Mäpä kerron. On olemassa semmosia, ohjelmia, kun asentaa kumppanin kännykkään voi käytännössä ihan kaiken tarkkailla 24/7 ei jää pimentoon missä hän liikkuu, mitä sanoo, tekee jne
Tiiätkö miten voi kumppaniaan tarkkailla?
54
556
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainut vaan, että palstallakaan ei oo yhtäkään sun kumppanias.
- Anonyymi00002
Jospa vaikka menisit hoitoon.
- Anonyymi00044
Näinpä ei tuommoinen ole mitään järjellistä sairautta tuollainen on
- Anonyymi00003
Miksi sitä pitäisi tarkkailla? Muutenkin tiedän jo liikaa.
- Anonyymi00004
Mitä jos kysyisit kaikki asiat suoraan
- Anonyymi00005
Mä kerron kans, että pääsiäis kirjoitteluihin vastasin ja pari biisiä lisäsin. Huom ... kukakohan on omasi hän.
Se on hän hän tai se kolmas tai muu nainen. - Anonyymi00006
Mitä järkeä? Jos on lähteäkseen niin lähteköön ennemmin kuin myöhemmin.
- Anonyymi00007
Mitä sinä haluat tuolla sanoa?
- Anonyymi00008
Sivusta: Taitaa olla niin mustasukkainen, ettei toinen saa edes hengittää ilman lupaa.
- Anonyymi00009
No helppo koota, todisteet päin naamaa, jos tarve vaatii
- Anonyymi00010
Mieleen tuli ensin sovellus, jolla vanhemmat seuraavat lastensa tekemisiö, mutta tuskin sellaista on että puheenkin voi kuunnella? :/
- Anonyymi00013
Sitä saattaa yllättyä mihin jotkut ovat valmiita.. Ikävä kyllä, ihmiset on aika sairaita ja ne varsinkin jotka esittävät päällepäin jotain muuta.
Vakavaa rikollisuutta noin niinkuin pähkinänkuoressa. - Anonyymi00016
Voi. On sellasiakin ohjelmia jo vaikka kuinka
- Anonyymi00017
On olemassa ohjelmia, joillavoi tallentaa videokuvaakin, ääni tulee tietty mukana. Kännykän kamera on otettu ns ohjelman käyttöön (tää on yksi tapa)
- Anonyymi00022
Kyllä niitä nykyään on .
- Anonyymi00048
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sitä saattaa yllättyä mihin jotkut ovat valmiita.. Ikävä kyllä, ihmiset on aika sairaita ja ne varsinkin jotka esittävät päällepäin jotain muuta.
Vakavaa rikollisuutta noin niinkuin pähkinänkuoressa.Pedofiilit(rinki) ketkä on riskissä jäädä kiinni ,menettää maine jopa kuolla, tahtoo hengiltä sen ainoan todistajan.
- Anonyymi00011
Tiedän ihan riittävästi missä liikkuu, yhtään enempää infoa en tarvitse. Vähempikin riittää.
Naiselta - Anonyymi00012
Mä tajusin vastanneeni liian epäselvästi siihen kysymykseen, mutta en enää kehdannut ruveta selittämään. Kävin kahvilla ja iltaa istumassa kahden ihmisen kanssa. Ensimmäinen vaikutti muuten mukavalta, mutta siinä oli jokin outo padotun vihan tunne ja tulin siihen tulokseen etten ota varalle tuollaista. Toivotin hyvää yötä ja lähdin kiltisti kotiin. Kahvittelu toisen kanssa oli katastrofi. Jotenkin hänen ikä oli mennyt minulta ohi ja kyseessä oli sokkona näkeminen. Jo ensimmäisen sekunnin jälkeen haudoin mielessäni pakosuunnitelmaa. Hän olisi voinut olla oma lapsi iän puolesta. Toivotin kohteliaasti hyvää jatkoa ja että nyt ei ole kiinnostusta. Olen kirjoitellut yhden kanssa joka haluaisi kovasti tavata minut. Lupasin, että voimme nähdä. Olen 99% varma, että ei nappaa. Minulla on myös ollut jo 3 vuotta ”kirjekaveri” telegrammissa jota en ole koskaan tavannut ja tuskin tapaan. Saatamme kirjoita iltaisin. Silti sydämessä on vain yksi. Yritän vastustella rakkautta kaikin mahdollisin keinoin pakottamalla itseni etsimään muuta kuin hänet joka tietää, että rakastan sillä yhtälö olisi todella mahdoton. Silti joka solu vetää mua häntä kohti.
