460 2L nykäisee ajettaessa (tai yskäisee) varsinkin kun painaa liian nopeasti kaasua isolla vaihteella. Käyntikatkoksia esiintyy muutaman kerran 100 km matkalla. Onko tämänkaltaisesta kenelläkään kokemuksia ja onko syy selvinnyt?
Vastaukset 6
- säätäjä
Pienellä vaihteella kyllä.esim kakkosella/kolmosella nykäisee,etenkin kuorman kanssa.
joskus sammuilee kiihdyttäessä... - volvo 440 SE
Mulla on 440 SE ja siinä on sama vika kun sullakin ollu jo pitemmän aikaa, mut nyt se on pahentunut ja kuumana se ei reakoi nopeaan kaasun painamiseen, vaan meinaa tukehtua. Oletko löytänyt vielä vikaa?
Itse ajattelin käyttää diagnoosi testerissä et jos siinä on se moottorin lämpötila-anturi rikki tai jotain.
Toivottavasti ei ole mikään isoremppa edessä.- säätäjä
vikaa. jäähdytysneste on vähissä,pitää lisätä mutta ei se siihen liittyne...
ei mitään hajua viasta.
laita mailia [email protected] jos keksit.
- tämä
silloisessa autossani 440 1.6i -91 vaihdettiin kaasuläppäanturi. Sitä ennen nyki juuri pienillä vaihteilla eikä kaupunkiajosta tullut mitään...
- Asiaa
En tiedä auttaako tämä, mutta omassa autossani mystisten käyntihäiriöiden syyksi selvisi virranjakajan kannen alle vuotanut öljy.
Helppo tarkistaa ja sen pitäsisi olla aivan puhdas. - sen merkin
ominaisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482