Sinun tekoasi ei unohdeta, koirien kärsimystä ei unohdeta, sinun nimeäsi ei unohdeta, sinun kuvasi ei unohdeta
Koirantappaja
8
825
Vastaukset
- Anonyymi00002
oliko kyseessä joku mielipuoli valvontavirkahullu?
- Anonyymi00003
Varmaan jo sekopäämamu
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Varmaan jo sekopäämamu
sekoja riittää
https://www.maaseutumedia.fi/lumimehtan-elainraakkaaja-syyte/
- Anonyymi00004
Ihan suomalainen nainen kyseessä
- Anonyymi00010
Hyvällä tolalla valvontaeläinlääkärien työ tässä maassa. Ilmoitusta ilmoituksen perään ja mitään ei tapahdu.
- Anonyymi00011
Naisilla on usein vaarallinen koira Tänäänkin pyörätiellä naisen koira yritti kimppuuni. Tulin naisen takaa fillarilla niin naisen koira samantien yritti kimppuuni. Alkoi heti haukkumaan ja irvistelemaan ja riuhtoi itseään minua kohti hulluna. Eikä ole eka kerta.
- Anonyymi00012
Musta iso koira Lensulla hyökkäilee koirien ja ihmisten kimppuun
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Musta iso koira Lensulla hyökkäilee koirien ja ihmisten kimppuun
Juu. Eläinsuojeluun kymmeniä ilmoituksia mutta mitään ei tapahdu. Koira kärsii, ei pääse ulos, on suljettu parvekkeelle ja elää juopporemmin keskellä. Ihmekös tuo että on raivohullu.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631962Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka711324La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt121013- 98948
- 91875
- 98715
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko49620- 38544
- 56517
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus242480