Loukkaat jatkuvasti

Anonyymi-ap

Ehkä sen takia en halua sua.

22

321

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ohi. Toisin päin.

• Anonyymi00002
      UUSI

Et saisikaan. Ei se sinun haluamisesta ole kiinni, vaan sen toisen.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ehkä? Tosi ihminen ei sano tuota sanaa vaan hyppää kaulaan!

• Anonyymi00004
      UUSI

Annat siimaa tulen lähemmäs vedät maton jalkojen alta menen kauemmas tulet lähemmäs. En jaksa sitä enää.

• Anonyymi00005
      UUSI

Miten niin loukkaan jatkuvasti?

• Anonyymi00006
      UUSI

Tarkoitat tietysti IRL etkä palstaa? Eikö niin?

• Anonyymi00008
        UUSI

Ehkä olet seurannut tätä palstaäijän palstatodellisuuteen orientoitunutta saagaa siinä määrin, että rajat on hämärtyneet sen suhteen mikä on ns se oikea todellisuus? Eiköhän nämä irl asiat voi hoitaa jotenkin muuten. Teatteria tämä on

• Anonyymi00007
      UUSI

Miten sinua loukataan? Ainakaan täällä palstalla ei kannata loukkaantua kenellekään.

• Anonyymi00011
        UUSI

Itehän nä mies käyt jatkuvasti suivaantumassa palstaäijän eli aapeen aloituksissa

• Anonyymi00009
      UUSI

Haluisin sut vaan mun lähelle sillain et oltais ihan kaksin siinä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Miksi et ota häneen yhteyttä IRL ?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi et ota häneen yhteyttä IRL ?

Otan mä mutta en osaa kun haastaa riitaa

• Anonyymi00010
      UUSI

Näyttäisin miten olenkaan sua kaivannut

• Anonyymi00014
      UUSI

Olen sanonut suoraan että et kiinnosta. Jankkaat joka päivä samaa asiaa eri muodossa. Eikö sulle mene asia perille.

• Anonyymi00016
        UUSI

ei se tule koskaan menemään. mulla on näköjään yksi ihminen johon voin kunnolla rakastua ja kun se menee niin olen kuin surusta teloitettu leski loppuelämän. sivusta ja anteeksi

• Anonyymi00015
      UUSI

Tuollainen tunne voi tulla esim. siitä ettet ole kunnolla tai tunnistettavasti kertonut hänelle tavoitettasi tai sitä mitä todella haluat. Tai vaikka olisit kertonut, juuri se ettei voi olla varma oletko juuri se sanomasi henkilö hänelle kuten kaikissa etäyhteyksissä tulee tuollaisia epäilyjä.

• Anonyymi00017
      UUSI

En loukkaa, lauon vain totuuksia. Yritän tyrkätä sinua henkisen kasvun polulle, mutta olet liian kiinni addiktioissasi.

• Anonyymi00018
      UUSI

Olet ainoa mies mulle maailmassa. Olen jotenkin täysin sinussa kii kunnes kuolen. Se voi olla käsittämättömän ristiriitasta tähän kaikkeen mitä sävellän nähden mutta… Mulla se on yksi joka on aina. Ei sille mitään voi tehdä. Olen jäärä ja mielenvikanen siksi se on näin varmaankin. Jotenkin uppeluksissa ilman sinua rakas! Mutta olen taistellut joka päivä. En voi olla kanssasi kun et sitä halua. Olet ainoa joka saa minussa kaikki ne tunnetilat aikaan kukaan muu ei tunnu miltään tai josb tuntuisi se olisi hetkittäistä. Ja niitä naisia en halua mutta pidän menon semmoisena vapaa mielisenä kuitenkin vilkkassa mielessäni. Olet ainoani jonka kanssa voin kuvitella itseni sänkyyn jne. Näillä mennään.

• Anonyymi00022
        UUSI

Sama itel. Sit satutti nähdä miten helppo toisel oli mennä toisen kaa sänkyyn, mikä taas johti uusiin tilanteisiin. Ja mua myös sänkyyn kosi, mut siinä se niin ei olla tekemisis kun halusin ihan muutakin.

• Anonyymi00019
      UUSI

Hyvä puoli on se että yksin olo ei ole enää niin vaikeaa kun oli ensimmäisen vuoden ajan. Olen kohta kaksi vuotta mennyt sinkkuna ja jatkan sillä samalla niin kauan kunnes kuolen tai vastaavasti olemme yhdessä, :)

• Anonyymi00020
      UUSI

Koska sä et muutu olet pelle aina

• Anonyymi00021
      UUSI

Olen itsessään s44tanallinen suustani mutta osaan olla myös hellä ja välittävä kultapupunen minun mussuilleni joita rakastan. Ei kukaan voisi koskaan sitä uskoa koska muille olen mikä olen. Olen yrittänyt olla hieman mukavampi ihminen mutta etäiseksi jää. Ei maha minkään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"

Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä
      Maailman menoa
      150
      2669
    2. Valion maitotehtaalla kapina

Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa
      Maailman menoa
      66
      2463
    3. SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle

Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?
      Maailman menoa
      163
      2095
    4. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      24
      1881
    5. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      106
      1539
    6. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      83
      1313
    7. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      320
      1228
    8. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      113
      1123
    9. Mitä kaikkia vikoja

On kaivatussasi?
      Ikävä
      80
      1066
    10. Nyt Zelenskyi pommittaa drooneillaan jo Suomea!

Kouvola kohteena: https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=107
      Maailman menoa
      242
      1019
    Aihe