ruokaa?
Osaatko keittää
61
598
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä minä osaan. 😋
- Anonyymi00025
Olen keittänyt munia.
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen keittänyt munia.
Siitä on hyvä aloittaa. Sitten keittää puuroja. Sitten keittää perunoita, porkkanoita ym. Sitten alkaa keittämään keittoja. Keittoruoat ovat parhaita. 😋
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Siitä on hyvä aloittaa. Sitten keittää puuroja. Sitten keittää perunoita, porkkanoita ym. Sitten alkaa keittämään keittoja. Keittoruoat ovat parhaita. 😋
Sitten voi keittää kahvit ja lopuksi hampaat.
- Anonyymi00002
🍲🤏😎
🔥- Anonyymi00012
Sä et osaa tehdä ruokaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sä et osaa tehdä ruokaa
🥹🤚
🍦
🤌 - Anonyymi00035
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sä et osaa tehdä ruokaa
Sivusta facepalm- oliko niin ettei edes kahaveen keitto onnistu? Viittaan siihen yhteen toiseen gubbeketjuun mistä sekosit
- Anonyymi00003
Ruoan keittäminen on jotenkin ... niinku sellaista ... homomaista
- Anonyymi00014
Ai on vai.? Ettet vain yrittäisi houkutella ruoanlaittotaidollasi..
- Anonyymi00004
Pakko on ollut opetella. En muista vaikeita reseptejä ulkoa, niin lunttaan.
- Anonyymi00005
ranui sibalil
- Anonyymi00006
En, poltan vedenkin pohjaan. Lapsi käynyt naapurissa syömässä aina. Itse imeskelen juuria ja jäkälää.
- Anonyymi00036
Meillä pohjoisessa pantiin kesäisin kairalle vaeltamaan kun päivähoitojärjestelmät ei toimi
- Anonyymi00007
Keittää? 🤭 osaan keittää ja laittaa.
- Anonyymi00008
En osaa keittää edes vettä. Vesi katoaa keittäessä.
- Anonyymi00049
Niin, jos höyrystät veden.
- Anonyymi00009
Kyllä jos keittoruokaa tehdään.
- Anonyymi00050
No mitä muuta?
- Anonyymi00010
Kuka tahansa osaa, jos osaa lukea ja noudattaa ohjeita.
- Anonyymi00015
Mutta minun nuorinta lasta, se ei vois vähempää kiinnostaa..
- Anonyymi00011
Syön vain suikeronaksuja.
- Anonyymi00053
Kohtuus kaikessa.
- Anonyymi00013
Kahvit osaan keittää
🫗🫖☕️🥢- Anonyymi00027
Minäkin elän vain kahvilla.
- Anonyymi00055
Se onkin taito, jota kaikki eivät hallitse.
- Anonyymi00056
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minäkin elän vain kahvilla.
No eläppäs nyt.
- Anonyymi00016
En. Osaan vain syödä ruokaa.
- Anonyymi00019
Kaikki syntyy keittokirjan ohjeiden kera ja salaatit ilman niitä. Erilaiset sämpylät ohjeiden kera ja pullat, kakut, piirakat. Smoothiet koneella ja toastit, paahtoleivät niihin tarkoitetuilla koneilla ja vohvelit.
- Anonyymi00020
Osaan jopa paistaa sitä.
- Anonyymi00021
Itse tekemällä säästää rahaa ja etukäteen kauppalistan tekemällä ettei tuu heräteostoja.
- Anonyymi00022
Osaan tehdä maukasta ruokaa. Olen useammaltakin kuullut, etteivät ole parhaissa ravintoloissakaan saanut yhtä hyvää ruokaa. En nyt kyllä mielestäni mikään gurmeetason kokki ole. Viime ajat olen syönyt melko askeettisesti ja sen enempää panostamatta mihinkään piperryksiin, kun itseä varten yksistään ei jaksa nähdä kauhean paljon vaivaa. Ihan parasta olisi, jos olisi kaasuliesi. Ehkä siellä metsämökissä sitten. Siellä voisi olla myös puuhella. Ja se ukko joka saisi nauramaan, ihan kun vaan olisi siinä.