- Anonyymi00033
Onko trollilla kahvista joku pakkomielle? Ja hampaatkin taisi jäädä sinne vesilasiin
- Anonyymi00014
Tämä on katkera naiselle ja tekeekin tätä, on tehnyt jo pitkään vaikka nainen on täysin syytön. Tuo on rikos mitä teet ja kaikki muukin, teethän vielä pahempiakin juttuja
- Anonyymi00015
Tiedän ja se on lain vastaista. Mustasukkaiset ja sairaat ex-kumppanit tekevät tuota.
- Anonyymi00018
Outoa, et jollakin on noin tylsä elämä itsensä kanssa..
- Anonyymi00019
L/Over -sarjassa asennettiin naiselle juuri tuollainen " perhesovellus" narsistimiehen toimesta.
- Anonyymi00020
Minet palkkaavat yksityisetsivän selvittämään onko puoliso uskoton. Semmoinen sarjakin oli "Cheaters" muistaakseni.
Itse joudun olemaan pettäjän kanssa tekemisessä ja samalla hempeällä gospel-äänellä tulee niin valheet, kuin arjen juttelutkin, sitä ei voi ikinä tietää ja se lukee itseasiassa raamatussakin, miten pettäjäakka vaan suunsa pyyhkii ja sanoo, en minä mitään tehnyt.
"Kolme on, joita en käsitä,
neljä, jotka ylittävät ymmärrykseni:
19kotkan tie taivaalla,
käärmeen tie kalliolla,
laivan tie ulapalla,
miehen tie nuoren neidon luo.
20Entä uskoton vaimo:
hän syö, pyyhkii suunsa
ja sanoo: »En minä mitään tehnyt.»
Jos petetään, niin muista, että kyseessä on sairas ihminen! - Anonyymi00021
Kuinkahan teknisesrti tyhmänä ja ydinkerstaisena pidät sun kumppania?
Säkö muka teet teillä kaikki laite päivitykset ja asennukset.
Eikö se nainen hoida itse mitään
Luottaa vaan suhun ?
Nm kumpanillani ei ole mitään asiaa minun
Puhelimelleni tai minun tietokoneelle
Vaikka olen nainen .- Anonyymi00024
No eipä ne kumppanit aina ole laitteillaan. Kumppanin laitteen voi ottaa sillon haltuun, kun hän ei puhelintaan plärää ja ole sitä vahtimassa
- Anonyymi00025
Tiedän yhden tapauksen, jossa toisen oma kumppani teki feikkitilin sosiaalisessa mediassa ja "tutustui" Tähän siellä. Hän sai kumppaninsa lataamaan "hyötyohjelman" Puhlimelleen. Todellisuudessa hän asensi laitteeleen vakoiluohjelman.
Tälleenkin voi käydä
- Anonyymi00023
Tiedän ei kiinnosta mulle helpompaa jo saada selville kun pelkästään edes ajattelee pettämistä ja jos itse pitää jo sitä pettämisenä ni mulle ihan sama mitä teen toinen petti jo itse asettamansa rajan mukaan
- Anonyymi00026
Laittomasti saatua tietoa, joka voi olla väärääkin, mutta koska laittomasti hankittua, ei sitä pysty käyttämään toista vastaan.
