ILON PÄIVÄ!
Taidan nasauttaa juhlan kunniaksi tölkin keskiolutta!
ILON PÄIVÄ! Sara Siepin lapsi syntyi, kaunis kuva someen
63
813
Vastaukset
- Anonyymi00001
Keskonen.
- Anonyymi00029
Koskahan saamme todistaa: Pieraisi ensi kertaa!
- Anonyymi00002
Taidat aloittaja olla aikamoinen juoppo kun aina keksit syyn juoda.
- Anonyymi00003
Suloinen pieni jalkojen ja käsien heiluttaja. Kyllä on onnen ja rakkauden täyttymys Saran ja Pyryn perheessä. 😔🩷.
- Anonyymi00017
No, en nyt sanoisi että juoppo - mutta kyllä iso muki Ponua vielä menee, on tämä niin upea hetki!
Mahtavaa kun suomeen syntyy uusia tenavia, syntyvyys kun kaipaa uutta puhtia ja uusia tulevaisuuden veronmaksajia.. - Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
No, en nyt sanoisi että juoppo - mutta kyllä iso muki Ponua vielä menee, on tämä niin upea hetki!
Mahtavaa kun suomeen syntyy uusia tenavia, syntyvyys kun kaipaa uutta puhtia ja uusia tulevaisuuden veronmaksajia..Ai. Sekaväriset lapset on hyvä asia ? Kukin tyylillään.
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ai. Sekaväriset lapset on hyvä asia ? Kukin tyylillään.
Kaikki lapset on ihania, oli väri mikä tahansa. Otan heti hieman keskiolutta näin aamusta..
- Anonyymi00004
Kaunis kuva. Joo kivat vaatteet mutta ei sitä vauvaa näe. Ja on keskonen.
- Anonyymi00005
Ei paljoa aikaisemmin syntynyt. Tyttären lapsi syntyi 2 kuukautta ennen synnytystä ja nyt terve 4-vuoden ikäinen reipas tytär.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei paljoa aikaisemmin syntynyt. Tyttären lapsi syntyi 2 kuukautta ennen synnytystä ja nyt terve 4-vuoden ikäinen reipas tytär.
On ilkeitä ja sairaita ihmisiä ja heti nostanut vanhan ketjun, jossa haukkuu pahoin Saraa.
- Anonyymi00008
Voi taivas sinun kanssasi. Sara kertoi jo alku odotusaikana. Etteivät tuo kuvia esiin, ainoastaan silmät suojaan laitettuna.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voi taivas sinun kanssasi. Sara kertoi jo alku odotusaikana. Etteivät tuo kuvia esiin, ainoastaan silmät suojaan laitettuna.
Onkohan Pyry isi ehtinyt synnytykseen mukaan ollenkaan ?
- Anonyymi00011
Sinulla on paha päävamma. 🙄
- Anonyymi00014
Keskonen jos laskettupäivä tänään! Ja syntyi esim viikko sitten. Anna mun kaiken kestää, mitä imbesillejä täällä on. Raskausviikosta 36 eteenpäin vauva on jo valmis. Onnittelut ihanasta lapsesta
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onkohan Pyry isi ehtinyt synnytykseen mukaan ollenkaan ?
Mitä se sulle kuuluu?
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaa tiesi että ei kehtaa tai voi näyttää. Pahoittelut siitä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00006 kirjoitti:
On ilkeitä ja sairaita ihmisiä ja heti nostanut vanhan ketjun, jossa haukkuu pahoin Saraa.
" Haukkua " . Sara on itse ulostuloillaan aiheuttanut kaikki paskamyrskyt. Kannattaa miettiä mitä suustaan päästää ja kenelle. Esim muuttomiehet
.... - Anonyymi00043
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itäkeskus on täynnä tuollaisia lapsia. Miten meni niinku omasta mielestä ?
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ennen jahtasi NHL miljonäärejä pitkin Helsingin yötä, nyt on yksin sekarotuisen ökyäpäränsä kanssa: eipä ole paljoa kehumista!
- Anonyymi00062
Anonyymi00014 kirjoitti:
Keskonen jos laskettupäivä tänään! Ja syntyi esim viikko sitten. Anna mun kaiken kestää, mitä imbesillejä täällä on. Raskausviikosta 36 eteenpäin vauva on jo valmis. Onnittelut ihanasta lapsesta
Ei ole keskonen jos noin on!
- Anonyymi00064
Anonyymi00043 kirjoitti:
Suomalaisiakin ? Pyry hän on suomalainen .
Syntyi: 22. syyskuuta 1994 (ikä 31 vuotta), Tammisaari
En ole tiennytkään että hyvin ansaitsevat seisoskelee itiksessä ??? - Anonyymi00065
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ennen jahtasi NHL miljonäärejä pitkin Helsingin yötä, nyt on yksin sekarotuisen ökyäpäränsä kanssa: eipä ole paljoa kehumista!
