Heipparallaa.

Anonyymi-ap

Anon kirja on nyt painossa ja sitä päästään pian postittamaan ennakkotilaajille!
Tilaa sinäkin - ennenkuin loppuvat! gometal.fi

59

1409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Loppuvat? Häh? Vitsiä pukkaa.

      • Anonyymi00002

        Rajoitettu painos?


    • Anonyymi00003

      Gebardi-jussi loimaalta ja Syylä-sisko somerolta terve!

    • Anonyymi00004

      Ano ei ole kommentoinut videoillaan Ukrainen drooni-iskuja ollenkaan... Eikö uskalla vai mikä?

      • Anonyymi00005

        Nii ne olj' iskuja? No nyt valaken sekkii


    • Anonyymi00006

      "Ex-kansanedustajan videoiden perusteella hänen elinolosuhteensa Moskovassa ovat vaatimattomat.

      Izmailovo on rauhallinen ja arkisen keskiluokkainen lähiö, kaukana keskustan loistosta. Alueelta on noin puolen tunnin metromatka keskustaan. Helsingin mittakaavassa sitä voisi verrata karkeasti vaikkapa Myllypuroon."

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e56547fc-d29d-408d-87ea-aba392e7420a

      • Anonyymi00064

        Pyllymurot onkin Anolle tuttuja.


    • Anonyymi00007

      Ano on kovin kehottanut käyttämään Telegramia viestinnässä. Se ei taida toimia ollenkaan, vai?

      • Anonyymi00008

        Ennemmin käyttää Suomi24 juva osastoa niin saa muutosta aikaan ja äänensä kuuluviin!


      • Anonyymi00010

        Kaikki muut on pilattu, jooh.


    • Anonyymi00011

      Ano perkaa Venäjän Telekram-propagandaa ja Minna lukee nämä "uutiset" sujuvasti google-käännettynä. Kyllä Ano tietää, jooh.

    • Anonyymi00012

      Juuh juuh juuh lääh puuh

    • Anonyymi00013

      Onko tämä heipparallaa-Minna samoja Rehnejä kuin Suomen Pankin johtajaOlli Rehn?

      • Anonyymi00015

        Ollin isä!


    • Anonyymi00016

      Ostootten kirjoi

    • Anonyymi00017

      Onko kirjaa saatavana nahkakantisena?

    • Anonyymi00018

      Banaani-Raimo ja afta

    • Anonyymi00019

      Heipparallaa! Moskovassa jo kesä.

      • Anonyymi00020

        kovaa settiä tulossa jooh


    • Anonyymi00021

      Rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ähäkutti.

    • Anonyymi00022

      Siionistit vikisee, mutta ei pitkään. Voitonpäivä tulee.

    • Anonyymi00023

      Ei ole Ano päässyt filmaamaan paraatiharjoituksia. Ei nääs toimi Moskovan yhteydet.

    • Anonyymi00025

      Heipparallaa! Onko jo Juvan kirjastossa Anon historiallinen kirja: "Euroopasta Moskovaan piiloon ulosottoa"?

      • Anonyymi00026

        Anolla on jo uusi teos työn alla. Sen nimeksi tulee: Kuinka välttyä kansalaisvastuista ja -velvollisuuksista. Dosentti etsii kirjalle varsinaista kirjoittajaa.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Anolla on jo uusi teos työn alla. Sen nimeksi tulee: Kuinka välttyä kansalaisvastuista ja -velvollisuuksista. Dosentti etsii kirjalle varsinaista kirjoittajaa.

        Eikö Profeetta ossoo kirjottoo? Rouva ainakin ossoo lukea käännettyjä telekram-uutisia.


    • Anonyymi00028

      Sanckén? Gerhard Wrüncker?

    • Anonyymi00029

      Edgying?

    • Anonyymi00030

      Ано Туртиайнен, lääh, puuh, jooh.

    • Anonyymi00031

      Ostootten välleen se kirja!

    • Anonyymi00033

      Vuoden ulko-juvalainen lienee tämä Heipparallaa.

    • Anonyymi00034

      Geddu widdu

    • Anonyymi00035

      Ano pääsi datshalle grillaamaan. Oli oligarkki kutsunut. Oli ollut kovaa settiä. Jooó.

