460 2L nykäisee ajettaessa (tai yskäisee) varsinkin kun painaa liian nopeasti kaasua isolla vaihteella. Käyntikatkoksia esiintyy muutaman kerran 100 km matkalla. Onko tämänkaltaisesta kenelläkään kokemuksia ja onko syy selvinnyt?
460 nykii
6
1048
Vastaukset
- säätäjä
Pienellä vaihteella kyllä.esim kakkosella/kolmosella nykäisee,etenkin kuorman kanssa.
joskus sammuilee kiihdyttäessä... - volvo 440 SE
Mulla on 440 SE ja siinä on sama vika kun sullakin ollu jo pitemmän aikaa, mut nyt se on pahentunut ja kuumana se ei reakoi nopeaan kaasun painamiseen, vaan meinaa tukehtua. Oletko löytänyt vielä vikaa?
Itse ajattelin käyttää diagnoosi testerissä et jos siinä on se moottorin lämpötila-anturi rikki tai jotain.
Toivottavasti ei ole mikään isoremppa edessä.- säätäjä
vikaa. jäähdytysneste on vähissä,pitää lisätä mutta ei se siihen liittyne...
ei mitään hajua viasta.
laita mailia [email protected] jos keksit.
- tämä
silloisessa autossani 440 1.6i -91 vaihdettiin kaasuläppäanturi. Sitä ennen nyki juuri pienillä vaihteilla eikä kaupunkiajosta tullut mitään...
- Asiaa
En tiedä auttaako tämä, mutta omassa autossani mystisten käyntihäiriöiden syyksi selvisi virranjakajan kannen alle vuotanut öljy.
Helppo tarkistaa ja sen pitäsisi olla aivan puhdas. - sen merkin
ominaisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398