Toivoisin kyllä

Anonyymi-ap

että kertoisit, että aletaanko oikeasti yrittämään tätä meidän juttua, vai jätetäänkö tähän. Tämä välitila on hyvin vaikea mulle ja mun pitäisi omaa elämääkin suunnitella tulevaisuuttani ajatellen.

38

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenelle?

• Anonyymi00002

Antaa tulla.

• Anonyymi00003

Itsehän olet välitilat halunnut.

• Anonyymi00004

Voisi varmaan eka tavata?

• Anonyymi00005

Ei kannata kenenkään antaa roikottaa itseään. Tuosta nimittäin ei tilanne ainakaan parempaan suuntaan mene. Korkeintaan hetkittäin.

• Anonyymi00006

En tiedä haaveistasi jne. Rehellisesti olen huono tutustumaan ihmisiin en tiedä mitä tuttusi ja ystäväsi ajettelisivat. On minussa vikoja tiedostan kyllä sen. Minun pitää olla realisti ja rehellinen vastaus joka varmaan on oikea ratkaisu että lopetetaan tämä tähän.

• Anonyymi00007

Meidän pitäisi olla fyysisessä kontaktissa ainakin kerran. Useamminkin, jos tuntuu molemmista hyvältä. Sellainen luotettava vakkari s*ksikumppani, olisi mieleeni. Sellainen suhde johon kuuluu s*ksi ja kiva tekeminen ja yhdessäolo. Asuttaisiin erillään ja muut miehet, eikä naiset kuuluisi kuvioon.

Mieheltä-Naiselle

• Anonyymi00016

Näin mä haluaisin ja oon sen sanonutkin hänelle. Mutta taitaa välitilaksi jäädä omakin juttu loppuun saakka.
        -sivuongelma

• Anonyymi00018

Eikö sun pitänyt olla polysuhteilija? Eli sellainen, jolla nimenomaan muut kuuluu kuvioon. Molemmilla omat puolisot siis? Niin mä olen koko ajan luullut.

• Anonyymi00019

Haluat kevyen suhteen, missä ei tarvitse ottaa vastuuta. *sivu

• Anonyymi00022

Kaikki käy- meininki.

• Anonyymi00008

Mulla on tunteita mun miestä kohtaan edelleen. En voi sanoa mitään muuta kun olen pahoillani.. kai.

• Anonyymi00009

Välitila on jokaiselle tunteelliselle ihmiselle vaikea. Tiedätkö mistä välitilanne johtuu, eli miksi se ei etene kunnon sitoutumisen asteelle? Oletteko puhuneet tarkemmin syistä?

• Anonyymi00011

Monille se välitila on se mihin pyrkivät ja säilyttämään sen siinä. Se on sitä kun kirsikat kyllä kelpaa kakun päältä, mutta muu ei kiinnosta riittävästi. Sivusta

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Monille se välitila on se mihin pyrkivät ja säilyttämään sen siinä. Se on sitä kun kirsikat kyllä kelpaa kakun päältä, mutta muu ei kiinnosta riittävästi. Sivusta

Voi olla osalla noin, että haluaa kevyen suhteen. Se pitäisi sitten tiedostaa itsestään ja ilmaista toiselle.

Mutta on myös muita syitä välitilaan, esim pelot.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Voi olla osalla noin, että haluaa kevyen suhteen. Se pitäisi sitten tiedostaa itsestään ja ilmaista toiselle.

Mutta on myös muita syitä välitilaan, esim pelot.

Itse olen jostain syystä tavannut enemmän heitä, jotka kyllä selkeästi etsivät kunnon suhdetta ja haluavat sitoutua. Kevyttä suhdetta etsivät ovat sen nopeaan kertoneet, lähes ekalla tapaamisella.

• Anonyymi00010

Täällä kun monet sysää toiselle kaiken työn niin kyllä se on sen merkki ettei ole todellakaan sopiva. Jos on tahtoa molemmilla niin kyllä molemmat silloin tulevat toisiaan vastaan kaikki muu on turhaa sepitettä ja molemmat tekevät parhaansa.

Itse olen jo luovuttanut pitkän aikaa sitten, tyhjästä on paha nyhjästä. Koittakaa antaa mahdollisuus sellaiselle joka on oikeasti kiinnostunut ja antaa myös oman osuutensa.

• Anonyymi00012

Totta!

