Anon kirja on nyt painossa ja sitä päästään pian postittamaan ennakkotilaajille!
Tilaa sinäkin - ennenkuin loppuvat! gometal.fi
Heipparallaa.
59
1409
Vastaukset
- Anonyymi00001
Loppuvat? Häh? Vitsiä pukkaa.
- Anonyymi00002
Rajoitettu painos?
- Anonyymi00003
Gebardi-jussi loimaalta ja Syylä-sisko somerolta terve!
- Anonyymi00004
Ano ei ole kommentoinut videoillaan Ukrainen drooni-iskuja ollenkaan... Eikö uskalla vai mikä?
- Anonyymi00005
Nii ne olj' iskuja? No nyt valaken sekkii
- Anonyymi00006
"Ex-kansanedustajan videoiden perusteella hänen elinolosuhteensa Moskovassa ovat vaatimattomat.
Izmailovo on rauhallinen ja arkisen keskiluokkainen lähiö, kaukana keskustan loistosta. Alueelta on noin puolen tunnin metromatka keskustaan. Helsingin mittakaavassa sitä voisi verrata karkeasti vaikkapa Myllypuroon."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e56547fc-d29d-408d-87ea-aba392e7420a- Anonyymi00064
Pyllymurot onkin Anolle tuttuja.
- Anonyymi00007
Ano on kovin kehottanut käyttämään Telegramia viestinnässä. Se ei taida toimia ollenkaan, vai?
- Anonyymi00008
Ennemmin käyttää Suomi24 juva osastoa niin saa muutosta aikaan ja äänensä kuuluviin!
- Anonyymi00010
Kaikki muut on pilattu, jooh.
- Anonyymi00011
Ano perkaa Venäjän Telekram-propagandaa ja Minna lukee nämä "uutiset" sujuvasti google-käännettynä. Kyllä Ano tietää, jooh.
- Anonyymi00012
Juuh juuh juuh lääh puuh
- Anonyymi00013
Onko tämä heipparallaa-Minna samoja Rehnejä kuin Suomen Pankin johtajaOlli Rehn?
- Anonyymi00015
Ollin isä!
- Anonyymi00016
Ostootten kirjoi
- Anonyymi00017
Onko kirjaa saatavana nahkakantisena?
- Anonyymi00018
Banaani-Raimo ja afta
- Anonyymi00019
Heipparallaa! Moskovassa jo kesä.
- Anonyymi00020
kovaa settiä tulossa jooh
- Anonyymi00021
Rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ähäkutti.
- Anonyymi00022
Siionistit vikisee, mutta ei pitkään. Voitonpäivä tulee.
- Anonyymi00023
Ei ole Ano päässyt filmaamaan paraatiharjoituksia. Ei nääs toimi Moskovan yhteydet.
- Anonyymi00025
Heipparallaa! Onko jo Juvan kirjastossa Anon historiallinen kirja: "Euroopasta Moskovaan piiloon ulosottoa"?
- Anonyymi00026
Anolla on jo uusi teos työn alla. Sen nimeksi tulee: Kuinka välttyä kansalaisvastuista ja -velvollisuuksista. Dosentti etsii kirjalle varsinaista kirjoittajaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Anolla on jo uusi teos työn alla. Sen nimeksi tulee: Kuinka välttyä kansalaisvastuista ja -velvollisuuksista. Dosentti etsii kirjalle varsinaista kirjoittajaa.
Eikö Profeetta ossoo kirjottoo? Rouva ainakin ossoo lukea käännettyjä telekram-uutisia.
- Anonyymi00028
Sanckén? Gerhard Wrüncker?
- Anonyymi00029
Edgying?
- Anonyymi00030
Ано Туртиайнен, lääh, puuh, jooh.
- Anonyymi00031
Ostootten välleen se kirja!
- Anonyymi00033
Vuoden ulko-juvalainen lienee tämä Heipparallaa.
- Anonyymi00034
Geddu widdu
- Anonyymi00035
Ano pääsi datshalle grillaamaan. Oli oligarkki kutsunut. Oli ollut kovaa settiä. Jooó.
