Siksi, kun haluaa tietää, millainen toinen on. Ihmisen historia kertoo paljon. Esimerkiksi existä voi päätellä nais/miesmausta, mitä asioita priorisoi kumppanin valinnassa. Omassa tilanteessani tätä kautta saatu tieto vahvisti vain aiempaa olettamustani: ei jatkoon.
Miksi stalkataan ihastuneena?
11
235
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö kannattaisi vaan tutustua siihen ihmiseen.
- Anonyymi00002
Ei se maku välttämättä selviä noin yksiviivaisesti.
Voi vetää puoleensa vaikka minkälaisia pipipäitä vaikka vaikuttavat aluksi normaaleilta. Suhde kariutuu kun toinen ei enää kykene peittelemään. - Anonyymi00003
Vaikutat kyl idiootilta, ja tuskinpa kenenkä ees tarvii stalkata sitä asian vahvistaakseen. -sivu
- Anonyymi00008
Niinpä, stalkkaamista tuskin kukaan haluaa kokea!
- Anonyymi00005
Aloittaja ei taida edes ymmärtää mitä stalkkaus tarkoittaa
- Anonyymi00006
Oot vaa kade ku mietit et jos se nainen on saanu mahtimunaa ja pelkäät et se on parempi ku sun katkarapu. Miehen falloskateus..
- Anonyymi00007
Stalkkaaminen on rikos, eikä se ole oikeudessa lieventävä asianhaara!
- Anonyymi00009
Sitä se juuri on! Kyse on todella monesta vuodesta! Oikeuteen asia ratkaistavaksi, niin oppii sen jälkeen olemaan stalkkaamatta!
- Anonyymi00010
Aloituksesi perusteella sanoisin samaa sinusta.
- Anonyymi00011
Musta ei voi ainakaan päätellä yhtikäs mitään todellista exien perusteella. Ainakaan tuollein aloituksessa olevalla tavalla. Mun exät ovat "toisiinsa verrattuina" ns. täysin vastakohtia, tavallaan kuin yö ja päivä. Tiedän silti että sen toisen perusteella mun sanotaan tai väitetään olevan sitä sun tätä vaikka he eivät mua edes tunne. Jotkut juoruilijat eivät edes tiedä kuka mä olen oikeasti, silti ne väittävät vaikka ja mitä tahansa kaikkea sontaa musta kaikkialla.
- Anonyymi00012
Ei tullut mieleesi, että ihminen muttuu vuosien saatossa eikä välttämättä enää valitsisi samankaltaisia kumppaneita, kuin menneisyydessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774