Jos näkisit hänet esim. kaupassa?
Uskaltaisitko mitään?
47
524
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä.
- Anonyymi00002
Nii varmaa
- Anonyymi00025
Itse kokenut, et jollei toinen osoita mitään millä aktivoida keskustelua niin liian rohkea ei kannata olla, jollei ole sellainen teflon luonne, että ei väliä kuinka käy?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Itse kokenut, et jollei toinen osoita mitään millä aktivoida keskustelua niin liian rohkea ei kannata olla, jollei ole sellainen teflon luonne, että ei väliä kuinka käy?
Joillakin on teflon luonne. Mutta minä tekisi mitään ellei toinen anna siihen aihetta.
- Anonyymi00003
Riippuu siitä, miten hän nainen käyttäytyy nähdessään minut miehen. Jos hän juoksee karkuun, en lähde perään.
- Anonyymi00004
Jos se pelkää sinua!!?
- Anonyymi00034
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos se pelkää sinua!!?
En ymmärrä miten voisi pelätä. Sivusta.
- Anonyymi00043
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos se pelkää sinua!!?
Ei minua miestä tartte pelätä. Kyllä nainen sen tietää.
- Anonyymi00005
No varmaan alkaisi vaan vttuilemaan minun ostoskorin sisällöstä jos menisin luo. :/ Hän inhoaa minua. :/
- Anonyymi00006
Joo, veisin kurkun sen kärryyn ja sanosin sää tarjoot, mää maksan. Jos on isompi lössi mentäs kassalle tod.näk eri kokoonpanoissa.
- Anonyymi00007
Kävelisin hänen luokse ja suutelisin huulille sanomatta sanaakaan kaikkien nähden
- Anonyymi00009
Sillä totisen itsevarmalla, päämäärätietoisella ilmeellä tulisit kohti 🫠 Sori, oli pakko, sivusta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sillä totisen itsevarmalla, päämäärätietoisella ilmeellä tulisit kohti 🫠 Sori, oli pakko, sivusta.
Kyllä juuri sillä. T.vaalea nainen
- Anonyymi00017
Et uskaltaisi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Et uskaltaisi.
Uskaltaisin 😂 Onhan meillä sama lähikauppakin 💋
- Anonyymi00031
Anonyymi00024 kirjoitti:
Uskaltaisin 😂 Onhan meillä sama lähikauppakin 💋
Onko? Oletko muuttanut?
- Anonyymi00008
Etkö vajakki aloittaja ymmärrä että en halua susta yhtään mitään.
- Anonyymi00021
Kirjoitteletko yksärinkertainen jopa näihin palstamiehen marketgallupeihin esittäen miestä koska näet pakkomielteenkohteesi kaikkialla palstalla? T naiselta
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kirjoitteletko yksärinkertainen jopa näihin palstamiehen marketgallupeihin esittäen miestä koska näet pakkomielteenkohteesi kaikkialla palstalla? T naiselta
Ja mitä tulee hakkerointiteeseihisi, niin joidenkin lukijoiden tekstuaaliset maneerit on aika kaavamaisia ja tunnistettavia
- Anonyymi00036
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja mitä tulee hakkerointiteeseihisi, niin joidenkin lukijoiden tekstuaaliset maneerit on aika kaavamaisia ja tunnistettavia
Voitte muutkin propagoijat soveltaa ajatusta
- Anonyymi00010
Katselisin häntä salaa ja miettisin miten nätti tyttö, kotimatkalla naurattaisi vaikka jännittäisi,
https://www.youtube.com/watch?v=CnRcbiuM6RY&list=RDLfT3tve5rBg&index=2 - Anonyymi00011
Ei ole enää uskalluksesta kiinni. Hänellä on kumppani, jonka kanssa yhdessä hoitavat kauppa-asioinnit. En haluaisi nähdä heitä kumpaakaan. Sydän itkee verta, sen voin tänne sanoa. Ei täällä minua kukaan tunnista. Olo on maailman yksinäisin. Mutta elämä on.
- Anonyymi00012
Mitä pitäisi uskaltaa jos toinen ei ole kiinnostunut olemaan tekemisissä??
- Anonyymi00032
Niinpä, siinäpä hyvä kysymys..
