Ei ne facebook kaveriehdotukset tyhjästä tuu!!! Älä nyt syytä minua siitä, että ihastuin energiaasi ja ulkonäkösii, ja haluan tutustua, kun olet itse tilanteesi itsellesi aiheuttanut, mikä syy sulla on kytätä mua netissä, jos ei oo aikomustakaan tutustua, aik karmivaa...
Kuulepas stalkkerini, sinähän tässä olet vainonnut ja seurannut minua
8
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toisaalta tuskin edes olen stalkkerisi... varmaa se pälbikalju ukko on. En vaa usko että puhuisit minusta noin rumasti täällä jos tuntisit - ap
- Anonyymi00002
Eli olet aloittaja pälvikalju ukko eikö niin?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eli olet aloittaja pälvikalju ukko eikö niin?
En, hiukset päässä
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
En, hiukset päässä
Onko sinulla aloittajaäijä sellainen ruuhkatukkamalli sitten?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko sinulla aloittajaäijä sellainen ruuhkatukkamalli sitten?
Lippatukka, moppitukka, muhkia mulletti muu mikä?
- Anonyymi00003
Mullakin fbssä iha ihme ehdotuksii epäilenkin et joku levittelee musta jtn juttuja täysin tuntemattomille ja ne käy sit kyttää mun profiilia ja siks ne näkyy ehdotuksissa
- Anonyymi00007
Jos käyt jonkun sivulla niin face ehdottaa sinulle tätä henkilöä kaveriksi jonkun aikaa. Pitää jonku vkn tauon ja aloittaa ehdottelun uudelleen. Näin minulle kävi. En tiedä olenko oikeassa. Luulisin että ehdottaa sinua kaveriksi sille jonka sivulla kävit.
- Anonyymi00009
Totta kai arvostan sama kuka kysyy, ehkä ois pitänyt sanoa SE!
https://m.youtube.com/watch?v=LFXGbCtfGkw&list=RDLFXGbCtfGkw&start_radio=1&pp=ygUTU3VnYXIgZnJvc3RlZCBsb3ZlcqAHAdIHCQnbCgGHKiGM7w==
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001