Hauskinta mitä teit psykoosissa?

Anonyymi-ap

Tiedät ettei tämä ole välttämättä hauskaa mutta pakko avata tämä ketju silti.

Itse tein nämä ennen sairaalaan menoa:

1. Luulin olevani terminaattori
2. Luulin valon ja varjon olevan Jumalan ja saatanan leikki
3. Soitin hätänumeroon kaasu hälytyksen
4. Menin paikallisen koulun rehtorin huoneen ovelle haastamaan hänet koulun homeen vuoksi (ei ollut paikalla)
5. Siivosin katujen ojia roskista
6. Kierrätin kaiken pilkkua myöden eli purin kaiken osiin
7. Masturboin eri paikoissa ja myös julkisesti sekä naapurien nähden

35

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paras avaus koskaan:)

1. Katkoin kävelyillä kaikki puut jotka pystyin
      2. Jätin vaatteita metsiin kasoissa
      3. Tein valehyökkäyksiä puudeleita kävelyttävien rouvien kimppuun karjuen.

Ja kun ovelle tulee sekä poliisi että lääkärit niin välitse aina ne lääkärit!

Sinä olet sairas että rikollinen.

Tie vapauteen kutsuu!

• Anonyymi00027

Älä säikyttele näitä "puudelirouvia", ne voivat suuttua ja sitten sinulle käy huonosti!

• Anonyymi00002

Luulin että yö on päivä ja päivä on yö.

Elin sen mukaan.

Ajoin autolla kiellettyihin paikkoihin erittäin suurella riskillä.

Esimerkiksi kuntopoluille ja golf kentälle sekä avoimiin halleihin jne

• Anonyymi00003

Maalasin öisin alikulkutunneleita "Maan Tapa" teksteillä.

• Anonyymi00004

Näin saatanan television ohjelmissa nauramassa minulle.

Ja kuulin radion ohjelmien puhuvan minulle.

Klisee settiä mutta 100% totta psykoosissa.

• Anonyymi00012

Jos käytät sosiaalista mediaa niin alat todellakin uskoa saatanaan.

Itse en käytä.

• Anonyymi00005

Syntiä mitä kaikkea siihen liittyy. Kyllä, sitä tein.

• Anonyymi00008

Jeesuksen veren juonti ei ole syntiä,🍷🍷🍷😇😇😇

• Anonyymi00006

Kuulin ihmisten hokevan NÄILLÄ MENNÄÄN ja oletin sen olevan vapaamuurarien salainen koodi.

Ja tekevän käsillään sen kolmio muodon.

• Anonyymi00014

Salaliitto on yleisin leima mutta jos katsoo suomalaista päätöksentekoa niin onko asia näin?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Salaliitto on yleisin leima mutta jos katsoo suomalaista päätöksentekoa niin onko asia näin?

🙏🙏🙏

• Anonyymi00013

Elin täysin normaalia perhe elämää kunnes perhe sai vihiä siitä missä mennään oikeasti:)

Sitten elin sitä samaa yksin:)

• Anonyymi00015

Ihanaa elää yksin ja vapaana!

• Anonyymi00018

Otin aurinkoa ja voimistelin alastomana tietäen että naapurin rouva näkee.

• Anonyymi00028

Naapurin rouvalle hupia kerrakseen!

• Anonyymi00019

Valvoin joka yö 4-5 aamuun juoden soppaa ja seikkaillen verkossa.

• Anonyymi00020

Ajoin autolla "tehtäviä ' luullen että olin sodassa. Kortti lähti vuoden jälkeen.

• Anonyymi00021

Ihailtavaa puuhakkuutta. Oletko nyt sitten aikaansaamattomampi.

• Anonyymi00022

Olen nähnyt Darth Vaderin tulevan vastaan, lähettänyt tuohtuneen nimettömän kirjeen. Elänyt öiseen aikaan. Ostellut mielin määrin. Ollut epätoivottua seuraa. Poissaoleva silloin kun minua olisi eniten tarvittu.

• Anonyymi00023

Olen luullut olleeni parempi kuin olenkaan.

• Anonyymi00024

Kuvittelin että aiheutin tsunameja kun kävelin vedessä.

Kuvittelin kaikenlaisia salaliitto teorioita erityisesti hoitotahosta ja ihmettelin että miksi kukaan muu ei nähnyt niin " ilmiselviä" asioita.

Kuvittelin olevani joku superjulkkis, kuten lady gaga ja pukeuduin sen mukaan kaupungille.

• Anonyymi00025

Kävin aikoinaan läpi monia psykooseja, ja pakko sanoa, että hauskaa ei ollut koskaan.
      Miten psykoosissa voisi olla hauskaa tai kivaa ? Ei psykoosissa olevalla ainakaan.
      Aloittajan luettelemista tekemisistäkään mikään ei vaikuttanut millään tavalla hauskalta tai kivalta.

• Anonyymi00026

Tuo oli ainakin hyödyllistä psykoosissa roskien kerääminen katujen ojista, TSEMPPIÄ SINULLE JA HYVÄÄ KEVÄTTÄ!

• Anonyymi00029
      • Anonyymi00033

Katukuvamne kaipaa lisää tällaisia "psykoiseja" (=

• Anonyymi00035

Missä hame?

• Anonyymi00030

Liityin vasemmistopuolueeseen ja minusta tehtiin kieli- ja ajatuspoliisi. Hyökkäilin kaupungilla ihmisten kimppuun, kun luulin niiden olevan päiviräsäsiä ja ajattelevan väärin......

• Anonyymi00031

Jaa, miten juttu jatkuu ? Jouduitko hoitoon ?

• Anonyymi00032

Ei naurattanut silloin, mutta nykyään nauran. Odottelin ensiavussa (fyysisiä vakavia oireita) ja aloin huutaa miehelle, että tarvitsen lanssin nyt heti. Sen jälkeen minut kyllä tutkittiin päästä varpaisiin ja ohjattiin kiltisti vartijan toimesta Mielenterveys päivystykseen. Olin psykoosissa, mutta muistan tuon kuin eilisen.

• Anonyymi00034

Kävellessäni kiroilin aina,kun tietty askelmäärä tuli täyteen ja joskus luulin,että kykenen telepatiaan jne.

• Nyt tiedän näitä teidän kokemuksia lukiessani, että en ole skitsofreenikko.

• Anonyymi00036

Itse vuosia sitten melkein tapoin ihmisen ollessani psykoosissa, mikä ei todellakaan ollut hauskaa. En ole skitsofreenikko, vaikkakin psykooseja aikoinaan oli useampia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      203
      2790
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      165
      2496
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      904
    6. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      107
      902
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      307
      874
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      453
      778
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      748
    Aihe