Jos et vihais mua

Anonyymi-ap

Niin mulla ois kerrottavaa sulle. Pakahdun siitä ettei voi kertoa kellekkään.

48

599

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuole pois.

• Anonyymi00002

Luultavasti kuolenkin.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Luultavasti kuolenkin.

Hyvä.

• Anonyymi00034

Onko sulla kaikki iha okei? Ei taida. Sivusta

• Anonyymi00035
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Hyvä.

Oot himmee ihminen yksäri

• Anonyymi00004

Mistä sait päähäsi että vihaan sinua??

• Anonyymi00005

Kuka kysyy? Alunperin ap kirjoitti miehelle.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuka kysyy? Alunperin ap kirjoitti miehelle.

No avaa palstaäijä, eli AP äijä toki lisää tätä alkuperäistä asiaa näille puutarhatontuille

• Anonyymi00006

En ole koskaan vihannut, enkä tule vihaamaan.Meille ei vain voi tulla suhdetta.
      Nainen

• Anonyymi00007

Fake fakery

• Anonyymi00008

Mikä syy taukoamatta jankuttaa palstalla samaa? Ei kaikki ole sulle!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin, onkohan jotain oman itsen pönkittämistä kun sanoo: ”Meillä ei voi tulla suhdetta, en rakasta sinua”. Joka tapauksessa maailman turhin tieto.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin, onkohan jotain oman itsen pönkittämistä kun sanoo: ”Meillä ei voi tulla suhdetta, en rakasta sinua”. Joka tapauksessa maailman turhin tieto.

En ole sanonut etten rakasta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

En ole sanonut etten rakasta.

Tarkoitin, jos jättää sanomatta ettei meistä voi tulla mitään, niin vaikutus on sama, eli tieto on hyödytön.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tarkoitin, jos jättää sanomatta ettei meistä voi tulla mitään, niin vaikutus on sama, eli tieto on hyödytön.

En hae mitään vaikutusta. Puran täällä omia tunteitani, itsellni. On raskasta rakastaa, tietäen että suhdetta ei voi tulla. Ei ole muuta paikkaa huutaa sitä tuskaa ulos, kuin tämä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En hae mitään vaikutusta. Puran täällä omia tunteitani, itsellni. On raskasta rakastaa, tietäen että suhdetta ei voi tulla. Ei ole muuta paikkaa huutaa sitä tuskaa ulos, kuin tämä.

Lisäys. Ja ei, en ole se projekti- jankkaaja.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mul tällainen tilanne miehen kanssa ja se on vain miehen päässä se "meitä ei voi tulla", vaik rakastetaan toisiamme. Jos hän oikeasti rakastaisi minua niin paljon, niin hän selvittäisi asiansa kanssani. Muut asiat hän kyllä kykenee hoitamaan, muttei niitä jotka olisi pakko tehdä oikeasti, ei vain meidän tähden vaan kaikkien muidenkin. Sitten saisi sitä hunajaansakin mitä niin himoitsee, mutta pidän sen itselläni jos ei kerta rakkaus saa elää vapaana ja olin huolimaton koska rakastan niin paljon. Minä en ole mikään sivuvaimo jota halutaan na*da kerran 5 vuodessa ja mennä sitten leikkimään "oikeaa elämää" muiden luo, ettei kukaan pian luule että elää elämäänsä väärin kuin "pitäisi". Tulemme olemaan surullisia koko loppu ikämme rakkaudesta huolimatta, koska se memee hukkaan.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mul tällainen tilanne miehen kanssa ja se on vain miehen päässä se "meitä ei voi tulla", vaik rakastetaan toisiamme. Jos hän oikeasti rakastaisi minua niin paljon, niin hän selvittäisi asiansa kanssani. Muut asiat hän kyllä kykenee hoitamaan, muttei niitä jotka olisi pakko tehdä oikeasti, ei vain meidän tähden vaan kaikkien muidenkin. Sitten saisi sitä hunajaansakin mitä niin himoitsee, mutta pidän sen itselläni jos ei kerta rakkaus saa elää vapaana ja olin huolimaton koska rakastan niin paljon. Minä en ole mikään sivuvaimo jota halutaan na*da kerran 5 vuodessa ja mennä sitten leikkimään "oikeaa elämää" muiden luo, ettei kukaan pian luule että elää elämäänsä väärin kuin "pitäisi". Tulemme olemaan surullisia koko loppu ikämme rakkaudesta huolimatta, koska se memee hukkaan.

Mitäs säädät varatunnk miehen kanssa
        Silloin pitää tajuta omat rajat
        Ja koska niiden yli ei mennä
        Sivusta

• Anonyymi00037
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Fake fakery

Tämä aloittajaäijän monologi vai? No ei kai🥱

• Anonyymi00038
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mikä syy on vaania täällä spinnaamassa palstaäijän provokaatiota- mitä haet tällä katkera emäntä?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No kuinka sinä sitten niin vaivaa naisvihamielinen näit tästä palstaäijän kuuden centin kuriositeetista jos tieto oli kerran niin turha? Kamalaa kyl jos keskustelupalsta ei tarjoa sitä vastetta mitä haluaa nähdä. T naiselta

• Anonyymi00041
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Olet vissiin hyvin minäkeskeinen rajatapaus ja russutat täällä naiseks olettamallesi milloin mistäkin asiasta. Sairas olet.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Lisäys. Ja ei, en ole se projekti- jankkaaja.

