Lehdessä ei ainakaan ollut ilmoitusta!
Onkohan se yks vanhus enää missään!
13
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitääkö vanhusten nykyään itse ilmoittautua lehdessä? Eikö naapurusto enää hoida senkin?
-sivusta- Anonyymi00002
Kuolinilmoitusta ei oo toistasex ollu missään..
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuolinilmoitusta ei oo toistasex ollu missään..
Ei kaikista tuu sellaisia mihinkään yleisesti jakoon.
Ei musta ainakaan tuu sellaista. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kaikista tuu sellaisia mihinkään yleisesti jakoon.
Ei musta ainakaan tuu sellaista.Jos kuuluu kirkkoon, ni seurakunnan kuulutuksissa ilmoitetaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jos kuuluu kirkkoon, ni seurakunnan kuulutuksissa ilmoitetaan.
Ei vissiinkään aina. Mun mielestä sen saa ihan päättää kukin itse jos ei halua.
- Anonyymi00004
Mistä lehdestä katsoit?
- Anonyymi00007
Vaikka kuuluu kirkkoon, niin ei tarvitse ilmoittaa lehdessä. Varma tieto😁
- Anonyymi00009
Ei tietenkä tarvi, mut tietääkseni kirkolla on velvollisuus tiedottaa virallisena instanssina jäsentensä syntymät, kuolemat ja avioliitot, ja usein ne tiedot päätyy maakuntalehtiinki "seurakunnalliset uutiset" -osioon.
- Anonyymi00008
Täällä olen, en ole vielä kuollut
- Anonyymi00010
Entäs jos hän kuolee, pitääkö sinun etsiä seuraava pakkomiellen kohde. On varmaan henkisesti rankkaa elämää.
- Anonyymi00011
Mää elän nykyjänsä enimmäkseen internettin ulkopualel 👵 Voe mahoton, ookko sää mua paljonkin kaivannut?
Oon mä täällä jossain, ainakin vielä tänään oon.
- Anonyymi00012
Onko ikävä, häh? Tuo kahvit ja pullat tullessas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688