Itse olen tahallisesti johdattanut eräitä väärään ja se on nyt nähtävissä se lopputulos. Heidänpähän häpeäksi koituu. - Anonyymi00027
Toisen kännykän käyttöä voi seurata kun tietää IP laitteen siis.Ala-asteikäinen kaveri opetti jo yli kymmen vuotta tämän.Tässäpä on se konnankoukku elikä,onko tehtaalla jo työntekijä uuden laitteen IP ottanut muistiin vai onko logistiikan työntekijä repinyt paketit auki ja teipannut uudestaan.Kolmas vaihtoehto on isommissa rikollis piireissä semmonen jotta koirat hakkeroi sähköpostin millä ihmiset tilaa netissä verkkokaupasta ja näkee millaisen laitteen tilataan,soittaa koirille jotka hankkineet jo etukäteen erimerkkisiä laitteita ja ujuttavat rakki logistiikan työntekijälle tämän saman laitteen ja sen pistävät tilalle.
- Anonyymi00028
Tilatessaan Samsung semmosen ja tämmösen asiakas saa identtisen laitteen mutta se on täysin haittaohjelmien vallassa.Et saa tuhottua edes tehdasasetuksien palautuksella.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tilatessaan Samsung semmosen ja tämmösen asiakas saa identtisen laitteen mutta se on täysin haittaohjelmien vallassa.Et saa tuhottua edes tehdasasetuksien palautuksella.
Kyllä ,logistiikassa on rakkikoiria töissä.
- Anonyymi00030
Mulle kirjoitti joku täällä melko alkuaikoina, kun tänne tulin, että näkee mun pinkoodin. Kysyin sitä ja se tuli kirjoitettuna kommentteihin.
Joku tiesi kertoa myös, miltä alustalta kirjoittelen.
Nämä eivät suinkaan ole ainoat kummalliset asiat täällä, mitä oon kokenut.- Anonyymi00035
Hakkereita, meedioita, noitia ja ihmisjoukkoka, jotka ovat yhtä lihaa huorintekemisiemsä kautta, semmoisia täällä on, siihen päälle vielä meediot/selvännäkijät, masentuneet jotka päätyvät pelinappuloikso, manipuloiijat, sosiopaatit, narsistiset patologiset valehtelijat.
Tämä on käytännössä hullujenhuone. Yhtä rakkausrunoa kohden on kilometrikaupalla diagnooseja, sumuvalotusta, manipulointia, loputon virta kaikkea mahdollista ihmishengen surkeinta jätettä. - Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hakkereita, meedioita, noitia ja ihmisjoukkoka, jotka ovat yhtä lihaa huorintekemisiemsä kautta, semmoisia täällä on, siihen päälle vielä meediot/selvännäkijät, masentuneet jotka päätyvät pelinappuloikso, manipuloiijat, sosiopaatit, narsistiset patologiset valehtelijat.
Tämä on käytännössä hullujenhuone. Yhtä rakkausrunoa kohden on kilometrikaupalla diagnooseja, sumuvalotusta, manipulointia, loputon virta kaikkea mahdollista ihmishengen surkeinta jätettä.Onhan niitä.
Itse olisin toivonut saavani edes rauhassa ikävöidä muiden ikävöijien kanssa, niiden, jotka aidosti ovat täällä. Sainkin paljon muuta ja se vain yhä jatkuu. - Anonyymi00049
Täällä on lueteltu salasanat eri saiteille ei heti kokonaan yhdessä viestissä vaan pätkissä,sille kuka sitä tarvii.Pelottelua sille kuka näkee hänen tietojensa olevan täällä.Minä en pelkää rikollisia ,pelkään oman rakkaani hylkäystä en mitääön muuta.
