Mitä huhkolassa oli mahtanut tapahtua viime yönä, kun poliisit oli pitkään vilkkuvalot päällä, varmaan tunnin kadulla parkissa?
Mitä tapahtunut
17
1476
Vastaukset
- Anonyymi00001
Millä kadulla,Kirjatiellä oli levotonta jo viikolla.
- Anonyymi00009
Tahto Areenan tienhaaran lähettyvillä
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuke ja reiska tieskertoilia että, puukonkikanssa siellä joku oli heilunut.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kylältä kuultua että syylinen on saatu kiinni.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mitenkä uhrille oli käynyt,tais selvitä hengissä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Että pitikin syylinen meijän kylällesaaha.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juu, siellä joku lietemies sai lättyynsä oli taas repinyt
lärviään - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Juu, siellä joku lietemies sai lättyynsä oli taas repinyt
lärviäänVoortilla ajaa ,ja hiljaa.onneks.
- Anonyymi00022
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sitä se mun unenities, oon monasti sanonut että toiseen ihmiseen
ei pittäis tehräreikiä, en oo itsekään tappanut ketään, ainakaan
tänään.
- Anonyymi00002
Ainakaan lietepualelle ei ole tullut hälytystä, joten viämärisä tuskin ollut häiriötä?
- Anonyymi00004
Lietemies geggo jäi jumiin likakaivoon
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Lietemies geggo jäi jumiin likakaivoon
ei siinä vilkkuvaloja tarvita,kansi kiinni niin pysyy sonta kaivossa
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
ei siinä vilkkuvaloja tarvita,kansi kiinni niin pysyy sonta kaivossa
Totta
- Anonyymi00018
Vieläköhän tämä laaja poliisioperaatio on käynnissä? Ovatko siniset vilkkuvalot jo sammuneet?
- Anonyymi00019
Näkyi vain himmeä lietevaunun perävalo, joka yltä päältä paskasa..
- Anonyymi00021
Olisin ollut pettynyt, jos ei olisi lieteaiheista kommenttia taikka näkökantaa tähänkin asiaan löytynyt.
- Anonyymi00020
Tiiähäntä nyt mennä sanomaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222738Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101832Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671729Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521685Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191653Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971623Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121127