Tänään, jos saisin sanoa nuorelle itselleni jotain sanoisin ehkä, että mieti todella tarkkaan nousetko niille, koska sillä on isot seuraukset elämääsi ja vielä vuosienkin jälkeen kaipaat häntä. Sanoisin perehdy paremmin siihen, mistä sait kuulla pari vuotta sitten riparilla ja keneen jo ainakin vähän uskoit ala-asteella. Tosin ehkä juuri Hänen tahdostaan siinä nyt oletkin. Sanoisin, että rakas edesmennyt isoisäsi ei varmaankaan tällaista sinulle olisi toivonut vaan olisi toivonut, että saat rakastaa ja olla rakastamasi rakastama ilman niin monia sydänsuruja ja asioita, joihin tähän liittyy. Sanoisin myös, että et tosin ketään toista tule samalla tavalla rakastamaan sen jälkeen, mitä nyt olet aikomassa tehdä toisen ystävällisen eleen takia ja kaiken, mitä siihen kuului, miksi juuri nyt olet siellä, missä olet. Et heti tajua, mutta muutaman vuoden päästä vähän paremmin, mutta vuosienkin jälkeen olet joistain asioista ”pihalla”.
Tänään (ja aiemminkin) mietin, että ehkä en osaa kaikilla tavoin rakastaa sua, niin kuin tarvisit, mutta toisinkin päin. Opettelen myös paremmin arvostamaan ja rakastamaan itseäni, toivottavasti en itsekkäästi, mutta paremmin.
Sitä myös antaa paljon anteeksi sille, jota aidosti paljon rakastaa, mutta syytä opetella arvostamaan ja rakastamaan itseänsäkin paremmin. Enkä ole väittämässä, että olisin täydellisesti käyttäytynyt tässä asiassa itse.
Vielä en ole kaikkia vastauksia saanut. Olen aidosti kiitollinen sinusta ja olet vaan niin kovin tärkeä. Välillä vaan sattuu niin paljon enkä ymmärrä, mitä tahdot.
Kerro se minulle kahden kesken suoraan.
Tämä tänne, koska en itse enää laita suoraa viestiä ensin.
-naiselta miehelle
Siitä on jo kauan
6
262
Vastaukset
- Anonyymi00001
No kyllä näin palstaäijä varmasti on, että tärvelit tämän nuaruuden rakkautesi muille miehille sekä henkisesti että fyysisesti. T naiselta jaksamisia
- Anonyymi00002
Ja tavallaan liian viaton verkkorikollinen oli heti laiton läpyskä tulilla no nyt
- Anonyymi00003
Onko täällä siis T nainen ja T mies, joilla on nasahtavat kommentit, vai vaihtuuko sukupuoli tilanteen mukaan 😅
Sivusta - Anonyymi00004
Hyvä tunteellinen kirjoitus, kun vain tietäisi kelle. m>n
- Anonyymi00005
Pitää vaan suhtautua avoimesti,ja puhtaalta pöydältä. Niin ettei ole mitään velkaa tai velvollinen kenellekään. Niin että katsoo ja on utelias.
- Anonyymi00006UUSI
mulle merkitsisi hirveesti olla tärkeä jollekin joka on syvästi mun elämään vaikuttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889