löyryskö tältä

Anonyymi-ap

palstalta joku köyhä uskovainen jolla ei ole rahaa epäilen ettei he katsovat vain rikkaita tai jos henkisiä arvoja katoo köyhät eivät ole lojaaleja toisilleen eli sit sen täytyy olla rikas keski tuloisella on jo rahaa mutta he kilpailevat vakaan elin tason saavuttamisessa joten sen täytyy olla rikas sillä on tarpeeksi sivistystä eli joku rikas

24

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitää siunata Israelin tappamista, niin saa menestystä ja rahaa.

• Anonyymi00002

ainakin se on onnistunut hyvin lestadiolaisilla

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

ainakin se on onnistunut hyvin lestadiolaisilla

lestadiolaisilla se on ainakin toiminut mammonan tuloa ei voi estää kun seura puheissa siunataan kaikki pahuudet srk on kunnostautunut tässä

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

lestadiolaisilla se on ainakin toiminut mammonan tuloa ei voi estää kun seura puheissa siunataan kaikki pahuudet srk on kunnostautunut tässä

onko se srk mennyt bileamin eksytyksen tietä kun pitää julistaa tuhoa niin siunataan sillä on vain siunausta sen verran että kaikki tuhoutuvat

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

onko se srk mennyt bileamin eksytyksen tietä kun pitää julistaa tuhoa niin siunataan sillä on vain siunausta sen verran että kaikki tuhoutuvat

kansan murjastakin tehdään synti kun on oikein mammonan pauloissa

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

mut eipä noista siunaulsista ole mitään hyötyä ydin pommeja kuskataan vesi kielellä

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

mut eipä noista siunaulsista ole mitään hyötyä ydin pommeja kuskataan vesi kielellä

itse murha vaan mielessä

• Anonyymi00008

Mutta miksi sitä menestystä pitää sitten saada ja siunauksia siitä että siunaa tappamisen, jos se menestys on sitten paha juttu.

Aivan hyvin voi sanoa että olkaa tappamatta.

• Anonyymi00009

Rikas pitää huolta hampaistaan mutta se ei vaikuta kieroutuneisuuteen.

• Anonyymi00010

Voi olla rikas, mutta ei ole rakas.

• Anonyymi00011

Ylintä valtaa käyttävät lestatiolaiset on raharikkaita. Ovat sielua myöten tahtoneet lisää rahaa ja onnistuneet. Nyt heillä on hyvä kaikkivoipanen olo.

• Anonyymi00012

Luulo ei ole tiedon väärti. Useimmat SRK:n johtokunnan jäsenet lienevät hyvin keskiluokkaisia, eivät rikkaita toisin kuin luulet. Joku varakkaampikin saattaa olla joukossa, mutta on muuten suoraselkäinen liikemies eräs SRK:n johtokunnassa istunut mies. Olin joskus leirillä, kun hän kertoi tämän. Vl:t emme käytä alkoholia emmekä nosta maljaa, mutta hänellä asiakas olisi halunnut ennen sopimuksen allekirjoitusta nostaa maljoja, kuten on tapana. (Ääliö tapa, mutta ei siitä tässä enempää.) Hän tuumasi, että ei voi nostaa vakaumuksensa vuoksi ja ajatteli mielessään, että nyt meni isot kaupat sivu suun. Asiakaspa olikin hiljaa ja sanoi sitten ääneen, ettei ole ikinä törmännyt noin vahvaan uskoon. Paperit allekirjoitettiin kuulemma hinnasta tinkimättä. En halua nimeä mainita, kun en halua ketään korottaa jalustalle. Itseeni tämä teki vaikutuksen ja vastaa ylipäätään kokemuksiani monista vl-liikemiehistä: periaatteet ovat tärkeämpiä kuin raha. Sen jälkeen joka kerta maljannostotilanteissa olen muistanut, että oma nostamisesta kieltäytyminen voi olla vaivaannuttavaa, mutta eipä minun koskaan ole tarvinnut tehdä vastaavaa valintaa. Myös itselleni periaatteet ovat tärkeämpiä. Rahaa ei ole kuin sen mitä mediaanipalkasta saa nuukasti eläen ison perheen elättämisen jälkeen säästöön, mutta enpä toisaalta ole valmis kaikkea vapaa-aikaani uhraamaan rahan ansaitsemiseen, kun perhekin tarvitsee minua.

