Jos juttelisimme. Olisi niin kivaa vaihtaa ajatuksia kanssasi, niin kuin täälläkin teemme. Minulla on ikävä niitä hetkiä, kun saimme olla kahdestaan. Nyt niitä harvemmin on enää. Mahdatkohan oikeasti ymmärtää, kuinka paljon rakastan sinua? Miehelle.
🌕
Pelkäätkö, että siinä tapahtuisi jotain peruuttamatonta?
27
413
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikset sitten itse tee sen juttelun eteen jotain?
- Anonyymi00004
Hän tietää kyllä.
- Anonyymi00020
Kuinka mones vuosi sinulla jo menossa tätä misogyynista ulinaa naista esittävälle äijälle? T naiselta avoin kysymys eräille
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuinka mones vuosi sinulla jo menossa tätä misogyynista ulinaa naista esittävälle äijälle? T naiselta avoin kysymys eräille
Tälläinen jankutus on naisvihan muoto ja piste
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tälläinen jankutus on naisvihan muoto ja piste
Kuten muutenkin se, että palstaäijän pelleilynne perusteella muodostaa luonnollisesta henkilöstä tällaisen vammaisen hologrammin. Naisvihan ja pakkoajatusten kombo. Hyi
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuten muutenkin se, että palstaäijän pelleilynne perusteella muodostaa luonnollisesta henkilöstä tällaisen vammaisen hologrammin. Naisvihan ja pakkoajatusten kombo. Hyi
Ja huomenta verkkorikollinen yleisestä näkemyksestä suivaantuva. Ketään kiinnosta
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja huomenta verkkorikollinen yleisestä näkemyksestä suivaantuva. Ketään kiinnosta
Ainakaan ketään sellaista jolla olisi merkitystä minkään tapahtumaketjun kannalta. Keskenään näistä vastineita voi toki ulista
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ainakaan ketään sellaista jolla olisi merkitystä minkään tapahtumaketjun kannalta. Keskenään näistä vastineita voi toki ulista
Saattaa olla että ymmärrys ilmaisun- ja sananvapaudesta kaipaa vielä täsmennystä laitapersujen kaksoisstandardisessa ajattelussa. Minä saan sanoa me saamme sanoa, muut ei saa. Ei se nyt näin mene
- Anonyymi00002
Toivo on heitetty roskakoriin
- Anonyymi00003
Voi Toivo parkaa.
- Anonyymi00007
Minkä takia?
- Anonyymi00006
Jos kerran tiedostat ettei toinen ymmärrä miten paljon rakastat, niin mikset sitten tee mitään sen eteen?
- Anonyymi00008
Asiat eivät ole ihan niin yksinkertaisia.
- Anonyymi00021
Ooks joku tunneaddikti kun olet niin kovin tämän sentimentaalista humpuukia päin sanonko mitä kirjoittavan äijän juttujen perään?
- Anonyymi00024
Anonyymi00008 kirjoitti:
Asiat eivät ole ihan niin yksinkertaisia.
Eroa ensin ja toimi uuden suhteen vasta sitten.
- Anonyymi00009
Tuntuu tosi utopistiselta että voisi olla kahdestaan. Sekin että tulisi puhumaan tarpeellisesta asiasta jopa järjenvastaiselta, varmaan kehoittaisi kvg.
- Anonyymi00010
No tämä oli turhan kyyninen kirjoitus, en tarkoittanut ihan näin. Joskus muullakin täällä pr slävessä.
- Anonyymi00011
Näen juttelun enemmän hyödylliseksi lähinnä ongelmien käsittelyssä. Muuten arvostan enemmän tosielämän läheisyyttä ilman sanojakin, koska olen hyvä myös sanattomassa viestinnässä, jos oltaisiin naisen kanssa yhdessä.
- Anonyymi00012
Pipo ailmillä mennään
- Anonyymi00013
Ei me olla edes koskaan juteltu kunnolla kahdestaan.
- Anonyymi00014
Ei olla, ei. Mutta pitäisi kyllä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Oletko nuorempi nainen?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joo, mun ehkä ois viisaampi koht häipyy täält, ku hengelläni leikin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo, mun ehkä ois viisaampi koht häipyy täält, ku hengelläni leikin.
Ootko vaalea vai tummatukkainen?
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ootko vaalea vai tummatukkainen?
Ei väliä, hän ei ole nähnyt minua ilman housuja. Vielä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oletko nuorempi nainen?
En.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei väliä, hän ei ole nähnyt minua ilman housuja. Vielä.
Seuraava nainen joka sinut näkee ilman housuja on aloittajaäijä lääkäri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911468Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva194916- 123822
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7704
- 60683