on tosiaankin ohi. Et välitä enää, huomasin sen tänään. Et edes vilkaissut kun satuttiin samaan paikkaan yhtä aikaa. Olenkin pitemmän aikaa jo aavistanut sen. Rikoit mun sydämeni.
Nyt mies tämä juttu
13
316
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikkea hyvää sinulle! 🙏🏻✌️
- Anonyymi00002
Kiitos. Toivottavasti joskus nousen tästä ja pääsen eteenpäin.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kiitos. Toivottavasti joskus nousen tästä ja pääsen eteenpäin.
Kyllä sinä nouset,,, viimeistään huomenna uuteen päivään.
- Anonyymi00003
En mä nähnyt sua tänään. Olen joskus huono huomaamaan ihmisiä.
- Anonyymi00004
No aika huono olet huomaamaan kun oltiin ihan samassa paikassa. Siis päättelin siitä että et tosiaan halua huomata.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
No aika huono olet huomaamaan kun oltiin ihan samassa paikassa. Siis päättelin siitä että et tosiaan halua huomata.
Missä näitte?
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Missä näitte?
Hänen työpaikallaan.
- Anonyymi00006
kyllä mä sut näin mutta valitettavasti nyt on menny oma arviointisi vihkoon että kiinnostaisit. sori. 🥶
- Anonyymi00008
Kyllä. Jos en katso silmiin niin en halua, enkä rakasta.
- Anonyymi00009
Sinä tämän aloitit. Sait mut ihastumaan suhun ihan tosissaan ja nyt kohtelet mua kuin ilmaa. Se sattuu. Miksi teet niin? Ensin kerroit että olet kiinnostunut.
- Anonyymi00011
Pidä Pauliina se lätty kiinni. Sä olet se lesbolta näyttävä enkä sua halua joten lopeta toi.
- Anonyymi00012
Sanon sulle tämän kasvotusten kun nään sut jossain viel
- Anonyymi00013
ei ollu silmälaseja, luulin sua saunatontuks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707