• Anonyymi00013
    • Anonyymi00014

Olen fyysisessä kontaktissa useiden naisten kanssa ja en ymmärrä miksei voisi olla.

• Anonyymi00025

Se selvii sulle myöhemmässä elämässä idiootti… sit vasta kun sun kohdalla kaikki on jo liian myöhästä

• Anonyymi00020

Tuo on suhteen 1. etappi, "Aletaanko olee?" eli onko yhteistä tulevaisuutta.
      Ymmärrän hyvin, että on vaikeaa olla välitilassa.

• Anonyymi00021

Kyllä, kyllä ja kyllä..

• Anonyymi00023

Poistun nyt välitilasta, vaikka olenkin siellä ollut enää ajoittain ja silloinkin puoliksi.
      Suosittelen muillekin. Pelkkä tietoisuus tästä helpotti henkisesti. En ole kenellekään mitään velkaa, enkä velvollinen kuin lapselleni.

• Anonyymi00024

Turha odottaa. Jos tuut vastaan niin sylkäsen.

• Anonyymi00026

Itse olisin myös voinut kirjoittaa samanlaisen aloituksen, koska aikaa on jo mennyt... Toisaalta olen tulkinnut hiljaisuuden niin, ettei halua ole sitten kuitenkaan jatkaa tutustumista.
      (Kuin hänelle (N>M):
      Toimipisteen vaihtumisen jälkeen törmäämisen todennäköisyydet laskivat. En tiedä varmasti, onko joku viesti täällä sinulta enkä voi tietää, huomaatko edes, jos jotain tänne kirjoitan. Siksi en paljonkaan täällä kirjoittele. Jos lähettäisit numerosi, olisi helpompaa kommunikoida ja välttää myös mahdolliset väärinkäsitykset.) -S

• Anonyymi00027

Arvomme ovat erilaiset. Et arvosta minua. Jään vaille ymmärrystä joltain oleellisilta osin. Pohjatunne on yksinäisyys. Parempi, että mennään eri teitä. Olet kuitenkin mielessäni ihana.

• Anonyymi00028

Ikävää että koit niin.
        Tuntui ettei pystynyt olemaan niin avoin kuin olisi halunnut kun ei ollut tietoa asioissa, ja oli varmasti paljon väärinymmärryksiä.
        Arvostan. <3

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ikävää että koit niin.
        Tuntui ettei pystynyt olemaan niin avoin kuin olisi halunnut kun ei ollut tietoa asioissa, ja oli varmasti paljon väärinymmärryksiä.
        Arvostan. <3

Ei tuo sinulle ollut. Minun kaivattuni ei lue palstaa. Vahingossa kirjoitin sinä muodossa. Teki mieli kirjoittaa se tänne, jos vaikka uskoisin tilanteemme paremmin.

Sinun kannattaa miettiä oma tilanteesi ottamatta näitä palstan kirjoituksia itseesi liian syvällisesti. Teillä voi olla aivan eri kokonaisuus. Toki pohtimiseen voi käyttää muiden ajatuksia tukena. Oikeassa elämässä sitten tapahtuu ja toimitaan.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei tuo sinulle ollut. Minun kaivattuni ei lue palstaa. Vahingossa kirjoitin sinä muodossa. Teki mieli kirjoittaa se tänne, jos vaikka uskoisin tilanteemme paremmin.

Sinun kannattaa miettiä oma tilanteesi ottamatta näitä palstan kirjoituksia itseesi liian syvällisesti. Teillä voi olla aivan eri kokonaisuus. Toki pohtimiseen voi käyttää muiden ajatuksia tukena. Oikeassa elämässä sitten tapahtuu ja toimitaan.

Ymmärrän.
        Onhan se aina epävarmaa mitä vastaa ja mihinkin, mutta haluaa yrittää.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Saatetaan olla tuttuja silti. 😊

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Saatetaan olla tuttuja silti. 😊

Saatetaan. Kommentti sai minut hymyilemään. 😁

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Saatetaan. Kommentti sai minut hymyilemään. 😁

😅
        Kivaa päivää!
        Mun on pakko nukkua välillä.

• Anonyymi00031

Muista rahaa on ja tulee automaattisesti kaksi kwrtaa kuukaudessa säännöllisesti ja varnasti.

• Anonyymi00032

Varmemmin ei tule kenelläkään.

• Anonyymi00033

Perittyä omaisuutta

• Anonyymi00035

Tilipäivä osinkoina

• Anonyymi00036

Elämästä voi nauttia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27