vain täällä? Luuletko että oikea henkilö lukee koskaan viestejäsi?
Miksi haluat kirjoitella
17
296
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä sinä tiedät haluaako kukaa kirjoitella vain täällä?
- Anonyymi00002
minä vs minä mulle te olette kaikki kyvyttömiä tuntemattomia botteja
- Anonyymi00003
Entäs sinä itse?
- Anonyymi00004
En nykyään haluakaan. Täällä vaa jotenkin lapsellista porukkaa nykyään. En vaan saa aikaiseksi mennä sanomaa moi.
- Anonyymi00005
Mitä väliä? Mitäpä hyövää kirjoitti sinne tai tänne? Mustaa on mustaa ja valkoinen..no enää likaisenharmaa haalistunut muistijälki. Mikään ei muuksi muutu, sama mitä teet
- Anonyymi00006
Miksi ja miksi. Empä minä ala kirjoituksiani perustelemaan.
- Anonyymi00007
En luule, enkä kyllä enää kirjoitakaan hänelle.
- Anonyymi00009
Ehkä lukee ehkä ei.
- Anonyymi00010
Tyydyn vaimoon tästä edes moro
- Anonyymi00011
Lukee, mutta ei koskaan voi tietää, että joku viesti on juuri minulta.
- Anonyymi00012
En kirjoita täällä kenellekään tietylle vaan ennemminkin tuuletann ajatuksiani ja paikkaan sosiaalisuusvajetta.
- Anonyymi00013
Ei varmasti luekaan, eikä se haittaa, koska tänne kirjoittaminen on minulle vain omien ajatusteni purkua! Ja myös tiettyjen tapahtumien purkua!
- Anonyymi00014
En luule, tiedän että lukee kenelle tarkoitettukin mikäkin kirjoitus. Ja tunnistaa kyllä itsellensä niistä ne kaikista tärkeimmät ainakin.
- Anonyymi00015
Siis mikäli tämä Ei ole jokin vale sivusto.
- Anonyymi00016
Jaa millä perusteella ?
- Anonyymi00017
Kirjottelen täällä aikani kuluksi tiedän että hän on joitakin kirjoituksiani löytäny ja lukenu ei välttämättä kaikkia niitä tuskin kukaan löytää kaikkia joitakin on joku/jotkut jopa poistattanu kateudesta tai siitä syystä etteivät itse jäisi puolisoilleen kiinni ei pidä unohtaa tärkeintä mulla ei ole omiin suunnitelmiini alkujaan kuulunu edes seurustelusuhdetta miksi olen joutunut syntymään maailmaan johon en olisi halunnut edes syntyä ainoa mitä olen koskaan yrittäny saada oli isäni hyväksyntä isälleni oli kaljapullo tärkeämpi kuin lapsensa jos mulla ei olisi ollu tiukkaa kuria pitävää äitiä tiedä mitä musta olisi tullu iskä ei välittäny mitä teen tai mikä olisi ollu tekojeni seuraus mulla ei ollu hääviä isän mallia enkä ole sitä mallia muualtakaan saanut yhdelläkään lapsella ole kuin yksi biologinen isä tai äiti mallin vanhemmuudesta olen saanut si taas vaikka ja mistä ja niistä kaikista soveltanu itse millainen isä haluan olla lapsilleni ja millainen vanhempi heille olen vanhemman velvollisuuksiin kun kuuluu opettaa lapselleen rajat tavat ja kuinka läheisiä kohdellaan yhteiskunta ja eletty elämä on omaltaosaltaan vastuussa siitä millaisia meistä aikuisina tulee mutta yhteiskunta yksin ei ole syyllinen (huonolle perustalle on turha edes yrittää rakentaa yhtään mitään) siksi pohjatyö on tärkein usein se piiloon jäävä kuvainnollisesti kun olen naisiakin auttanu tai korjannu tehny sen siksi että ehkä kohtaisivat jonkun joka näitä/häntä osaa arvostaa mä en välttämättä siihen pysty johtuu minusta ja siitä kuinka mustasukkainen olen ei ole yksikään nainen tykänny siitä että heitä rajoittaa yhtä paljon kuin he rajoittavat miestä jo pelkästään halusta omistaa karrikoitu esimerkki josta ei pitäisi pystyä kummankaan suuttua jos luottaa siihen/häneen jonka kanssa on kavereiden kanssa ulkonakäynti puolison kavereihin ei pidä koskaan luottaa sekin on luottamus joka pitää ansaita eikä välttämättä si taas ole tervettä että on yhteiset kaverit jos on aitoja tunteita toista kohtaan ennen kuin ne on käsitelly ei mielestäni ole syytä pilata kenenkään toisen elämää tietäen ettei itsestään pysty toiselle kuitenkaan antamaan sitä mitä tämä kaipaa mä opettelin taas säätelemään tunteitani niin täydellisesti että en anna itseni tuntea toista kohtaan mitään enempää kuin mitä tämä tuntee mua kohtaan silloin kun en ole suhteessa ei mun tarvitse tuntea vähäisintäkään rakkautta kuin omia lapsiani kohtaan joidenki lapsia säälin millaiset vanhemmat tällä on joidenkin lapsista välitän kun ei näillä itsellään ole vanhempaa/vanhempia joka tästä/näistä välittäisi vieraiden lapsia en kohtele sen kummemmin kuin omianikaan miksi niin en voi ainakaan lain mukaan väärin toimia se ero on omissa ja viraiden lapsissa että omat uskaltaa väittää isälleen vastaankin viaraan lapsi ei välttämättä niinkään jos kohtelu on edes vähä parempaa kuin kotona hemmoteltu lapsi si taas ei tykkää kohtelustani mä en hemmottele omiani
- Anonyymi00018
Minä en yleensä kirjoittele täällä. Joskus saatan vastailla jos in joku mielenkiintoinen ketju.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774