- Anonyymi00026
Kaasuliesi ei ole hyvä ajatus ollenkaan. Etsipä tietoa sen haitoista, niin et halua ostaa kaasuliettä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kaasuliesi ei ole hyvä ajatus ollenkaan. Etsipä tietoa sen haitoista, niin et halua ostaa kaasuliettä.
En jaksa etsiä nyt. Voisitko selittää nyt lyhyesti?
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Just. Monissa maissa kaasuliesi on tavallinen ja ihan hyvin porukalla menee. Monta vuotta kokannut kaasuliedellä eikä mitään ongelmia. Todella kätevä lämpötilan kontrollointiin. Kaasu-uuneista en kyllä tykkää - uuniosa saisi olla sähköllä.
- Anonyymi00023
haluisin osata. olen vähän huono. :c isii ikävä
- Anonyymi00024
Keittää, paistaa, hauduttaa, jotenkin niin.
- Anonyymi00028
Makkara keitto kaali laatikko nälkä kouluttaa elämä opettaa nam
- Anonyymi00029
Loistavasti! Otetaan kattila, laitetaan ruoka sinne, vettä päälle, ja keitetään kunnes kiehuu.
- Anonyymi00033
Meinaatko, että perunat on valmiit heti kun veden lämpötila on noussut kiehumispisteeseen?
- Anonyymi00047
Anonyymi00033 kirjoitti:
Meinaatko, että perunat on valmiit heti kun veden lämpötila on noussut kiehumispisteeseen?
Kysyttiin keittämisestä, ja minä osaan keittää. Voin keittää muutakin kuin ruokaa - sukkia, kukkia, kelloja, kalloja, palloja - melkein mitä vaan mikä kattilaan mahtuu!
- Anonyymi00057
Anonyymi00033 kirjoitti:
No eipäs saivarrella. Onhaa sulla haarukka.
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
No eipäs saivarrella. Onhaa sulla haarukka.
Eipäs nyt oleteta liikoja. Kaikki meistä eivät ole syntyneet hopeahaarukka persiissä.
- Anonyymi00063
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kysyttiin keittämisestä, ja minä osaan keittää. Voin keittää muutakin kuin ruokaa - sukkia, kukkia, kelloja, kalloja, palloja - melkein mitä vaan mikä kattilaan mahtuu!
Onpas sulla erikoiset ruokailutottumukset.
- Anonyymi00030
Pyydä äitiis tai tee ite.
- Anonyymi00039
Osaan paistaa hernekeittoa ja keittää siansuolivatkulia. Nam!
- Anonyymi00040
😊👍🍲🍳
- Anonyymi00041
Teiniäidit ovat hyviä kokkeja 🍲🍛🥗🍴
- Anonyymi00042
Osaatko kuivata velliä?
- Anonyymi00058
Pehmeä jänis, näit on.
- Anonyymi00043
Osaan keittää kananmunia, ehkä.
Olen kuullut että kananmunia pitää keittää esim 10,minuuttia eli jos keitän kuusi kananmunaa se tekee 6 X 10 min. = 60 minuuttia yhteensä.- Anonyymi00044
Hyvä tulee 😬
- Anonyymi00052
Mikrossa onnistuu myös, mutta teho kannattaa valita munien määrän mukaan. 10 munaa == täysteho.
- Anonyymi00045
Olen erityisen hyvä ruoanlaittaja ❤️.
Mn tumma - Anonyymi00046
pilko makkara paloiksi.
pistä keittoon.
porisemaan.
syö ne - Anonyymi00048
No se on helppoo. Vääntää vaa lämmöt päälle, nii siinhää ne lämpiää.
- Anonyymi00054
ja teille hampaattomille velliä vttu
- Anonyymi00060
Osaan tehä nakkeja ja ranuja J mies opetti.
No perunoita ja puuroo ja kahvia. Muuta ei tarvikaan. Vähän liikaa tota ruoka puolta korostetaan. Jokainen näitä voi harjotella kotona. Kouluissa vois enempi keskittyä käsityöpuoleen. Niihin kun monella on aika rajalliset mahdollisuudet. Lastemme parasta ajatellen.
- Anonyymi00061
Leikkeet leivitäm pastat paistekem
- Anonyymi00062
Osaan kyllä,myös kalastaa,kasvattaa ja metsästää ruoan. Mutta mitä se ikävään liittyy.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40975Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14630
- 36616
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19590Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553