Kyllähän tasan olet sama jamppa, palstaäijä ja aloittaja

• Anonyymi00043
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mitäs säädät varatunnk miehen kanssa
        Silloin pitää tajuta omat rajat
        Ja koska niiden yli ei mennä
        Sivusta

Juu no eikö palstaäijä tämän edellisen tarinallisuutesi mukaan mihin itse teatraalisesti vastasit kakit ois jo housussa

• Anonyymi00010

Onkohan tuo hyvä ratkaisu et annetaan mielummin vaikka vihata kun kerrotaan totuus. Ei kuullosta hyvältä.

• Anonyymi00014

Jatkan vielä. Jos kyse on vaikka jostain sairaudesta tai jostain vakavasta, silti olisi reilua kertoa hänelle, se olisi hyödyllistä molemmille. Ei toisen puolesta voi miettiä ja päättää mitä mieltä hän on asiasta.

• Anonyymi00044

Ei kilin vttu mitä minä just luin.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ei kilin vttu mitä minä just luin.

Kuinka joku voi edes olla pää noin syvällä omassa ahterissa ja kirjoitella tällaista denialistista minäkeskeitä paskaa?

• Anonyymi00015

Tääkin tread varastettiin ihan muihin tarkoituksiin, vaikka ap halusi vaon kertoa, että pakahtuu halusta kertoa miehelle yhden asian. Mutta taidan etsiä toisen kohteen kertoa asiani.

• Anonyymi00016

Jos kirjoittaa anonyymisti sen käsittää jokainen omalla tavallaan. Et kertonut edes sukupuoltasi aloituksessa, etkä sen sukupuolta, kenelle aloituksen kirjoitit. Ajattele jos itse lukisit aloituksen ja ajattelisit että se on kaivatultasi. Mitä vastaisit?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jos kirjoittaa anonyymisti sen käsittää jokainen omalla tavallaan. Et kertonut edes sukupuoltasi aloituksessa, etkä sen sukupuolta, kenelle aloituksen kirjoitit. Ajattele jos itse lukisit aloituksen ja ajattelisit että se on kaivatultasi. Mitä vastaisit?

Kysyisin että olino mieheltä vai naiselta ja kelle menee.

• Anonyymi00017

Saat hänet kauemmas vaan 😂

• Anonyymi00018

Et saa häntä ikinä.

• Anonyymi00048

Lässytätkö sinä läskisarvinen tässäkin palstaäijän aloituksessa naiselle siitä sekundaarisesta pakkomielteen kohteestasi, joka ei ilmeisesti ole ollut kovinkaan mielissään tästä.. saagasta?

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Lässytätkö sinä läskisarvinen tässäkin palstaäijän aloituksessa naiselle siitä sekundaarisesta pakkomielteen kohteestasi, joka ei ilmeisesti ole ollut kovinkaan mielissään tästä.. saagasta?

Jäi kultainen kädenpuristus saamatta, juu

• Anonyymi00020

Jos menit lapsen tekemään niin käy sääliksi sua 😂

• Anonyymi00021

Onhan lapsella aina isä olemassa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onhan lapsella aina isä olemassa.

No ei ole nyt lapsesta kyse, jos on menkatkin päällä, niin huoooooh….

• Anonyymi00046
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No ei ole nyt lapsesta kyse, jos on menkatkin päällä, niin huoooooh….

Koska juuri sillä hetkellä ei voi tulla raskaaksi vai mitä naisten anatomian asiantuntijuutta halusit naisia esittävä keke tuoda esiin? T naiselta. Nk allekirjoitus on henkistä pahoinpitelyä ja erittäin ansaitusti

• Anonyymi00024

Antaisit

• Anonyymi00026

Ei näistä jutuista voi palstalla puhua. Sanoihan tuolla toisaalla, että kaipaan kanssasi keskustelua. Se olisi tilanne kertoa uutisia ja jymyuutisia ja kaikkea mahdollista.

• Anonyymi00033

Uutistenvaihto ei kiinnosta.

• Anonyymi00029

En vihaa pettynyt olen joskus ollut. Taidan arvata sun exä uhkailee tai jtn. Vastaavaa.

• Anonyymi00030

En vihaa ketään.Mutta en vain enää välitä

• Anonyymi00031

No se on sun oma mokasi mitä olet pelleilly no enää ei olla missään tekemisissä mulla on jo muuta

• Anonyymi00045

Joko elämänkoulujee- lukijat on päässeet päättelyssäån jopa niinkin pitkälle, että palstaäijä kirjoittaa lähes jokaiseen ketjuunsa saman jargonin? Vielä ehtii olla nokkela.

• Anonyymi00039

minä en ainakaan, kerron erään hassun nukkumisjutun;: kun nyrt pitäisi yrittää nukkua jotta käsi on suorassa kun jotain kirugiaa tulee, jos käännät kylkeäkin nukkueassa... pitää yrittää pitää kättä suorassa.

jotta ei siis... kylkeäkin kääntäessä se käsi jää alle joyternkin...

• Anonyymi00047

tuollanenkin jos pitäisi pitää kättä suorassa nukkuessaankin ja jos pyörii paljon sängyssä kun nukkuu..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe