Tiedät ettei tämä ole välttämättä hauskaa mutta pakko avata tämä ketju silti.
Itse tein nämä ennen sairaalaan menoa:
1. Luulin olevani terminaattori
2. Luulin valon ja varjon olevan Jumalan ja saatanan leikki
3. Soitin hätänumeroon kaasu hälytyksen
4. Menin paikallisen koulun rehtorin huoneen ovelle haastamaan hänet koulun homeen vuoksi (ei ollut paikalla)
5. Siivosin katujen ojia roskista
6. Kierrätin kaiken pilkkua myöden eli purin kaiken osiin
7. Masturboin eri paikoissa ja myös julkisesti sekä naapurien nähden
Hauskinta mitä teit psykoosissa?
18
131
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Paras avaus koskaan:)
1. Katkoin kävelyillä kaikki puut jotka pystyin
2. Jätin vaatteita metsiin kasoissa
3. Tein valehyökkäyksiä puudeleita kävelyttävien rouvien kimppuun karjuen.
Ja kun ovelle tulee sekä poliisi että lääkärit niin välitse aina ne lääkärit!
Sinä olet sairas että rikollinen.
Tie vapauteen kutsuu! - Anonyymi00002UUSI
Luulin että yö on päivä ja päivä on yö.
Elin sen mukaan.
Ajoin autolla kiellettyihin paikkoihin erittäin suurella riskillä.
Esimerkiksi kuntopoluille ja golf kentälle sekä avoimiin halleihin jne - Anonyymi00003UUSI
Maalasin öisin alikulkutunneleita "Maan Tapa" teksteillä.
- Anonyymi00004UUSI
Näin saatanan television ohjelmissa nauramassa minulle.
Ja kuulin radion ohjelmien puhuvan minulle.
Klisee settiä mutta 100% totta psykoosissa.- Anonyymi00012UUSI
Jos käytät sosiaalista mediaa niin alat todellakin uskoa saatanaan.
Itse en käytä.
- Anonyymi00005UUSI
Syntiä mitä kaikkea siihen liittyy. Kyllä, sitä tein.
- Anonyymi00008UUSI
Jeesuksen veren juonti ei ole syntiä,🍷🍷🍷😇😇😇
- Anonyymi00006UUSI
Kuulin ihmisten hokevan NÄILLÄ MENNÄÄN ja oletin sen olevan vapaamuurarien salainen koodi.
Ja tekevän käsillään sen kolmio muodon.- Anonyymi00014UUSI
Salaliitto on yleisin leima mutta jos katsoo suomalaista päätöksentekoa niin onko asia näin?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Salaliitto on yleisin leima mutta jos katsoo suomalaista päätöksentekoa niin onko asia näin?
🙏🙏🙏
- Anonyymi00013UUSI
Elin täysin normaalia perhe elämää kunnes perhe sai vihiä siitä missä mennään oikeasti:)
Sitten elin sitä samaa yksin:)- Anonyymi00015UUSI
Ihanaa elää yksin ja vapaana!
- Anonyymi00018UUSI
Otin aurinkoa ja voimistelin alastomana tietäen että naapurin rouva näkee.
- Anonyymi00019UUSI
Valvoin joka yö 4-5 aamuun juoden soppaa ja seikkaillen verkossa.
- Anonyymi00020UUSI
Ajoin autolla "tehtäviä ' luullen että olin sodassa. Kortti lähti vuoden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1796497Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6933953SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1413253Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3793028Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti242504"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1612077Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091949SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?681580Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re331560Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii5031548