Heinäluoman asunnot

Anonyymi-ap

Miten on mahdollista, että yksi ihminen omistaa useita Hitas-asuntoja eikä edes asu itse niistä yhdessäkään. SDPN Evelina Heinäluoma omistaa kolme kyseisenlaista asuntoa.
Helsingin kaupunki, miten tällaista voi tapahtua?

58

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jahas heinäluomat ovat sittenkin piiloporvareita ja kansan kusettajia, arvasin.

      • Anonyymi00024

        Persut pettää aina.


    • Anonyymi00002

      Nyt toimittajat selvittämään asia, ei kai ole tarkoitus, että hyvätuloiset ostavat Hitas asuntojasijoitusmielessä ????

      • Anonyymi00052

        Haistakoon paska koko joukko, kusipää poliitikot tekee rahaa ilman työtä!


    • Anonyymi00003

      - SDP:n -IDIOOTIT- - - Ryöstää -PIENI-Tuloisilta Asunnot ja Vuokraa niitä - !

      - Siinä -TAAS- Nähdään - SDP:n - - - KANSAN -KUSETTAMINEN - !

      - SDP:n Tarkoitus - - Ei ole puolustaa -DUUNARIA - !

      • Anonyymi00025

        Huutelee palstaporvari kaljahöyryissään. Helsingin HITAS asuntoja omistavat myös porvari puolueiden kansanedustajat koska HITAS asunnoissa on liian korkea tuloraja.


    • Anonyymi00004

      On noloa toimintaa Heinäluomalta. Paavo Arhinmäki omistaa myös Hitas-asunnon, mutta asuu sentään siinä itse. Asunnot tarkoitettu keskituloisille, joihin ei Arhinmäkikään kuulu. Puhumattakaan sijoittavelho-Heinäluomasta.

      • Anonyymi00031

        Omistaa kyllä ason. Ihan eri asia.


    • Anonyymi00005

      Kuinka törkeästi imevät vetovaroja ja etuja itselleen. Ahneita.

      • Anonyymi00026

        Kokoomuslaiset ja persuporvarit ovat ahneempia.


    • Anonyymi00006

      Moraali ei koske näitä henkilöitä.

      • Anonyymi00017

        Koskas se on tota sakkia, puolueesta riippumatta, koskenut? Samanlaisia paska-aivoja KAIKKI!


    • Anonyymi00007

      Toivottavasti asiaan puututaan ja saa rutkasti julkisuutta!

    • Anonyymi00008

      Sdp on täynnä riistoporvareita.

      • Anonyymi00016

        Reilusti käsi veronmaksajien taskuun 😂💰


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Reilusti käsi veronmaksajien taskuun 😂💰

        Kummasti kelpaavat porvari puolueita äänestäjille yrittäjille ja maatalous"yrittäjille" yritystuet ja maataloustuet vero ja velkarahoistamme.


    • Anonyymi00009

      Vähävaraisille demareille on tarjolla useampia asuntoja.

    • Anonyymi00010

      Heinäluomalla on hieno omakoti talo Mellunkylädsä että näin rikkaat tekee.

      • Anonyymi00018

        Maksajina kansa. LOISIA NUO ON!


    • Anonyymi00011

      Mellunkylä

    • Anonyymi00012

      SivariJussi voisi nyt ottaa tähän kantaa, samoin valtio-oppinut W. Junnila Turusta tai jostain sieltä suunnalta.

    • Anonyymi00013

      Heinäluoma isänsä lahkeessa roikkuu , missähän puheopetuksessa ollut kun on niin tökkivä ulosanti

      • Anonyymi00019

        Arvelisin, että Jani Mäkelä idästä. Hän on puheopettaja ja selkokielen taitaja.


    • Anonyymi00014

      Ovatko kaikki Demarit piilo porvareita?

    • Anonyymi00015

      Nooh, pääasia että SDP:n kannatus on tapissa.

      • Anonyymi00040

        Shampanja sossut juhlii kansan piikkiin ja sortaa kansaa. Eräs söi kansapiikkiin kaikki ruuat. Oli ilmainen asunto jq kaiken sai ilmaiseksi.


    • Anonyymi00020

      Toimittajat kaivakaa jojaisen kansanedustajan ja ykkös politiikon omistukset hitas asunnoissa, kaikki puolueet julki.

      • Anonyymi00029

        HITAS asuntoja on Suomen kaikkien puolueiden edustajilla.


      • Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        HITAS asuntoja on Suomen kaikkien puolueiden edustajilla.

        Hitas asuja hänkin : Tytti on ollut kansanedustajana vuodesta 2011 lähtien, joten hänelle on maksettu 15 vuoden ajan kulukorvausta yhteensä 325 620 euroa. Kyseisellä summalla lyhentelee jo mukavasti asuntolainaa.


    • Anonyymi00021

      Tytä ja isä.

    • Anonyymi00022

      Puhe niinkuin tarttuisi johonkin kiinni, isäheinäluoman luomus, mahtaako olla mitään omia avuja

    • Anonyymi00023

      Pohjanmaalainen mies omistaa 11 Helsingin HITAS asuntoa. Miksi?

    • Anonyymi00028

      Miksi Eveliina omistaa 3kpl ?

    • Anonyymi00030

      Siinä sitä sosiaalidemokratiaa, ittelle kaikki vaan sano eero

    • Anonyymi00032

      Tuo pohjanmaalainen mies on varmaan myös demari.

    • Anonyymi00033

      Hitas lopetettu. Hallituksen toimesta.

    • Anonyymi00034

      Kuka saa asunnot? Sijoittajat? Ja asukkaat pellolle?

