Hauskinta mitä teit psykoosissa?

Anonyymi-ap

Tiedät ettei tämä ole välttämättä hauskaa mutta pakko avata tämä ketju silti.

Itse tein nämä ennen sairaalaan menoa:

1. Luulin olevani terminaattori
2. Luulin valon ja varjon olevan Jumalan ja saatanan leikki
3. Soitin hätänumeroon kaasu hälytyksen
4. Menin paikallisen koulun rehtorin huoneen ovelle haastamaan hänet koulun homeen vuoksi (ei ollut paikalla)
5. Siivosin katujen ojia roskista
6. Kierrätin kaiken pilkkua myöden eli purin kaiken osiin
7. Masturboin eri paikoissa ja myös julkisesti sekä naapurien nähden

41

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Paras avaus koskaan:)

      1. Katkoin kävelyillä kaikki puut jotka pystyin
      2. Jätin vaatteita metsiin kasoissa
      3. Tein valehyökkäyksiä puudeleita kävelyttävien rouvien kimppuun karjuen.

      Ja kun ovelle tulee sekä poliisi että lääkärit niin välitse aina ne lääkärit!

      Sinä olet sairas että rikollinen.

      Tie vapauteen kutsuu!

      • Anonyymi00027

        Älä säikyttele näitä "puudelirouvia", ne voivat suuttua ja sitten sinulle käy huonosti!


    • Anonyymi00002

      Luulin että yö on päivä ja päivä on yö.

      Elin sen mukaan.

      Ajoin autolla kiellettyihin paikkoihin erittäin suurella riskillä.

      Esimerkiksi kuntopoluille ja golf kentälle sekä avoimiin halleihin jne

    • Anonyymi00003

      Maalasin öisin alikulkutunneleita "Maan Tapa" teksteillä.

    • Anonyymi00004

      Näin saatanan television ohjelmissa nauramassa minulle.

      Ja kuulin radion ohjelmien puhuvan minulle.

      Klisee settiä mutta 100% totta psykoosissa.

      • Anonyymi00012

        Jos käytät sosiaalista mediaa niin alat todellakin uskoa saatanaan.

        Itse en käytä.


    • Anonyymi00005

      Syntiä mitä kaikkea siihen liittyy. Kyllä, sitä tein.

      • Anonyymi00008

        Jeesuksen veren juonti ei ole syntiä,🍷🍷🍷😇😇😇


    • Anonyymi00006

      Kuulin ihmisten hokevan NÄILLÄ MENNÄÄN ja oletin sen olevan vapaamuurarien salainen koodi.

      Ja tekevän käsillään sen kolmio muodon.

      • Anonyymi00014

        Salaliitto on yleisin leima mutta jos katsoo suomalaista päätöksentekoa niin onko asia näin?


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Salaliitto on yleisin leima mutta jos katsoo suomalaista päätöksentekoa niin onko asia näin?

        🙏🙏🙏


    • Anonyymi00013

      Elin täysin normaalia perhe elämää kunnes perhe sai vihiä siitä missä mennään oikeasti:)

      Sitten elin sitä samaa yksin:)

      • Anonyymi00015

        Ihanaa elää yksin ja vapaana!


    • Anonyymi00018

      Otin aurinkoa ja voimistelin alastomana tietäen että naapurin rouva näkee.

      • Anonyymi00028

        Naapurin rouvalle hupia kerrakseen!


    • Anonyymi00019

      Valvoin joka yö 4-5 aamuun juoden soppaa ja seikkaillen verkossa.

    • Anonyymi00020

      Ajoin autolla "tehtäviä ' luullen että olin sodassa. Kortti lähti vuoden jälkeen.

    • Anonyymi00021

      Ihailtavaa puuhakkuutta. Oletko nyt sitten aikaansaamattomampi.

    • Anonyymi00022

      Olen nähnyt Darth Vaderin tulevan vastaan, lähettänyt tuohtuneen nimettömän kirjeen. Elänyt öiseen aikaan. Ostellut mielin määrin. Ollut epätoivottua seuraa. Poissaoleva silloin kun minua olisi eniten tarvittu.

    • Anonyymi00023

      Olen luullut olleeni parempi kuin olenkaan.

    • Anonyymi00024

      Kuvittelin että aiheutin tsunameja kun kävelin vedessä.

      Kuvittelin kaikenlaisia salaliitto teorioita erityisesti hoitotahosta ja ihmettelin että miksi kukaan muu ei nähnyt niin " ilmiselviä" asioita.

      Kuvittelin olevani joku superjulkkis, kuten lady gaga ja pukeuduin sen mukaan kaupungille.