- Anonyymi00014
Riippuu monesta asiasta. Jos molemmat emme olisi siellä yksin niin en tunkisi seuraansa. Jos taas molemmat olisimme yksin niin pyrkisin arvioimaan onko hänellä kiinostusta kohtaamiseen ja toimisin sen pohjalta.
- Anonyymi00015
Jos tietäisin että hän on kaupassa, uskaltaisin. Änkäytyisin juttusille. Perusaloitusrepliikit mitä kuuluu, onpa kylmä/kuuma/sateinen sää.
Jos yllättäen ilmestyisi eteeni, luultavasti menisin lukkoon. Pakene- reaktio tai jotain. - Anonyymi00016
Hyppäisin ostoskärryynsä. :D
- Anonyymi00018
Paras! 🥰
- Anonyymi00019
En erehtyisi lähestymään ketään kaupassa.
- Anonyymi00028
En minäkään, mut mua kyllä usein lähestytään, eikä se mua haittaa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
En minäkään, mut mua kyllä usein lähestytään, eikä se mua haittaa.
Riippuu pitkälti siitä kuka lähestyy.
- Anonyymi00020
Ehkä hypistelisin tuorekurkkua merkitsevästi sinä kaunis mies marketissa. Vttuilua? Lempeästi ja välittävästi. T
- Anonyymi00022
Rusinana ei sulle edes vaikeeta. -sivu
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rusinana ei sulle edes vaikeeta. -sivu
Siis pään aukominenko? No ei kyllä
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Siis pään aukominenko? No ei kyllä
Kurkunpään sulkeminen ennemminkin sun repertuaarias. Kuulemma.
-MelKeenTicTac - Anonyymi00037
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kurkunpään sulkeminen ennemminkin sun repertuaarias. Kuulemma.
-MelKeenTicTacPuhutko ny siitä bravuurifantasiastasi, millä olet toteuttanut psykosexuaalisuuttasi? Kerro ihmeessä lisää jos tippa ei kuivunut jo sinne koskemattomalle alueellesi. Kuulemma kuulemma kuulemma
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Puhutko ny siitä bravuurifantasiastasi, millä olet toteuttanut psykosexuaalisuuttasi? Kerro ihmeessä lisää jos tippa ei kuivunut jo sinne koskemattomalle alueellesi. Kuulemma kuulemma kuulemma
"Ei tippa tapa", paitsi sun käsittelyssäs. Kuulemma.
- Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Puhutko ny siitä bravuurifantasiastasi, millä olet toteuttanut psykosexuaalisuuttasi? Kerro ihmeessä lisää jos tippa ei kuivunut jo sinne koskemattomalle alueellesi. Kuulemma kuulemma kuulemma
Nonni. Muuttu tuorekurkku sualatuksi Versioksi jopa näillä jämien leveysasteilla.
- Anonyymi00033
Niinku mitä pitäis sanoa "Ompas siinä komea kurkku sulla."
- Anonyymi00038
Voi hyvä elämä. En usko selviytymismahdollisuuksiisi elämässä
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Voi hyvä elämä. En usko selviytymismahdollisuuksiisi elämässä
Noh 40 vuotta selvinnyt. Ainakin osaan olla kiva ihmisille. Sun kaltaiset vois kuolla sukupuuttoon.
- Anonyymi00035
Riippuu kaupasta jos olisi lidli yrittäisin piilotella ja häipyä äkkiä koska lidli on huonompi omaisten kauppa jos olisi jostain syystä vaikka kulta kaupassa voisin sanoa hei
- Anonyymi00039
Ei olisi mitään syytä olla tervehtimättä, mutta en ole varma, että muistaako hän minua enää, niin voi olla, että menisin siinä tilanteessa vähän jotenkin lukkoon.
- Anonyymi00044
Pyörtyisit hänen syliin. Ei mahdotonta.
- Anonyymi00045
Miksi ei muistaisi?
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miksi ei muistaisi?
Ei kaikki tuttavuudet jää välttämättä mieleen.
- Anonyymi00046
Miks en uskaltaisi mulla olis pokkaa kysyä vaikka pillua jopa niin että kaikki paikalla olevat kuulee helpoin tapa saada pakit miksi naiset alkavat miettiä minkä kuvan itsestään antavat muille toki löytyy monia muitakin syitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3206272Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta664120Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413485Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773378Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava853310Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1813222Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022678Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll572484Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2152358Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782113