No sinullapa kateutta ainakin riittää
- Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
En ole tiennytkään että hyvin ansaitsevat seisoskelee itiksessä ???Eipä tuo juuri mitään ansaitse. Jatkuvasti lähetetään kotiin milloin mistäkin. Ei taidot riitä. Ihan sama missä syntynyt. Näkeehän tuon mikä on miehiään.
- Anonyymi00069
Anonyymi00064 kirjoitti:
En ole tiennytkään että hyvin ansaitsevat seisoskelee itiksessä ???Suomen kansalainen saattaa olla mutta suomalainen ei ikinä
- Anonyymi00012
Onnea Sara ja Artturi!
- Anonyymi00016
Kuka on tämä Artturi? Olen vähän ulkona näistä julkkisasioista. Tosin en ole aikoihin enää seurannut Saran elämää. Onko hän edelleen influenneri vai mikä se olikaan?
- Anonyymi00018
Älä käytä englantia, jos et osaa kirjoittaa sitä oikein. Oikea sana on influencer. Tai jos käytät, tarkista oikeinkirjoitus. Samalla voit pikaisesti googkettaa tuon Artturin. Kyllä se sieltä löytyy ja pistää silmään.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä käytä englantia, jos et osaa kirjoittaa sitä oikein. Oikea sana on influencer. Tai jos käytät, tarkista oikeinkirjoitus. Samalla voit pikaisesti googkettaa tuon Artturin. Kyllä se sieltä löytyy ja pistää silmään.
Artturi eiks se ole Saran veli ?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Artturi eiks se ole Saran veli ?
Minä ainakin olen hyvin onnelinen Saran saatua vauvan Pyryn kanssa 💐.
- Anonyymi00024
Ja höpö höpö!
- Anonyymi00026
Joku trolli täällä taas.
- Anonyymi00034
Anonyymi00020 kirjoitti:
Meidän perhe ei ole ollenkaan onnellinen tästä kuviosta. Syitä on monia.
- Anonyymi00040
Veli taitaa olla...
- Anonyymi00070
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aina lapsi tuo iloa .
- Anonyymi00073
Anonyymi00070 kirjoitti:
Aina lapsi tuo iloa .
Ei pidä muuten paikkaansa. On paljon ns äitejä jotka vihaa vastasyntyneitä ja yleensä nuoria lapsia.
- Anonyymi00025
Olen vilpittömästi onnellinen tämän ihanan asian johdosta, lapsen syntymä on aina valtavan tärkeä asia rakastavien vanhempien elämässä - itsellä on kolme lasta, jonka synnytyksessä isänä olen kaikissa ollut läsnä, mitään upeampaa ei ole!
Siitä syystä nyt on nasauttaa tölkki keskiolutta auki ja palan painikkeeksi vielä iso muki Ponua!- Anonyymi00032
Sinulla on pirun sairaat noi juttusi ja pakko se on todeta 💩.
- Anonyymi00033
Kuppi-Arttusista tulee kummi. Siitä se alamäki alkaa.
- Anonyymi00031
Ei tämä ole onnenpäivä. Menen nukkumaan. Menee näky ohi silmien.
- Anonyymi00041
Onnea vauvasta.
- Anonyymi00042
No just joo.
- Anonyymi00044
Varmasti suloinen kiharahiuksinen ja isosilmäinen vauveli on nyt heillä. Töitä riittää vauvelin kanssa ja ei vähään aikaan voi edes matkustaa Pyryn luokse.
- Anonyymi00059
Anonyymi00044 kirjoitti:
Varmasti suloinen kiharahiuksinen ja isosilmäinen vauveli on nyt heillä. Töitä riittää vauvelin kanssa ja ei vähään aikaan voi edes matkustaa Pyryn luokse.
Miks pitäisi matkustaa Pyryn luokse, kun mies on Suomessa?
- Anonyymi00071
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kenen silmät (isot) eihän vanhemmillakaan ole isoja silmiä.
- Anonyymi00045
Missäs ne Saran haukut sairaalasta nyt viipyy ? Varmasti jotain meni nirppanokan kohdalla taas " väärin "
- Anonyymi00046
Uskon että antaa vielä kehuja, koska olisi jo kertonut jos olisi ollut nekatiivisia asioita sairaalalasta.
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Uskon että antaa vielä kehuja, koska olisi jo kertonut jos olisi ollut nekatiivisia asioita sairaalalasta.
Ei ole niitä kehujakaan kuullut eikä edes pienintä kiitostakaan vaikka ökypentu syntyi jo aikoja sitten.
- Anonyymi00061
Hyvähän se vain on, että suomalaiset lisääntyy!
- Anonyymi00067
Miten niin suomalaiset ?
- Anonyymi00068
Matkamuistoja on niin monenlaisia.
- Anonyymi00072
Mitä sen lapsen silmissä on niin erikoista että pitää niitä peitellä. Onko perinyt Artturin karsastavan katseen?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1145356
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762196- 911756
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120- 501119
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531116- 1121079
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.821022