    • Anonyymi00025

      Kävin aikoinaan läpi monia psykooseja, ja pakko sanoa, että hauskaa ei ollut koskaan.
      Miten psykoosissa voisi olla hauskaa tai kivaa ? Ei psykoosissa olevalla ainakaan.
      Aloittajan luettelemista tekemisistäkään mikään ei vaikuttanut millään tavalla hauskalta tai kivalta.

    • Anonyymi00026

      Tuo oli ainakin hyödyllistä psykoosissa roskien kerääminen katujen ojista, TSEMPPIÄ SINULLE JA HYVÄÄ KEVÄTTÄ!

    • Anonyymi00029
      • Anonyymi00033

        Katukuvamne kaipaa lisää tällaisia "psykoiseja" (=


      • Anonyymi00035

        Missä hame?


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Missä hame?

        Hame jäi kaappiin. Vasta osastolla tuli mieleen, että ehkä kaikki mitä näkee jonkun julkkiksen sometilillä, ei ole "totta" suomessa.


    • Anonyymi00030

      Liityin vasemmistopuolueeseen ja minusta tehtiin kieli- ja ajatuspoliisi. Hyökkäilin kaupungilla ihmisten kimppuun, kun luulin niiden olevan päiviräsäsiä ja ajattelevan väärin......

      • Anonyymi00031

        Jaa, miten juttu jatkuu ? Jouduitko hoitoon ?


    • Anonyymi00032

      Ei naurattanut silloin, mutta nykyään nauran. Odottelin ensiavussa (fyysisiä vakavia oireita) ja aloin huutaa miehelle, että tarvitsen lanssin nyt heti. Sen jälkeen minut kyllä tutkittiin päästä varpaisiin ja ohjattiin kiltisti vartijan toimesta Mielenterveys päivystykseen. Olin psykoosissa, mutta muistan tuon kuin eilisen.

      • Anonyymi00040

        Psykoosissa oleminen tuskin kovin monia naurattaa. Kyse on melkoisesta todellisuuden vääristymistä ja harhaisuudesta joka ei aina ole auvoista ja kivaa vaan täyttä henkistä tuskaa ja pelkoa, ahdistusta. Psykoositasoinen ahdistuneisuus on helvetillistä. Näin olen ymmärtänyt.


    • Anonyymi00034

      Kävellessäni kiroilin aina,kun tietty askelmäärä tuli täyteen ja joskus luulin,että kykenen telepatiaan jne.

    • Nyt tiedän näitä teidän kokemuksia lukiessani, että en ole skitsofreenikko.

      • Anonyymi00036

        Itse vuosia sitten melkein tapoin ihmisen ollessani psykoosissa, mikä ei todellakaan ollut hauskaa. En ole skitsofreenikko, vaikkakin psykooseja aikoinaan oli useampia.


      • Anonyymi00039

        Psykooseja voi tulla muidenkin psykiatristen sairauksien yhteydessä, ei aina tarvitse olla kyseessä skitsofrenia.
        Psykoosisairauksia on erilaisia, joista skitsofrenia on vain yksi, muitakin on olemassa (esim. skitso-affektiivinen häiriö, harhaluuloisuushäiriö, ja varmaan muitakin (?). )


    • Anonyymi00037

      Täysin vastuuton aloitus jossa ihminen on ilmeisen välinpitämätön sekä itseään että muita kohtaan. Sairaudentunnoton siis. Valitettavasti näitä on olemassa. Kieltäytyvät syömästä lääkkeitä ja saavat sikaan pelkkää kaaosta ympärillään ja siihen kieroutunut huumorintaju päälle niin aivot ,syntyy käveleviä katoksia jotka jättävät koiransa kärsimään nälkää kotiinsa tai pahoinpitelevät ja lainmi lyövät niitä ja laiminlyövät myös lapsensa ja kotinsa ja ovat vaaraksi muille ihmisille, ilman omaatuntoa.

      • Anonyymi00038

        Korjaus: Syntyy käveleviä katastrofeja..lemmikkieläimet nälkiintyneitä, kärsiviä, ei eläinlääkärikäyntejä, ei ulkoilua ei huolenpitoa, kaltoinkohtelua paljon - ei mitään positiivista.. Lapset hoitamattomia, kaltoinkohdeltuja, sivuutettuja jne. Suhteet aina samanlaisia väkivaltaisiin ja päihdeongelmaisiin ihmisiin tai elämä keskittyy pelikoneisiin ja netin pimeään verkkoon, paljon eristäytyneisyyttä ja vetäytymistä kaikesta, negatiivisuutta, vihamielisyyttä jne. Tai arkuutta, pelkoa..


    • Anonyymi00042

      Mun hauskin on varmaan kun kuvittelin olevani musiikki videossa, kunnes näin sen videon ja tajusin että tää olikin tämä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe