Unohdan sinut?
Haluatko sitten vain että
41
561
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluaisin hänen ottavan yhteyttä suoraan,esim tekstiviestillä!! Ikävä häntä kokoajan!
- Anonyymi00011
Onko miehelle vai naiselle? Ihan ne perusasiat näissä vuesteissä olis hyvä jo aloituksessa olla ettei niitä tarvii kaikkee kysellä vielä erikseen.
- Anonyymi00037
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko miehelle vai naiselle? Ihan ne perusasiat näissä vuesteissä olis hyvä jo aloituksessa olla ettei niitä tarvii kaikkee kysellä vielä erikseen.
Täällä tämä hieman persoonallisuushäiriöisen oloinen taas ohjeistaa
- Anonyymi00002
Juu. Mä oon niin loppu. Luulen et kiusattuna oleminen ajaa mua masennukseen. Parempi kun kukaan ei muista.
- Anonyymi00003
Et sinä unohda.
- Anonyymi00004
Rakastan sua mutta olen silti uuden parisuhteen kannalla… Ja nämä täällä ulisevat hipit ei liity näihin eikä minuun mitenkään
- Anonyymi00005
EN TUNNE ENKÄ MUISTA
- Anonyymi00017
MUISTATPAS!
- Anonyymi00006
Tuollaista ei kysytä toiselta. Sinä yrität unohtaa, jos se on mielestäsi sinulle parasta!
- Anonyymi00007
Kirjain-kalakin.. Kiidkihän on ruotsalaiseen nsam herkkku... sinappia ja rgtikkaa äälleja puekisa ahmii
K-kitjain weli rtuosalaisen hekkukslas Kiiski - Anonyymi00008
Se voi olla viisainta.
- Anonyymi00009
Kenet unohdat? Miehen vai naisen? Ja miksi unohtaa?
- Anonyymi00010
Kaivattava ei välttämättä käy palstalla. Täällä vastaavat ne, jotka myös kaipaavat. Osa tosin vihaa ja purkaa katkeruuttaan, kun toinen ei ollutkaan kiinnostunut
- Anonyymi00012
Olet jo unohtanut. 😥💔
- Anonyymi00014
Itse en ainakaan ole unohtanut!
- Anonyymi00033
Esittää vain unohtaneensa
- Anonyymi00013
Lopeta höpötys.
- Anonyymi00038
Samat sanat sulle guben gallupeihin tulkuttava.
- Anonyymi00015
En halua 🙏.
Mn- Anonyymi00018
En minäkään 💪
Mm
- Anonyymi00016
Ei väliä.
- Anonyymi00019
Olen halunnut sitä jo jonkin aikaa. Ole hyvä ja mene eteenpäin taakse katsomatta.
- Anonyymi00021
Miksi tahdot hänen unohtavan? Mihin kaikki kaatui?
- Anonyymi00026
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi tahdot hänen unohtavan? Mihin kaikki kaatui?
Koska hänellä on vaimo,ymmärrätkö,ärsyttää tuo tyrkyttäminen!
- Anonyymi00020
mika viesti ei oo näkynyt ✍🏾📩
- Anonyymi00022
Kyllä.. Erittäin toksista energiaa tuovaa toimintaa.
- Anonyymi00023
Mullla ei enää ole mitään tunteita tuollaiseen pelleen
- Anonyymi00031
Ei tunteita ole ollut enää moneen vuoteen ja silloinkin olisi ollut kyse vain ystävyydestä, mutta sitäkään en ole halunnut enää moneen vuoteen!
- Anonyymi00025
Jos se onnistuu, niin se on varmaan paras vaihtoehto. En lupaa mitään, mutta minä voin yrittää edelleen pitää etäisyyttä, olen siinä kai aika hyvä?
- Anonyymi00027
Ei hän alun perinkään muista minun olevan olemassa.
- Anonyymi00028
En tietenkään, koska olen unohtumaton :)
- Anonyymi00029
Kenestä kyse
- Anonyymi00030
muistan erään naisen hyvin, mutta oli ainakin silloin aikoinaan tukevasti varattu...
- Anonyymi00032
Tämä on tosi vaikeaa mulle, haluat että sanon sen sulle nyt vuosien jälkeen, kun kuulun jo toiselle!
- Anonyymi00034
juupa juu 🤮
- Anonyymi00035
Jos kuuluisit sille toiselle, et olisi vuokseni täällä palstalla.
- Anonyymi00039
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos kuuluisit sille toiselle, et olisi vuokseni täällä palstalla.
Sulla taitaa olla vähän isompikin todellisuustauko päällä, kuoma. Sivusta naiselta tämä🙄
- Anonyymi00040
Anonyymi00034 kirjoitti:
juupa juu 🤮
Mikä sinua ny ahristi palstaäijän ketjunsa täytevastauksessa yksärinkertainen?
- Anonyymi00042
Nythän mä vasta hokasin,että ei täällä enää tarvitse käydä.
Tulee vaan paha mieli.
PS. riippuvuus kehittyy salakavalasti ja naps yhtäkkiä huomaat olevasi koukussa. - Anonyymi00043
Olet näköjään jo unohtanut.
- Anonyymi00044
En halua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3006108Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta563967Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413322Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773234Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava833158Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1803079Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022546Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll512211Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2052190Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782093