Pitäis nukkua

Anonyymi-ap

Ei vaan tuu uni enää. Pari-kolme tuntia taas vain oon nukkunut. Pitäis nukkua enemmän.

8

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minullakin jää joskus yöunet vähiin ja sitten nukun helposti liian pitkät päiväunet ja se valvottaa.

• Anonyymi00003

Mä oon jotenki ylivireä. Tai en vaan tarvi unta enempää. Silmäpusseista näkyy että on nukuttu huonosti jo pidemmän aikaa. Päivällä kykenen vain käymään unessa ja herään yhtäkkiä 10min unesta niinku olisi tunnin nukkunut. Pieniä torkahtamisia tapahtuu kun tarpeeksi silmiä painaa.

• Anonyymi00002

Haasteet unissa on mullakin. Oon melatoniinin kamu nykyään. Toki silloin kun nukun niin voin nukkua iltapäivään asti joka on aiempaan elämääni tosi erilaista.
      Elämän raskaat vaiheet voivat vaikuttaa uneen.
      Nyt hyviä aamuyön unia.
      🙏🏻

• Anonyymi00004

Piti munkin turvautua lääkepurkkiin, jos se auttaisi. Ei sekään aina anna unta. Mulla pitäis raskaat vaiheet olla takanapäin.

Hyviä unia 🙏

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Piti munkin turvautua lääkepurkkiin, jos se auttaisi. Ei sekään aina anna unta. Mulla pitäis raskaat vaiheet olla takanapäin.

Hyviä unia 🙏

Kiitos samoin sinulle!

• Anonyymi00005

Tiedän mistä johtuu oma unettomuus. Sovittu meno huomenna ajoissa. En ole tottunut sellaiseen ja inhoan aikatauluja. Lisäksi sen urakan jälkeen on tiedossa vielä byrokraattisia hommia. Todellakin tarvitsen lomaa tästä kaikesta. Mutta en minä ole varmasti henkisessä kunnossa lähtemään mihinkään. Hyvä kun nykyään pääsee ulko-ovesta ulos. Elämä ei tunnu miltään. Välillä se tuntuu helvetiltä.

• Anonyymi00007

Jospa sitä valoa alkaisi kohta näkyä tunnelin toisessa päässä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jospa sitä valoa alkaisi kohta näkyä tunnelin toisessa päässä.

Kiitos, toivotaan niin. Tuntuu vaan siltä, että tulee loputtomiin kaikkea. En minä kaikkea sotkua mitä tässä nyt on tullut, pysty selvittämään. Mutta täytyy yrittää. Sitten heitän repun selkään ja lähden jonnekin hetkeksi. Kovin pitkäksi aikaa en voi, kun on se vammautettu lapsi. Täytyy käydä tapaamassa. Kotiin en voi ottaa, niin on asiat muuttuneet 😔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7482
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1756
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe