🤔🛁☕ "siinä se on tämän jutun suola" (huutokauppakeisarin vakiolausahdus). Pesaisen kaikki jälkeläiselle menevät liinavaatteet ennen lahjoitusta. Nyt mulla on ollut puhdistuksessa neljä päivää kylpyhuoneen matto. Se ei kuivu millään. Nyt se on vielä vettä valuvana tuolla parvekkeella. Minä olin netistä lukenut, että chenillematto kuivuu kauan. En kuitenkaan kuvitellut että siihen menee viikkokaupalla aikaa. No kai sille jotakin käyttöä löytyy.
Hänen suhteensa ei ole mitään ennakko-odotuksia, joten pettymyksiä ei tulisi. Kaikki on pelkkää plussaa.
Koskaan ei tiedä minkälaisen tuotteen saa
9
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Sinisen ristin roudarikunta". -sivu
- Anonyymi00002
Erota sininen kuu ja risti roudari kunnat toisistaan
älypää . - sivu - Anonyymi00003
Kateellisten panettelua ilmassa ?
- Anonyymi00004
"siinä se on tämän jutun suola"
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
"siinä se on tämän jutun suola"
"Saa rikkoa". -sivu
En välitä edes ajatella mitä tällä on tarkoitettu, kun näillä ei ole mulle mitään merkitystä. Siinähän pölisette keskenänne vai onko nämä pelkkää monoligeja.
- Anonyymi00006
lounas.ajatus kirjoitti:
En välitä edes ajatella mitä tällä on tarkoitettu, kun näillä ei ole mulle mitään merkitystä. Siinähän pölisette keskenänne vai onko nämä pelkkää monoligeja.
Jatkossa ei ehkä kannata vetää niin paljoa sitä kaljaa, että yrjöilet kännissä mattosikin pilalle 🍺🤮
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jatkossa ei ehkä kannata vetää niin paljoa sitä kaljaa, että yrjöilet kännissä mattosikin pilalle 🍺🤮
Olipas ilkeästi sanottu.
Ap, kannattaa suosia pyyhkeitä tai pyyhemattoja kylppärimattoina. Ovat hygieenisempiä ja helposti peseytyy pesukoneessa.
Sivusta. Anonyymi00007 kirjoitti:
Olipas ilkeästi sanottu.
Ap, kannattaa suosia pyyhkeitä tai pyyhemattoja kylppärimattoina. Ovat hygieenisempiä ja helposti peseytyy pesukoneessa.
Sivusta.En itse pidä kylppärissä mattoa. Kuivaan pyyhkeellä suihkun jälkeen. Löysin kivan harmaan puuvillaisen hotellilaatuisen kylppärimaton lahjaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1534553Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1963258Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1092844Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1482820Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412141Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132017Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381139