- Anonyymi00036
Sheitannn
- Anonyymi00037
Anoooooooo! Heipparallat sulle.
- Anonyymi00039
Tilatkee! Vielä olis muutama jäljellä...
- Anonyymi00040
On onni kun meillä on oma vakooja venäjän sisäpiirissä 👌
Raportoi säännöllisesti. Toivottavasti ei vaan jää kiinni.- Anonyymi00041
Идиоты. Вы не понимаете, что Ано — шпион.
- Anonyymi00042
Veli mä vannon bro
- Anonyymi00043
Kirjassa varmasti kerrotaan litteän maailman rajat. Olisi kiva päästä katsomaan pudotusta ikuisuuteen.
- Anonyymi00044
Joko tilaajat saaneet kirjoja?
- Anonyymi00045
On
- Anonyymi00063
Anonyymi00045 kirjoitti:
On
Millä sanoilla alkaa sivu 26?
- Anonyymi00046
Vakooja-Ano 💪
- Anonyymi00047
Venäjällä vakoilee marketissa ja torilla
- Anonyymi00050
Ano teki källin jättäessään melkoisen puntin velkojaan muiden hoidettavaksi. Todellinen puliveivaus. Noloa.
- Anonyymi00051
Pääasiassa juuri sinä maksat viulut kelan rahoillasi, finninaama läskimooses
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Pääasiassa juuri sinä maksat viulut kelan rahoillasi, finninaama läskimooses
No kaikkihan niitä Anon velkoja joutuvat makselemaan. Hyvä, että ei saa enää Suomesta mitään velkaa. Nyt on toppahousu omillaan Venäjällä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
No kaikkihan niitä Anon velkoja joutuvat makselemaan. Hyvä, että ei saa enää Suomesta mitään velkaa. Nyt on toppahousu omillaan Venäjällä.
Kuka maksaa, kuka ei
- Anonyymi00054
Viimeisellä videollaan puliveivaaja, räpyläjalka sanoi että pitää nyt vuosien varrella kertyneitä pitämättömiä lomia. Melkoista p.askapuhetta. Räpyläjalka on on ollut jo monta vuotta täydellinen oloneuvos. Kannattaisi samalla muistaa, että useamman sadantuhannen euron velat ovat edelleen maksamatta, joten mitään lomaa tuolle pyövelille ei koskaan kuulu antaa. Ainoastaan pakkotyöhön johonkin vankilaan loppuelämäksi. Räpyläjalan ääni muuten oli melkein mennyt. Parempi kuin pitäisi turpansa muutenkin kiinni.
- Anonyymi00055
Anohan on venäläisille tsuhna, eli hidas - yksinkertainen ja helposti höynäytettävä. Kestää aikansa, kun itse huomaa tilanteen.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Anohan on venäläisille tsuhna, eli hidas - yksinkertainen ja helposti höynäytettävä. Kestää aikansa, kun itse huomaa tilanteen.
Mitöhön se vielä keksii, voi näös nääs nääs....
- Anonyymi00059
Ano ei ole koskaan tehnyt mitään töitä. Joten pitämättömiä lomia ei hänellä myöskään ole.
- Anonyymi00057
Mie tilasin kirjan. Ano teki oharit. Ei tullut kirjaa - rahat meni hukkaan. No, elämä on.
- Anonyymi00058
Tilloo uus ja Ano hymyilee...
- Anonyymi00060
Räpyläjalan kannattaa pysyä lopullisesti Venäjällä. Mikäli saapuu Suomeen niin käy todella huonosti.
- Anonyymi00061
Morjestarallaa. Vielä ois muutama Anon kirja jälellä. Nopeet tilloojat syövät hitaat...
- Anonyymi00062
Gerdruud omskakas das ist guud jawohl
- Anonyymi00065
Mitäs se Ano Suomeen tulisi. Vouti olisi heti rästejä tinkoomassa. Sinne se on nyt vaan pakko jäädä kengänpohjia kuluttamaan. Eipä käy katteeks.
- Anonyymi00066UUSI
Ei oo Anolta tullu viikkoon videoo. Oiskohan hypännyt ikkunasta tai syöny myrkkysieniä?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502