Tiedät ettei tämä ole välttämättä hauskaa mutta pakko avata tämä ketju silti.
Itse tein nämä ennen sairaalaan menoa:
1. Luulin olevani terminaattori
2. Luulin valon ja varjon olevan Jumalan ja saatanan leikki
3. Soitin hätänumeroon kaasu hälytyksen
4. Menin paikallisen koulun rehtorin huoneen ovelle haastamaan hänet koulun homeen vuoksi (ei ollut paikalla)
5. Siivosin katujen ojia roskista
6. Kierrätin kaiken pilkkua myöden eli purin kaiken osiin
7. Masturboin eri paikoissa ja myös julkisesti sekä naapurien nähden
Hauskinta mitä teit psykoosissa?
35
566
Vastaukset
- Anonyymi00001
Paras avaus koskaan:)
1. Katkoin kävelyillä kaikki puut jotka pystyin
2. Jätin vaatteita metsiin kasoissa
3. Tein valehyökkäyksiä puudeleita kävelyttävien rouvien kimppuun karjuen.
Ja kun ovelle tulee sekä poliisi että lääkärit niin välitse aina ne lääkärit!
Sinä olet sairas että rikollinen.
Tie vapauteen kutsuu!- Anonyymi00027
Älä säikyttele näitä "puudelirouvia", ne voivat suuttua ja sitten sinulle käy huonosti!
- Anonyymi00002
Luulin että yö on päivä ja päivä on yö.
Elin sen mukaan.
Ajoin autolla kiellettyihin paikkoihin erittäin suurella riskillä.
Esimerkiksi kuntopoluille ja golf kentälle sekä avoimiin halleihin jne - Anonyymi00003
Maalasin öisin alikulkutunneleita "Maan Tapa" teksteillä.
- Anonyymi00004
Näin saatanan television ohjelmissa nauramassa minulle.
Ja kuulin radion ohjelmien puhuvan minulle.
Klisee settiä mutta 100% totta psykoosissa.- Anonyymi00012
Jos käytät sosiaalista mediaa niin alat todellakin uskoa saatanaan.
Itse en käytä.
- Anonyymi00005
Syntiä mitä kaikkea siihen liittyy. Kyllä, sitä tein.
- Anonyymi00008
Jeesuksen veren juonti ei ole syntiä,🍷🍷🍷😇😇😇
- Anonyymi00006
Kuulin ihmisten hokevan NÄILLÄ MENNÄÄN ja oletin sen olevan vapaamuurarien salainen koodi.
Ja tekevän käsillään sen kolmio muodon.- Anonyymi00014
Salaliitto on yleisin leima mutta jos katsoo suomalaista päätöksentekoa niin onko asia näin?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Salaliitto on yleisin leima mutta jos katsoo suomalaista päätöksentekoa niin onko asia näin?
🙏🙏🙏
- Anonyymi00013
Elin täysin normaalia perhe elämää kunnes perhe sai vihiä siitä missä mennään oikeasti:)
Sitten elin sitä samaa yksin:)- Anonyymi00015
Ihanaa elää yksin ja vapaana!
- Anonyymi00018
Otin aurinkoa ja voimistelin alastomana tietäen että naapurin rouva näkee.
- Anonyymi00028
Naapurin rouvalle hupia kerrakseen!
- Anonyymi00019
Valvoin joka yö 4-5 aamuun juoden soppaa ja seikkaillen verkossa.
- Anonyymi00020
Ajoin autolla "tehtäviä ' luullen että olin sodassa. Kortti lähti vuoden jälkeen.
- Anonyymi00021
Ihailtavaa puuhakkuutta. Oletko nyt sitten aikaansaamattomampi.
- Anonyymi00022
Olen nähnyt Darth Vaderin tulevan vastaan, lähettänyt tuohtuneen nimettömän kirjeen. Elänyt öiseen aikaan. Ostellut mielin määrin. Ollut epätoivottua seuraa. Poissaoleva silloin kun minua olisi eniten tarvittu.
- Anonyymi00023
Olen luullut olleeni parempi kuin olenkaan.
- Anonyymi00024
Kuvittelin että aiheutin tsunameja kun kävelin vedessä.
Kuvittelin kaikenlaisia salaliitto teorioita erityisesti hoitotahosta ja ihmettelin että miksi kukaan muu ei nähnyt niin " ilmiselviä" asioita.
Kuvittelin olevani joku superjulkkis, kuten lady gaga ja pukeuduin sen mukaan kaupungille. - Anonyymi00025
Kävin aikoinaan läpi monia psykooseja, ja pakko sanoa, että hauskaa ei ollut koskaan.
Miten psykoosissa voisi olla hauskaa tai kivaa ? Ei psykoosissa olevalla ainakaan.
Aloittajan luettelemista tekemisistäkään mikään ei vaikuttanut millään tavalla hauskalta tai kivalta. - Anonyymi00026
Tuo oli ainakin hyödyllistä psykoosissa roskien kerääminen katujen ojista, TSEMPPIÄ SINULLE JA HYVÄÄ KEVÄTTÄ!
- Anonyymi00029
Luulin että tämä on se juttu, mutta pääsinkin osastolle.
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010664891.html- Anonyymi00033
Katukuvamne kaipaa lisää tällaisia "psykoiseja" (=
- Anonyymi00035
Missä hame?
- Anonyymi00030
Liityin vasemmistopuolueeseen ja minusta tehtiin kieli- ja ajatuspoliisi. Hyökkäilin kaupungilla ihmisten kimppuun, kun luulin niiden olevan päiviräsäsiä ja ajattelevan väärin......
- Anonyymi00031
Jaa, miten juttu jatkuu ? Jouduitko hoitoon ?
- Anonyymi00032
Ei naurattanut silloin, mutta nykyään nauran. Odottelin ensiavussa (fyysisiä vakavia oireita) ja aloin huutaa miehelle, että tarvitsen lanssin nyt heti. Sen jälkeen minut kyllä tutkittiin päästä varpaisiin ja ohjattiin kiltisti vartijan toimesta Mielenterveys päivystykseen. Olin psykoosissa, mutta muistan tuon kuin eilisen.
- Anonyymi00034
Kävellessäni kiroilin aina,kun tietty askelmäärä tuli täyteen ja joskus luulin,että kykenen telepatiaan jne.
Nyt tiedän näitä teidän kokemuksia lukiessani, että en ole skitsofreenikko.
- Anonyymi00036
Itse vuosia sitten melkein tapoin ihmisen ollessani psykoosissa, mikä ei todellakaan ollut hauskaa. En ole skitsofreenikko, vaikkakin psykooseja aikoinaan oli useampia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2032790Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1652496Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait256904Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies107902Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka307874Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k453778Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748