Olet vuosien saatossa haukkunut täällä mm. minun ulkonäköäni, olen kyllä tunnistanut. Minä en ole kertaakaan haukkunut sinun ulkonäköäsi, mutta tokikin kommentoinut epärehellistä toimintaasi. Sinun ongelmasi on itsekkyys ja keltaisen kukan piirteet. En voisi ikinä luottaa sinuun kumppanina.
Sanon vain
13
249
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pitäisi olla aika tarkka noitten haukkumisten suhteen, ne ovat todennäköisesti toisena miehenä tai naisena esiintyvän haukkumisia, jossa tarkoituskin on saada syy väärän henkilön ”nimiin”.
- Anonyymi00013UUSI
Mutta kun lukee itsestä sellaisia asioita, joita ei voi tietää kukaan, ellei ole ollut minun kanssani ja kun niitä on ollut niin paljon ja vieläpä niin tunnistettavasti, niin ei jää epäselväksi, kuka silloin on tuollaisten kirjoituksien takana. Ja sivusta vastasin tähän.
- Anonyymi00002UUSI
En ole haukkunut ulkonäköäsi. Kuvittelet omiasi. Jaahas, mitkä ne keltaruusun piirteet olivatkaan? Jatkuvasti haukut toista itsekkyydestä ja epärehellisyydestä. Todella raskasta.
- Anonyymi00009UUSI
No oletko sinä itsekäs ja epärehellinen? Sivusta kysyn
- Anonyymi00003UUSI
En minä jaksa ihmisiä jotka hyvin pieniin kokoajan takertuu. Renttu päästää suustaan mitä satsuu ns….
- Anonyymi00004UUSI
En ole ikinä haukkunut ulkonäköäsi. En ikinä.
M- nainen- Anonyymi00006UUSI
Mullakin on ikävä sinua mies 😘
- Anonyymi00005UUSI
Olen haukkunut hänen, eli miehen ulkonäköä ja olen siitä oikeasti pahoillani. En pysty aina hillitsemään tunteideni purkauksia, vaikka ei se oikeuta käytöstäni tietenkään. 😔
- Anonyymi00008UUSI
Saat anteeksi. 🤗
👋🏼🧔🏼♂️ - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Saat anteeksi. 🤗
👋🏼🧔🏼♂️Sitäpaitsi en edes oikeasti ajattele niin miten silloin halutti loukata. Hänen ulkonäössään ei ole mitään vikaa, vaan hän on tosi hyvännäköinen mies. Komea ja hot. 👌😍
- Anonyymi00007UUSI
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00010UUSI
Olen sanonut aina, että on minun silmissäni komein.
- Anonyymi00012UUSI
Miten olet itse kohdellut? Sitä minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä752356Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa512271SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1622055Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää171821Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön881324Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.781174HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363051099Jumalauta! Ukraina hyökkää jo Suomeenkin!
Ukrainan drooneja tullut Suomeen ainakin kolme, ehkä enemmäkin! Syvälle Suomeen! Nyt on klovnipressa hukkapätkä mennyt T3441051- 78985
Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah103972