- Anonyymi00055
Anonyymi00049 kirjoitti:
Täällä on lueteltu salasanat eri saiteille ei heti kokonaan yhdessä viestissä vaan pätkissä,sille kuka sitä tarvii.Pelottelua sille kuka näkee hänen tietojensa olevan täällä.Minä en pelkää rikollisia ,pelkään oman rakkaani hylkäystä en mitääön muuta.
Tiedettiin jopa, kun vaihdoin salasanan, niin siitä tuli mainintaa heti tänne. Yksityisiä keskusteluita monesta eri paikasta tuotu myös tänne.
T. 3.50.15
- Anonyymi00031
Kuka vainnvoi vallata kännykkäsi.!Todella sairas lahko esimerkiksi voi etänä ottaa haltuun sen kun ovat paljastuksen pelossa.
- Anonyymi00032
Miksi jonkun pitäisi kumppaniaan tarkkailla.
Turhaa energian tuhlausta. Toista ei voi omistaa jos on luottamuspula ja aiheuttaa vaivaa parempi asua erillään.- Anonyymi00037
Ei näytä auttavan vaikka olisi kuinka erillään. On skitsoa ym peräröörin runttaajia sieltä täältä joille toisten elämä tuntuu olevan ei pelkästään tarkkailun aihe, vaan puheenaihe ja jos ei niitä löydy tarpeeksi niin sitten keksitään.
Tässä vaiheessa lienee oivallista kysyä, että miten meni noin niinQ omasta mielestä. - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei näytä auttavan vaikka olisi kuinka erillään. On skitsoa ym peräröörin runttaajia sieltä täältä joille toisten elämä tuntuu olevan ei pelkästään tarkkailun aihe, vaan puheenaihe ja jos ei niitä löydy tarpeeksi niin sitten keksitään.
Tässä vaiheessa lienee oivallista kysyä, että miten meni noin niinQ omasta mielestä.No kokemusta on kyllä entisistä. Sitä vanhempana oppii kokemusten kautta elämään monessa asiassa ilman digiä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
No kokemusta on kyllä entisistä. Sitä vanhempana oppii kokemusten kautta elämään monessa asiassa ilman digiä.
Tässä tullaan siihen, että minä en stana ala täällä elämään muiden junttailun mukaan, sillä ole mitään vtun väliä onko digiä kuinka paljon elämässä..
Ja mitä tulee tähän laittomaan touhuun, sitä se nimittäin on vaikka haluaisi uskotella olevansa "hyvän asian" puolesta harrastuksissaan, niin on muuten täysin absurdia kuvitella että tämä valuisi kuin vesi hanhen selästä, ei onnistu.
Vain alhaiset pskiaiset ottaa keppihevoseksi lapset, ja sitähän on tapahtunut mitä suuremmissa määrin, joten tässä vaiheessa voinee vaan kysyä että onko se oma kontribuutio sellaista että ei haittaa niiden tullessa julkisuuteen? Niinpä niin.
- Anonyymi00034
Osa ihmisistä ei.osaa oikeen mitenkään olla toisen ihmisen kanssa..Parempi olis sellaisellekin ihmiselle olla vaan yksikseen tai ainakin jättää asentamatta jotain vakoiluohjelmia..Jonkun sellaisen asentaminen tekee vain sen asentajan täysin hulluksi..
- Anonyymi00038
Meinaatko vai oletko jo asentabut? Looeta hyvän sään aikana nuo touhut. Rikollista ja mikä tärkeintä, sairaaloinen mustasukkaisuus tarvitsee hoitoa. Ymmärrätkö?
- Anonyymi00039
Jos ihmiset olisivat avoimia, luotettavia ja lojaaleja niin tälläistäkään ei olisi.,
- Anonyymi00042
Ja tarkoitin siis erityisesti sitä apeilla kontrolloivaa jos hän ei itse ole luotettava ja on siksi mustasukkainen.
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ja tarkoitin siis erityisesti sitä apeilla kontrolloivaa jos hän ei itse ole luotettava ja on siksi mustasukkainen.