      • Anonyymi00036

        Sheitannn


    • Anonyymi00037

      Anoooooooo! Heipparallat sulle.

    • Anonyymi00039

      Tilatkee! Vielä olis muutama jäljellä...

    • Anonyymi00040

      On onni kun meillä on oma vakooja venäjän sisäpiirissä 👌
      Raportoi säännöllisesti. Toivottavasti ei vaan jää kiinni.

      • Anonyymi00041

        Идиоты. Вы не понимаете, что Ано — шпион.


    • Anonyymi00042

      Veli mä vannon bro

    • Anonyymi00043

      Kirjassa varmasti kerrotaan litteän maailman rajat. Olisi kiva päästä katsomaan pudotusta ikuisuuteen.

    • Anonyymi00044

      Joko tilaajat saaneet kirjoja?

      • Anonyymi00045

        On


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        On

        Millä sanoilla alkaa sivu 26?


    • Anonyymi00046

      Vakooja-Ano 💪

      • Anonyymi00047

        Venäjällä vakoilee marketissa ja torilla


    • Anonyymi00050

      Ano teki källin jättäessään melkoisen puntin velkojaan muiden hoidettavaksi. Todellinen puliveivaus. Noloa.

      • Anonyymi00051

        Pääasiassa juuri sinä maksat viulut kelan rahoillasi, finninaama läskimooses


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Pääasiassa juuri sinä maksat viulut kelan rahoillasi, finninaama läskimooses

        No kaikkihan niitä Anon velkoja joutuvat makselemaan. Hyvä, että ei saa enää Suomesta mitään velkaa. Nyt on toppahousu omillaan Venäjällä.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        No kaikkihan niitä Anon velkoja joutuvat makselemaan. Hyvä, että ei saa enää Suomesta mitään velkaa. Nyt on toppahousu omillaan Venäjällä.

        Kuka maksaa, kuka ei


    • Anonyymi00054

      Viimeisellä videollaan puliveivaaja, räpyläjalka sanoi että pitää nyt vuosien varrella kertyneitä pitämättömiä lomia. Melkoista p.askapuhetta. Räpyläjalka on on ollut jo monta vuotta täydellinen oloneuvos. Kannattaisi samalla muistaa, että useamman sadantuhannen euron velat ovat edelleen maksamatta, joten mitään lomaa tuolle pyövelille ei koskaan kuulu antaa. Ainoastaan pakkotyöhön johonkin vankilaan loppuelämäksi. Räpyläjalan ääni muuten oli melkein mennyt. Parempi kuin pitäisi turpansa muutenkin kiinni.

      • Anonyymi00055

        Anohan on venäläisille tsuhna, eli hidas - yksinkertainen ja helposti höynäytettävä. Kestää aikansa, kun itse huomaa tilanteen.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Anohan on venäläisille tsuhna, eli hidas - yksinkertainen ja helposti höynäytettävä. Kestää aikansa, kun itse huomaa tilanteen.

        Mitöhön se vielä keksii, voi näös nääs nääs....


      • Anonyymi00059

        Ano ei ole koskaan tehnyt mitään töitä. Joten pitämättömiä lomia ei hänellä myöskään ole.


    • Anonyymi00057

      Mie tilasin kirjan. Ano teki oharit. Ei tullut kirjaa - rahat meni hukkaan. No, elämä on.

      • Anonyymi00058

        Tilloo uus ja Ano hymyilee...


    • Anonyymi00060

      Räpyläjalan kannattaa pysyä lopullisesti Venäjällä. Mikäli saapuu Suomeen niin käy todella huonosti.

    • Anonyymi00061

      Morjestarallaa. Vielä ois muutama Anon kirja jälellä. Nopeet tilloojat syövät hitaat...

    • Anonyymi00062

      Gerdruud omskakas das ist guud jawohl

    • Anonyymi00065

      Mitäs se Ano Suomeen tulisi. Vouti olisi heti rästejä tinkoomassa. Sinne se on nyt vaan pakko jäädä kengänpohjia kuluttamaan. Eipä käy katteeks.

    • Anonyymi00066
      UUSI

      Ei oo Anolta tullu viikkoon videoo. Oiskohan hypännyt ikkunasta tai syöny myrkkysieniä?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe