Että kun koskaan ei tiedä näkeekö sitä mielitiettyään enää. Niin kannattaisi varmaan miettiä, miten toista kohtelee. Vaikka ei täyttänytkään minun toiveitani, niin kuin halusin ja olin sitä mieltä että piti, niin en sille mitään voi. Pari pahaa päivää tässä, voisin siirtää ajatukset hänestä kokonaan pois ja keskittyä ihan muihin asioihin. Ehkä yritän muistella häntä kauniisti, mutta se ei auta minua pääsemään irti. En osaa kohdata vihaa. Se tulee voimalla ja kääntyy hetkessä omaa itseäni vastaan. Ja ne vihan tunteet vie voimia, en minä jaksa. Olen pyytänyt, että hän jäisi mielestäni pois. Tuntuu niin turhalta tämä.
Toisaalta olen miettinyt, että kaipaanko häntä silloin enemmän, kun minulla on muuten vaikeuksia. Muistuttaa tästä yksinäisyydestä, että saa käydä kaikki vaikeat paikat ja kriisit yksin läpi. Ei ole olkapäätä, ei turvallista kainaloa tai syliä. En tiedä pystyisinkö ottamaan sellaista enää edes vastaan.
Mietin tässä sellaista
8
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo ei kyllä mikään maailman houkuttelevin pakettitarjous, että kiinostaa vaan silloin kuin saa apua tai hyötyä vaikeuksien hetkellä.
Mieheltä- Anonyymi00002
En nyt aivan tuota tarkoittanut. Mutta tässä on kulunut jo aikaa ja sitä mietin, että yksin saa kaikesta selviytyä. Enkä siis tarkoita edes mitään niin konkreettista apua, vaan että olisi jokin tuki ja turva elämässä emotionaalisessa mielessä. Että ei tulisi edes niin pahoja notkahduksia. Käsitä tämä sitten miten tykkäät.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
En nyt aivan tuota tarkoittanut. Mutta tässä on kulunut jo aikaa ja sitä mietin, että yksin saa kaikesta selviytyä. Enkä siis tarkoita edes mitään niin konkreettista apua, vaan että olisi jokin tuki ja turva elämässä emotionaalisessa mielessä. Että ei tulisi edes niin pahoja notkahduksia. Käsitä tämä sitten miten tykkäät.
Minä käsitän tuon että et halua olla tekemisissä. Ja se sattuu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä käsitän tuon että et halua olla tekemisissä. Ja se sattuu.
Minä haluaisin olla hänen kanssaan joka päivä, mutta aina ei elämässä saa sitä, mitä haluaa (harvemmin). Sattuu ja paljon. ap
- Anonyymi00003
Sanoin joskus etten käännä selkääni ja tarkoitin sitä. Loppuelämäni välitän ja rakastan ja minulla se tulee esiin vaikka niin, että olisin varmasti tukena jos minua tarvitsisi.
- Anonyymi00004
Joku toinenkin ihminen on mulle tosi tärkeä, mutta en tiedä vielä mitä se on.
- Anonyymi00005
En mieti moisia kohtelen toista samoin kuin tämä minua ei maksa vaivaa kohdella paremmin ilman todella hyvää syytä
- Anonyymi00008
Mikähän se todella hyvä syy on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten611972Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211910HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241454Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53957- 73885
- 27869