Auervaarasta vihastunut nainen ei ole mustasukkainen vaikka käytös voi näyttää siltä.Se on puhdasta vihaa,epätoivoa huijauksen kohteena olostaan.Auervaaramaiset miehet osaa kyllä näyttää sen muille mustasukkaisuutena,tietenkin.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Auervaarasta vihastunut nainen ei ole mustasukkainen vaikka käytös voi näyttää siltä.Se on puhdasta vihaa,epätoivoa huijauksen kohteena olostaan.Auervaaramaiset miehet osaa kyllä näyttää sen muille mustasukkaisuutena,tietenkin.
Täysin samaa mieltä,kukapa sitä haluaa paljastua huijariksi.
- Anonyymi00040
Kumppanillakin on oikeus yksityisyyteen ja luottamus on hyvä olla kunnossa
- Anonyymi00050
On olemassa maailmanparantajia,ihan virallisesti, sellaisia ketkä käyttää myös laittomasti valtaansa anonyyminä manipuloiden ihmisiä haluamakseen muka hyvää tarkoittaen.
Minä murran sinut lausahdus kuulostaa tutulta.
On olemassa tahoja joiden mielestä ihmisten pitäisi mennä ajassa taaksepäin tapoineen kuten kasvotusten nähdä ja kokea elämää tyyliin.Oma lehmä on ojassa tuolloin,itsellä on itsekkäät motiivit nähdä jotain ihmistä kasvotusten oikeasti.Tietää vielä ettei ihminen halua hänen seuraa ei livenä eikä netissäkään(pakkomielteinen).
Tämmöset haluaa kontroloida oikeasti toisia ja pitää heitä nukkeinaan..muka hyvät hyvät mielessä.Nuorille tämmönen yrittäminen on ymmärrettävää mutta että jo vanhemmille jo elämässään kaiken nähneille???? - Anonyymi00051
Tuollainen seuraaminen on kokonaisvaltaista toisen yksityisen tilan anastamista, halua omistaa, käyttää valtaa ja kontrolloida. Laissakin rikos. Toisinpäin sanoen, toisen vapauden kunnioittamattomuutta. Itsensä asettamista toisen yläpuolelle.
Miksi joku tarvitsee jonkun toisen elämän seurattavakseen sivusta? Kai se on jotain epävarmuutta pohjimmiltaan, sitä että oma elämä ja oma itse ei riitä, ole luottamusta elää elämäänsä vapaudessa.- Anonyymi00054
Teoriassa toisen tapojen, mieltymysten ja heikkouksien opettelua ja syynäämistä. Käytännössä toisten ihmisten pahantahtoista mitätöimistä ja kateudesta mistä lie johtuvaa ihan sellaista rikollisuutta, ei niin kiva lisä ceeveehen vai mitä.
Varmaan ollut joku ihan validi syy kaikelle, luoja tietää mikä, eiköhän tämä stanan naisiksi tekeytyvä soppakauha ole oleellisena osana sitä.
Koska tämä nyt kuitenkin teillä hippiäisillä mennyt reeeeilusti yli mustamaalaamisen, niin kannattaa varmaan alkaa jo miettimään mitä motiiveja kehittelee kun pska osuu tuulettimeen. Nähtäillään kakkelihousut 😘
- Anonyymi00052
Exa saa kytata j, nautin suits paivasta hanen kuullessa minun onnen kiljahdukset ihanani kanssa.
- Anonyymi00053
Minun mielestä se on todella epämiellyttävä tunne, jos arvelee jonkun tunkeutuvan omiin yksityisiin hetkiin. Ne ovat yksityisiä, oikeita, ei näytelmää ja peliä. Niihin liittyy herkkyyttä, haavoittuvuutta, iloa, onnea, surua, niiden ihmisten kesken, jotka ovat oikeasti läsnä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151581Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041296Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47990- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60768