tuntuu että sinä tiedät minusta paljon, mutta minä en sinusta mitään.
Onhan se epäreilua
22
425
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin, ihmeellistä on elämä.
- Anonyymi00002
Kipeää.
- Anonyymi00003
Itsekäs ihminen imee muista kaiken tiedon ja käyttää myöhemmin vastaan.
- Anonyymi00009
👍👍👍
- Anonyymi00013
No sano älä muuta..
- Anonyymi00020
Huom. Itsekäs. Kaikki ei ole itsekkäitä.
- Anonyymi00004
Ehkä hän ei luota sinuun tarpeeksi jakaakseen asioita itsestään. Tai ei edes haluakaan jakaa. Mutta onhan se tasapainoton tila suhteelle.
- Anonyymi00012
Ihmiset jotka eivät luota ha epäilevät ovat yleensä itse epäluotettavia. Sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihmiset jotka eivät luota ha epäilevät ovat yleensä itse epäluotettavia. Sivusta
Ei kannata yleistää. Kyllä joskus on ihan muut syyt.
- Anonyymi00005
Mitä tiedän sinusta esim. ja mitä sinä tiedät minusta?
- Anonyymi00006
Tieräks sää missä mää asun? Kuhan paskon ketjua
- Anonyymi00007
Mä tiedän missä hän mies asuu, siis paikkakunnan. Paikkakunnan murre tuli juuri ilmi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mä tiedän missä hän mies asuu, siis paikkakunnan. Paikkakunnan murre tuli juuri ilmi.
Emmää sulta naisia stupidoille esittävä aapee mitää kysyny
- Anonyymi00008
täällä voi olla lämminfä nukkua kun joskus voi olla kesällä noin 30-astetta lämpöä sisällä vaikka koneellinen ilmsstointikin, niin voi olla tukalaakin nukkua jos, niiin
mutta mikä on tavallaan hauskaakin kuttua tuollainen tyttöjen auttaminen jos jotain paha olo. - Anonyymi00011
joku voisi sanoa minusfakin että: saatanan hengenvaaeallinen joku klan-neuvottelija.
En tee teille pahaa vaan yritän auttaa koska itseäni huolestutti jos tytöillä on paha olo... - Anonyymi00015
Voisin kertoa kaiken, mitä haluat tietää. Mutta kun sinä pelkäät minua.
- Anonyymi00017
Minkä takia sinua pelätään?
- Anonyymi00016
Onneksi et tiedä tarpeeksi ja miehenä ollessa suuntautumisesta miehiin
- Anonyymi00018
Mitä mies voi nähdä toisessa miehessä siinä toisessa mielessä?
- Anonyymi00019
PAL-LIT
- Anonyymi00021
Aika epäreilua, etten voi itsestäni kertoa.
- Anonyymi00022
ei se ole epäreilua.sinulla on vain eri hoksottimet. yritä olla avoin ja rehellinen niin opit yhtä paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707