    • Anonyymi00035

      Hitas lopetettu, kun jotkut hamstraavat (= hyvätuloiset kuten E. Heinäluoma!!!) niitä sijoitusasunnoiksi. Tämä Sdp:n Heinäluoma odottaa omien sanojensa mukaan asuntojen hinnannousuja ja sitten myy omistamansa kolme Hitas-asuntoa.

      Tämä on uskomattoman röyhkeää ja moraalitonta touhua, nyt Ylen MOT asialle, pöiis.

    • Anonyymi00036

      pliis

    • Anonyymi00037

      Tällaiset uutiset tekevät surullisiksi. Miten ihmiset voivatkin olla noin ahneita, etenkin vasemmiston röyhkeät poliitikot ovat niin kaksinaamaisia. Puheet ja teot eivät kohtaa.

    • Anonyymi00039

      Paavokin asuu näissä tuietussa asunnoissa. Tuhertelee julkisia paikkoja joutesssaan. Köyhille tarklitetut asunnot sossu eliitin hqllussa.

      • Anonyymi00041

        Näyttäähän noissa sijoitusasunnoissa olevan aika korkea hinta vieläkin , ei niitä köyhät voi ostaa.
        Hitas on Helsingin kaupungin omistamille tonteille rakennettujen asuntojen hinta- ja laatutason sääntelyjärjestelmä, jonka tavoitteena on tarjota kaupunkilaisille laadukkaita omistusasuntoja uudiskohteista kohtuulliseen hintaan.
        Hitas-asunnot on tarkoitettu luonnollisille henkilöille, ei esimerkiksi yrityksille.
        Heka-asunnot ovat puolestaan vuokra-asuntoja köyhemmille.


    • Anonyymi00042

      Toi otsatukka-akka on oksettava ahne hyötyjä. Kuinka kehtaavat.

    • Anonyymi00043

      Joo Purralla lähti leegot ja samalla hajosi ensimmäinen avioliitto. Uudet auttavat ja tämäkin asia hoituu Gradunsa kopsanneiden Lauran ja Jari Vilenin avulla. Samoin mukaan voi Limnellin, miten sukunimi sitten kirjoitetaankaan. Monistaminen kuitenkin se iso juttu oli kysymys asunnoista, gradusta tai tieteellisestä tekstistä.

    • Anonyymi00045

      Tuo on aitoa shamppanjasosialismia. Vaaditaan kohtuuhintasia asuntoja köyhille. Mutta ostetaan niitä sitten itselle ja vuokrataan kalliilla eteenpäin. 🍾💰💃🏼🏢🏢🏢

    • Anonyymi00046

      Ei ole omena kauas puusta pudonnut. 🍎 🌳👨🏼👩🏼‍🦰

    • Anonyymi00047

      Samasta Kokkolasta Heinäluomat kuin Jutta Urpilainen jos joku vielä hänet muistaa ja Kreikan takuut.

    • Anonyymi00048

      Politiikantoimijat ahneita epärehellisiä omaneduntavoittelijoita kaikki tyynni.
      Hyvä liksa, kulukorvaukset ja muut edut, mikään ei riitä ahneelle. Sanoisin jopa, että ahneuksissaan rikollisia ja se on maan tapa niin kuin Kaikkonen sanoi "narahtaessaan".
      Sitten vielä itkevät, kun heitä ei arvosteta eikä kunnioiteta, kukapa se rikollista kunnioittaisi.

      • Anonyymi00049

        Ei tarvitse olla edes mikään politikko, kun haluavat repiä kaiken hyödyn jokaisesta asiasta mihin vain pystyvät.


    • Anonyymi00050

      Vasurit on kuin kommarit - aina ottamassa muiden omaa.
      Saisivat hävetä, tyypillinen Heinäluoma!

    • Anonyymi00053

      Ahneus iskenyt.

    • Anonyymi00054

      Mätäpaiseet.

    • Anonyymi00055

      Jep, mutta kun saadaan Purralle uudet leegot, Mäkelän sanoma selkokielelle ja Limnellin sukunimi selville saadaan kaikki puliveivarit kiinni ja asunnot niitä tarvitseville.

      • Anonyymi00057

        Puliveivarit oikeuteen ja hyödyt rahoista pois kaikilta.


    • Anonyymi00056

      Onneksi hiljainen meditaatiovallankumous on jo alkanut maailmalla. Meditoijista tulee ei materialisteja ja oikeuden mukaisempia, joten he alkavat myös vaatimaan rehellisempiä johtajia ja poliitikkoja. Eriarvoisuus, kuilu rikkaiden ja köyhien välillä on talouden suurin ongelma tänä päivänä. Lisää aiheesta josta oli myös luento äskettäin, tässä Suomeksi käännettynä, https://proutscandinavia.blogspot.com/2026/03/osa-dadan-prout-puheista-kaannettyna.html

      Ja täällä alkuperäinen video englannin kielisenä, https://www.youtube.com/watch?v=e-de-lKtGE0

    • Anonyymi00059
      UUSI

      Uusia paljastuksia, Tuppurainenkin listoilla.

      • Anonyymi00062
        UUSI

        Miettikää, tää kaikki kansanedustajan palkan ja palkkioiden päälle!!!! Onko röyhkeydellä enää mitään rajaa -> osoite Oulussa ja sen vuoksi pelkkiä verottomia kulukorvauksia saanut yli 325000e


      • Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Miettikää, tää kaikki kansanedustajan palkan ja palkkioiden päälle!!!! Onko röyhkeydellä enää mitään rajaa -> osoite Oulussa ja sen vuoksi pelkkiä verottomia kulukorvauksia saanut yli 325000e

        Demareille kaikki on mahdollista.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe