Ja muutenkin. Kun mietin tätä mun koko elämääni niin se on ollut hyvin outo ja mä en oo koskaan oikein tiennyt mun paikkaani. Sun kanssa mul oli hauskaa. Kuten sanoit lopulta, "sun kanssas oli hyvä olla kun ei tavinnut hävetä mitään, eikä esittää mitään", tjsp. Sitä mä kaipaisin joka päivä jos ei aivan, niin ainakin hyvin usein. Ainakin mun on pakko lopettaa kohta yks juttu, ei se sovi minulle ja olen aivan hajalla sen takia ja nyt en ole edes per*ettäni kostunut koko asiasta. En tiedä edelleenkään mitä teen. Varmaan vaan haaveilen kuten tähänkin asti. Yksin kotonani, koska olen vieraantunut normaalista maailmasta täysin. :D Oli ihme et kohdattiin, mut sen ihmeen oisin toivonut päättyvän toisella tapaa.
Mulla ois paljon hyvää annettavaa, mutten sitä yksin osaa käyttää. Mä osaan vaan haaveilla.
S
Anteeksi mies tosiaan kaikista sekoiluistani sulle
8
285
Vastaukset
- Anonyymi00001
Äläkä nyt tuu uliseen siitä sinä joku, että käytän samaa kirjainta kuin kymmenet muut.
S- Anonyymi00002
Käytät samaa kirjainta kuin sadat muut.
- Anonyymi00004
Jos ei jopa tuhannet.
- Anonyymi00005
Toi aloittaja on saletisti joku joka maalittaa vaan S naisia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos ei jopa tuhannet.
Tarkoitin lähinnä tätä palstaa viimevuosilta, mutta ainahan se voi olla mitä on. Kunhan lähinnä naurattaa kun noin tulee joku kirjoittamaan "ei oo multa vaikka käytän myös S!, oon tumma pälviprinsessa, enkä mikään haaveilija!"
- Anonyymi00003
Ehkä olet huomannut, toinen menee enemmän ja enemmän konkretiaan.
- Anonyymi00006
No siis oon tietonen ollut kyl asiasta aina. Saan kai mä silti kaivata? Ainakin minä olen ollut se joka on aloitteet tehnyt, muuhunkin kuin seksiin, mutta muuten olen se ajatusmaailmassa elävä yksilö, enkä mikään maanpäällisten askareiden suorittaja, minua ne ei ole koskaan kiinnostaneet. Ne on ne ihmisten luonne-erot ja ne rikastaa maailmaa parhaimmillaan.
- Anonyymi00008
Hei, voisiko asiaa jotenkin korjailla, puhumalla ja näkemällä. Hyvää viikonloppua ja yötä. J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807