Juhlamokkaa saa nyt S ryhmän kaupoista 3,90 paketti, 2 per talous. Olen käynyt monena pävänä hakemassa, nyt on 12 pakettia jemmassa. Ei ole kassalla huomauteltu.
Montako pakettia ostit?
31
365
Vastaukset
- Anonyymi00001
Parin kuukauden kahvit kotona, viinat on loppu.
- Anonyymi00020
Hyvä et loppu.
- Anonyymi00002
Kyllä nyt on Juhla Mokka halpaa - tai sanotaan sen hintaista, mitä siitä
enintään voisi maksaakaan.
Hakisko pääsiäispunkkua yrttilammaspadan seuraksi .... hmh.....
ehkä haen. Lasillinen kruunaisi sen. Enemmänkin maistuisi,
mutta ei uskalla ottaa.- Anonyymi00024
Ei alkoa enää, ei ole kuin haittaa.
- Anonyymi00003
Mikset uskalla, ruppeeko piätä viipottaa?
- Anonyymi00004
Lääkärit varoittaa, että 65 vuotta täyttäneenä pitäis jo jättää viina kokonaan
eikä minun pääni todellakaan kestä, kun on lääkitystäkin.
Saunapilsnerin voi ehkä juoda alle 70 vuotias ?- Anonyymi00014
Minä olen kyllä hyvin tarkka, jotta ei tule puritaaneja ja kihtiä. Kerran se oli ja tuntuu että jalkapöytäkin tulee kipeäksi, jos ei ole tarkkana. Alkoholiton olutkin tekee pientä kipua viikon kuluessa.
- Anonyymi00005
Pukeuduin pääsiäispupuksi ja pääsin ostamaan 6
Myyjä ei huomannut Huomenna voisin ostaa 2, ja ylihuomenna toiset 2
- yhden olen jo ostanut tuohon hintaan.- Anonyymi00006
Norria joskus.
- Anonyymi00007
Cittarissakin Presidentti kahvi 5,99€/pkt. Myös Presidentti Ruby joka on harvoin tarjouksessa. Sitä aion hakea pari pakettia.
- Anonyymi00008
Olen jo muutaman vuoden ajan käyttänyt pelkästään pikakahvia. On turha keitellä pannukahveja kun joka kupillisen voi erikseen kuumentaa.
- Anonyymi00009
Tuo tarjous tarkoittaa sitä että koko tarjousaikana saisi ostaa vain kaksi pakettia.
Olen kyllä itsekin ostanut enemmän kuin kaksi pakettia. - Anonyymi00010
Kallista kahvia , sitä kalleinta, ei myyty nyt alennuksella,
sen aika tulee, kun kauppojen varastoissa olevaien pakettien kylkiin merkitty "säilyvyysleima" alkaa lähetä loppuaan.
Olkaa rauhallisia Pressan ostajat, kyll
tekin joskus saatte alennusta,
sitä myydään niin vähän.
Olen ostanut yhden paketin ja toisen sain lahjaksi,- Anonyymi00013
Meillä on kyllä kaupoissa aina tuoretta kahvia, millään kauppiaalla ei ole tiloja säilyttää vuoden varastoja. Varastot nykyään on vain siinä kauppa tilassa. Ja uutta tulee kaupan koosta riippuen viikon parin välein.
- Anonyymi00011
Minä ostin 6 pkt. Riittänevät syksyyn asti. Opettelen nääs päiväkahvi sijaan siirtymistä päiväteehen.
Aamukahvi on pakko juoda, se potkasee päivän käyntiin. Ainakin joskus. - Anonyymi00012
MINÄ IHMETTELEN, kun tykkäätte Juhla Mokasta.
Joskus vuosi takaperin ostin, kun kulta Katriina loppui. Ja se oli kyllä viimeinen kokeilu.
Meistä kun kahdelle keitetään tulee KultaKatriinasta niin ihanaa kahvia kun kaataa vedenkeittimestä +75 - +85 asteista vettä suppiloon , jossa on tulpattu pohja.
Antaa olla pari minuuttia. Maistuu aivan suklaiselta kun laitan hieman huoneenlämpöistä vettä jäähdykkeeksi.
Meillä on tavallisen suppilon päällä vielä metallinen suppilo jonka nostaa ensin poikittain, sitten pois
Tuskaa vääntäen maksan kultakatriinsat 6-7 euroo ja tarjousta odottelen. - Anonyymi00015
En ole vuosiin ostanut Juhlamokkaa.
- Anonyymi00023
On paremman makuista kuin pressa .
- Anonyymi00016
Ihmettelen hamstraamista, saako tavarat hautaan mukaan?
- Anonyymi00018
Se on tuo kulutus työväenluokkaisen köhän mielessä aina
Hamstraaminen ja vaurastuminen ei ole
- Anonyymi00017
Ämpärien hamstraajat on kuin sopulit.
- Anonyymi00019
Ei tuo muutaman paketin hamstraus minusta suuri synti ole. Ei kukaan jää ilman kahvia sen takia.
Eikä varmaan (?) kukaan niitä myy eteenpäin ansaitakseen.- Anonyymi00025
Ei niin, mut ahneus on.
- Anonyymi00021
En koskaan hamstraa mitään.
Ostin kaksi pakettia Juhla Mokkaa, kaveri osti lisäksi minulle toiset kaksi.
On entistäkin kahvia.
En muista olisinko ostanut normaalihintaista kahvia koskaan.
Menee aika vähän kahvia kun yksin ollessani teen pikakahvia, makuun olen tottunut, menee täydestä.
Kahvi tarjouksia on usein joten ei kannta hamstrata kovin paljon.- Anonyymi00022
Jotkut on kuin hamstereita, vessapaperia, kahvia, ja vaikka mitä purnukoita kirppiksiltä kantavat koteihinsa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jotkut on kuin hamstereita, vessapaperia, kahvia, ja vaikka mitä purnukoita kirppiksiltä kantavat koteihinsa.
Pari pakettia kahvia ja muutama vessapaperirulla on aina kotona. Kuten säilykepurkkeja, kuiva-aineita ja pakasteessa kasviksia. Noin viikoksi jopa kahdeksi.
En vielä halua ruokatoimituksia kotiin.
Olen kokenut muutaman ennalta arvaamattoman sairastumisen ja ylimääräiset ovat ollut tarpeen. - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pari pakettia kahvia ja muutama vessapaperirulla on aina kotona. Kuten säilykepurkkeja, kuiva-aineita ja pakasteessa kasviksia. Noin viikoksi jopa kahdeksi.
En vielä halua ruokatoimituksia kotiin.
Olen kokenut muutaman ennalta arvaamattoman sairastumisen ja ylimääräiset ovat ollut tarpeen.Sama minulla. Varaudun aina, että pärjään hyvin muutaman päivän ilman kaupassakäyntiä jos sairastun. On näkkäriä ja korppuja, purkkihernerokkaa, jauhoja ja ryynejä, soijarouhetta, suolaa, sokeria, kahvia muutama paketti, ja tietysti teetä, sekä maitoa ja kermaa jääkaapissa. Pari kertaa viikossa käyn marketissa ja tuon reilusti kaikkea mitä kauppalistaani olen ylöslaittanut. Niillä kauppojen kotiinkuljetusmaksuilla ostaa sitä ja tätä tarpeellista kun itse käy.
- Anonyymi00027
Miul on 15 pakettii kahvetta piirongin alalaatikossa.
Myö mirrin kans juuvaa niitä pitkä tovi. - Anonyymi00029
En ainuttakaan. Käytän eri merkkiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677