Vai löntysteletkö ?
Osaatko kävellä oikein
34
359
Vastaukset
- Anonyymi00003UUSI
aina kun joku mies on väkivaltainen hakkaa veitsi niihin joita se rakastaa. näkevät mikä on miehiään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ja jos naiset auttaa niitä laita kokemaan sama 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00025UUSI
Ihanaa tekstiä palstaäijä, muistahan varjonyrkkeillä jos ei muuta niin itseäsi vastaan👍
- Anonyymi00004UUSI
En kuulemma sitäkään osaa.
- Anonyymi00005UUSI
ja jos naiset hakkaa takaisin hakkaa, niiden pennut. niin se väkivalta loppuu.
- Anonyymi00026UUSI
Naisia ja lapsia mielikuvissasi iso mies mukiloit? Onpa hienoa tunteiden käsittelyä anna mennä. Sinä riität sellaisena kuin olet
- Anonyymi00006UUSI
jos joku vaikuttaa sinuun hakkaa takaisin ja vie huonoa ja kurjuutta samalla mitalla 😂
- Anonyymi00027UUSI
Iso mies ole jostain yhdestä köniin vedosta yli päässyt
- Anonyymi00007UUSI
Olen jo oppinut kävelemään.
- Anonyymi00008UUSI
kyllä minä osaan kävellä toisinkun huoltoyhtiön vanhat ukot ostarilla XD kattotte vinoon mua mutta kävelette itte ko pskat housuissa HYI
- Anonyymi00009UUSI
Sekin vielä teinien ja vanhusten välttelemisen lisäksi.
- Anonyymi00010UUSI
Kävellään ilmeisesti samalla tavalla. Se on tarttuvaa kun kauan tunnettu ja vietetty aikaa. Niinhän ne vanhat paritkin muistuttavat toisiaan monella tavalla.
- Anonyymi00011UUSI
En ilmeisesti osaa, sillä siitäkin on huomautettu. Harpon pitkillä askelilla, kun yritän mennä lujaa ja on kiire. Ois ihanaa kun sais laahustaa vaan menemään hissukseen.
- Anonyymi00013UUSI
just hyvä. mul toi sama. inhoon niitä ketkä kävelee vtun hitaasti. :D
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
just hyvä. mul toi sama. inhoon niitä ketkä kävelee vtun hitaasti. :D
Minun elämässä kivoimmat ihmiset on olleet niitä laahustajia. Heistä säteilee rauha.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minun elämässä kivoimmat ihmiset on olleet niitä laahustajia. Heistä säteilee rauha.
Laiskuus heistä säteilee jo kauas, ellei sitten ole tosi tyylikästä laahustamista.
- Anonyymi00012UUSI
Kävelen, juoksen ja istun.
- Anonyymi00014UUSI
ai niin joogailut unohtu.
- Anonyymi00016UUSI
Kävelen miten olen oppinut eli suorilla askeleilla kolarin jälkeen opettelin kävelee nyt ei ole ongelmii
- Anonyymi00023UUSI
Urotyö ollut, hyvä sinä
- Anonyymi00024UUSI
Vaatinut sitkeyttä ja uskoa elämään, päättäväisyyttä.
- Anonyymi00017UUSI
En osaa nuoralla kävelyä.
- Anonyymi00018UUSI
Keinun riippumatossa.
- Anonyymi00020UUSI
Lomailen pyyhkeen päällä 🤿🍅👙
- Anonyymi00022UUSI
Huomenna vasta oon menossa, senkin emoji-varas. 😁
🤿🍅👙
- Anonyymi00028UUSI
Riippuu kengistä kävin 5 numeroa liian isoissa kumppareissa viemässä roskat. Aika löntystelyä oli.
- Anonyymi00029UUSI
No joo, taxilla on ajettava.
https://m.youtube.com/watch?v=NtplWCVbdRc - Anonyymi00030UUSI
Minä löntystelen
- Anonyymi00031UUSI
Milloin mitenkin huvittaa. En oo ennenkään kysellyt lupia.
- Anonyymi00032UUSI
Kävelen väärin, näin mulle on sanottu ja sen kyllä tuntee :(
- Anonyymi00033UUSI
Höpötykset pois
- Anonyymi00034UUSI
Menehän nukkumaan järki hoi
- Anonyymi00035UUSI
Mä mun skidit kävellään ku huippumallit. Jo pienestä pitäen mun mutsi dissas mua ku en osannu kävellä oikein kävelin jalat lintassa killissä olin ku isäni jne.. No sit tulin teini ikää kaverit dissas et sut tunnistaa tost kävelyst ja nokast.. sit tein pari pikkusta minua ja katon niit sillein … :”) meit on armeija pian bro
- Anonyymi00038UUSI
Minä taidan löntystellä :) Minä kävelen nopeasti vain silloin jos on oikeasti kiire. Eräs läheiseni kävelee auína ihan kamalaa vauhtia ja minä huutelen perästä että odota! Siis kävelee vaikkei olisi edes kiire minnekään.
Mielestäni rauhallisesti kävely laskee stressitasoja ja sama toisinpäin. En halua näyttää kamalan stressaantuneelta, niinkuin nopeasti kävelevät tekevät, etenkään jos en ole sitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362171Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642012Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27889