Mä en jaksaisi enää olla olemassa

Anonyymi-ap

Väsyttää. Tiedän että on pakko, kun moni tarvitsee mua. Ja en voi toistaa tapahtunutta tragediaa. Mutta pakosti ajattelen, kuinka kauan vielä?

12

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jaksa nyt kuitenkin vielä. Hyviä asioita on varmasti tulossa. Huonot ajat kestää aikansa ja menee ohi. Olet tärkeä. 🫶🏻

• Anonyymi00002

Itsellä vähän sama. En haluaisi kuolla varsinaisesti, mutten jaksaisi elää. Liian vaikeaa ja sitten kun olen empaatti, olen saanut kaikki hyväksikäyttäjät ja ilkimykset seuraani. Kestän sen, että olen menettänyt ihmisiä. Oikeastaan hyvä, että päässyt eroon. Heistä pääsee eroon, kun on jokin vaikea vaihe elämässä.

Mutta sitä en kestäisi, että erityislapselleni on aiheutettu lääkkeillä aivovamma ja että keskimmäinen lapseni vihaa minua ilman kunnon syytä. Parhaani tein ja yksin hänestä huolehdin. Isänsä onnistui vieraannuttamaan. Näillä mennään.

On minulla vielä yksi lapsi, joka on hyväntahtoinen ja elämän arvoiltaan samanlainen. Hän on ihana ja kultainen. Kolme aikuista lasta. Perhe on tärkein. Yksi on sairaalassa pimpelipom, yksi antisosiaalinen uraohjus ja kolmas kiireinen vuorotyöntekijä, joka elää ruuhkavuosiaan. Hän on lämmin ja ihana. Lisäksi olen saanut häneltä lapsenlapsen, jota ilman en tätä elämää jaksaisi.Ihana lapsi, jolla sydän puhdasta kultaa.

Välillä olen niin uupunut, etten haluaisi aamulla enää herätä. Mitään ihmettä ei varmasti tapahdu ja uutta alkua ei varmasti näillä ikävuosilla enää tule. Mutta siis pahinta on, että tytär halveksii ja vihaa ja toinen on lääkkeillä saatu sekopääksi (maailman kiltein ja viattomien ihminen). Ja mulle on perhe kaikkein tärkein, kun se itseltä puuttui lapsena.

Tuntuu niin turhalta täällä olo, kun tuntuu ettei kukaan oikeasti tarvitse minua tai välitä. Mitä enemmän ikää tulee, niin tuntuu että tässä nyky-yhteiskunnassa vaan vähenee vanhenevien arvostus ja kun ei enää pysty töihin, niin olet turha syöjä. Niinhän se ei ole, mutta näin on ihmisille uskoteltu.

Tuntuu siltä, että velvollisuuttani täällä olen, en mielestäni tällaiseen maailmaan syntynyt. Tai ainakaan en tiennyt, mitä tämä elämä oikein on. Anteeksi että valitan. Mutta kun ei jaksaisi. Tsemppiä sinulle ap! Muista että meillä on sama ihmisarvo ja olemisen oikeutus tässä helvetin vääristyneessä ja pahassa maailmassa.

• Anonyymi00003

Onko krapula?

• Anonyymi00004

Mistäpä arvasit? Ai niin, ei tarvinnut arvata.

• Anonyymi00006

Palstaäijällä ei taida olla enää sellaista ns ammattilaisena. Juuri sinä taidat ymmärtää hyvinkin mitä tarkoitan. T naiselt

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Palstaäijällä ei taida olla enää sellaista ns ammattilaisena. Juuri sinä taidat ymmärtää hyvinkin mitä tarkoitan. T naiselt

Mistä tämä katkeruus muuten teillä populistipojilla essu päällä kumpuaa

• Anonyymi00005

Mua ei tarvi kukaan ois kaikille paree jos tappasin itteni moni kait toivookin sitä

• Anonyymi00007

No mistäpä naisia esittävä kävelevä haitta nimeltä palstasetä arvasit? Oot muuten AP tietty myös. TT

• Anonyymi00010

Mikä saa sinut kuvittelemaan että liityt kerrontaan palstaäijästä jollain tavalla- pikku kooko on psyykannut ko harhaan

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mikä saa sinut kuvittelemaan että liityt kerrontaan palstaäijästä jollain tavalla- pikku kooko on psyykannut ko harhaan

Nyt alan ymmärtää tämän keken ajattelua paremmin. Näh, selvää ollut jo kauan🥱

• Anonyymi00014

Ketkähän ne niitä suppeita jankkaajia oikein tiuhti ja viuhti

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe