Juhla Mokan hinta romahti taas

Anonyymi-ap

https://www.aamulehti.fi/omaraha/art-2000011907036.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=al_tf&utm_source=iltapulu.fi&utm_content=promobox
Perinteinen ilmiö, eli Juhla Mokka -kahvin hinta laskee rajusti juhlapyhien, kuten pääsiäisen, alla. Kahvipaketin hinta on pudonnut 3,90 euroon vaikka normaalisti hinta voi olla lähes tuplasti kalliimpi. Syy on kauppaketjujen välinen kova kilpailu. Kahvi toimii sisäänheitotuotteena, jolla asiakkaat houkutellaan myymälään tekemään muita ostoksia, vaikka kauppa ei välttämättä saisi kahvista itsestään voittoa.

16

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Makuasioista ei voi kiistellä" mutta minun mielestäni Juhla Mokka ei ole yhtään sen parempaa kahvia kuin monet muutkaan. Oman makuni mukaista on Lidlissä myytävä Hieno Mokka, mutta niin monta on mieltä kuin on miestäkin..ja naista.

• Anonyymi00006

Lidlin kahvi kävi kalliiksi. Maku oli niin karsea, ettei sitä voinut juoda. Heitin mökillä kompostiin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Lidlin kahvi kävi kalliiksi. Maku oli niin karsea, ettei sitä voinut juoda. Heitin mökillä kompostiin.

Mä käytän sitä myös lannoitteena. Peittää hevosenlannan hajun kukkapenkeistä

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minulle lidlin emilia 1,28€/500g maistuu kyllä hyvin. Itse asiassa en erota onko kupissa juhlamokkaa vai emiliaa. Vai tuntuuko teistä että halpa kahvi ei voi olla hyvää?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minulle lidlin emilia 1,28€/500g maistuu kyllä hyvin. Itse asiassa en erota onko kupissa juhlamokkaa vai emiliaa. Vai tuntuuko teistä että halpa kahvi ei voi olla hyvää?

No joop. Serkkupojalla on kans menny makuaisti ryypätessä.

• Anonyymi00002

Onneksi presidentti kahvin hinta pysyy 10€ nurkilla niin on sama mistä ostaa.
      Toppahousujen hommaa juosta kahvieuron perässä 😂

• Anonyymi00004

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinähän se halvalla kahvilla kehtaat itseäsi juottaa. Phyi helevetti! Minulla on sentään edes jonkinlainen raja kahvinkin osalta, joten https://inkapaahtimo.fi/products/kolumbia-jairo-arcila-coconut-pink-bourbon riittää toistaiseksi. Kohtahan sitä tuohonkin kyllästyy, joten sen jälkeen on etsittävä parempaa.

Mutta on ne se niin hyvää! Mitä siinä kun PKOlta ostaa niin kerryttää enemmän bonusta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta on ne se niin hyvää! Mitä siinä kun PKOlta ostaa niin kerryttää enemmän bonusta

Ihan samanlaista kuin monet muutkin kahvit, mutta kun oikein jaksaa itselleen uskotella sen hyvyyttä, niin sitä kautta sitten.

• Anonyymi00009

Minä käyn metsästä koivun kyljessä kasvavaa pakurikääpää ja keitän tikkateetä. On yhtä hyvää kuin halpiskahvit. Jopa parempaa.

• Anonyymi00011

Kyllä pitää olla tyhmä kuin saapas, jos elämä pyörii jonkun kahvipaketin ympärillä😂😂😂

• Anonyymi00012

Totta, kyllä sen kuuluu pyöriä kakkapökäleen ympärillä.

• Anonyymi00013

Itse juon vain viinaa.

• Anonyymi00015

Hölmöt juopottelee ja kehuskelee juon viinaa.Onko pakko juopotella etkö kestä elämää ilman viinaa?

• Anonyymi00016

Jotenkin tuntuu ettei monien yksilöiden tarvitsisi käyttää minkaanlaisia lisäaineita, sillä syntymähumala ei pois häviä. Ja mitäpä sitä hullua päätään vielä viinalla (tai muilla päihteillä) sekoittaa!

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jotenkin tuntuu ettei monien yksilöiden tarvitsisi käyttää minkaanlaisia lisäaineita, sillä syntymähumala ei pois häviä. Ja mitäpä sitä hullua päätään vielä viinalla (tai muilla päihteillä) sekoittaa!

Sen näköistä on sitten jälki tälläkin palstalla, jos kyllä muuallakin, missä voi rekisteröimättä ja tuntemattomana työntää paskaa palstoille aamusta iltaan ja jopa öisinkin ilman mitään rajaa ja mieltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4977
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4356
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      250
      2924
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2862
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27