Varmasti ihmisillä, joilla on rahaa, on kaikkivoivampi olo kuin meillä tavan tallaajilla, mutta itselläni ei ole energiaa kadehtimiseen. Ehkä arvostan melko vähän sitä, mitä rahalla saa. Sinun viestistäsi arvelen sinun arvostavan itseäni enemmän sitä, mitä rahalla saa, mutta et ole erityisen halukas näkemään vaivaa rahan tienaamiseen, vaan keskityt enemmän rikkaiksi olettamiesi vl:ten kadehtimiseen ja mustamaalaamiseen. Kateus vie kalatkin vedestä!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon väärti. Useimmat SRK:n johtokunnan jäsenet lienevät hyvin keskiluokkaisia, eivät rikkaita toisin kuin luulet. Joku varakkaampikin saattaa olla joukossa, mutta on muuten suoraselkäinen liikemies eräs SRK:n johtokunnassa istunut mies. Olin joskus leirillä, kun hän kertoi tämän. Vl:t emme käytä alkoholia emmekä nosta maljaa, mutta hänellä asiakas olisi halunnut ennen sopimuksen allekirjoitusta nostaa maljoja, kuten on tapana. (Ääliö tapa, mutta ei siitä tässä enempää.) Hän tuumasi, että ei voi nostaa vakaumuksensa vuoksi ja ajatteli mielessään, että nyt meni isot kaupat sivu suun. Asiakaspa olikin hiljaa ja sanoi sitten ääneen, ettei ole ikinä törmännyt noin vahvaan uskoon. Paperit allekirjoitettiin kuulemma hinnasta tinkimättä. En halua nimeä mainita, kun en halua ketään korottaa jalustalle. Itseeni tämä teki vaikutuksen ja vastaa ylipäätään kokemuksiani monista vl-liikemiehistä: periaatteet ovat tärkeämpiä kuin raha. Sen jälkeen joka kerta maljannostotilanteissa olen muistanut, että oma nostamisesta kieltäytyminen voi olla vaivaannuttavaa, mutta eipä minun koskaan ole tarvinnut tehdä vastaavaa valintaa. Myös itselleni periaatteet ovat tärkeämpiä. Rahaa ei ole kuin sen mitä mediaanipalkasta saa nuukasti eläen ison perheen elättämisen jälkeen säästöön, mutta enpä toisaalta ole valmis kaikkea vapaa-aikaani uhraamaan rahan ansaitsemiseen, kun perhekin tarvitsee minua.

Varmasti ihmisillä, joilla on rahaa, on kaikkivoivampi olo kuin meillä tavan tallaajilla, mutta itselläni ei ole energiaa kadehtimiseen. Ehkä arvostan melko vähän sitä, mitä rahalla saa. Sinun viestistäsi arvelen sinun arvostavan itseäni enemmän sitä, mitä rahalla saa, mutta et ole erityisen halukas näkemään vaivaa rahan tienaamiseen, vaan keskityt enemmän rikkaiksi olettamiesi vl:ten kadehtimiseen ja mustamaalaamiseen. Kateus vie kalatkin vedestä!

Näytät arvostavan todella paljon rikkautta, mainetta ja kunniaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Näytät arvostavan todella paljon rikkautta, mainetta ja kunniaa.

En "todella paljon", mutta toki ossain määrin kaikkia noista. Kuitenkin jos haluaisin mainetta, minun ei kannattaisi olla vl, sillä monet suomalaiset inhoavat ja vihaavat vl:ia. Arvostan sitä, että rahaa on pahan päivän varalle, mutta niin rikas en voisi olla, että käyttäisin sitä Porscheen tai muuhun, jota muut pitäisivät pullisteluna. Kunnia on eniten arvostamani asia noista kolmesta, mutta ei sellainen kunnia kuin kansanjohtajilla tai urheilusankareilla. Minulle kunnia näyttäytyy rehellisyytenä, suoraselkäisyytenä, periaatteellisuutena, tunnontarkkuutena yms. Tässä mielessä arvostan kunniaa todella paljon.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En "todella paljon", mutta toki ossain määrin kaikkia noista. Kuitenkin jos haluaisin mainetta, minun ei kannattaisi olla vl, sillä monet suomalaiset inhoavat ja vihaavat vl:ia. Arvostan sitä, että rahaa on pahan päivän varalle, mutta niin rikas en voisi olla, että käyttäisin sitä Porscheen tai muuhun, jota muut pitäisivät pullisteluna. Kunnia on eniten arvostamani asia noista kolmesta, mutta ei sellainen kunnia kuin kansanjohtajilla tai urheilusankareilla. Minulle kunnia näyttäytyy rehellisyytenä, suoraselkäisyytenä, periaatteellisuutena, tunnontarkkuutena yms. Tässä mielessä arvostan kunniaa todella paljon.

Onko sinusta vl-ihmiset parempia kuin muut, joilla on paremmat arvot.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko sinusta vl-ihmiset parempia kuin muut, joilla on paremmat arvot.

Vl:t eivät ole muita parempia ihmisiä, mutta toki itse vl:na arvostan vl:ten arvoja enemmän kuin vaikka sinun arvoja. Esim. kateus ei ole ominaisuus, jota hirveästi arvostan - arvoksi kateutta tuskin voi sanoa. Toki on olemassa positiivishenkistä "amerikkalaista kateutta ", jossa naapurin hienon auton näkeminen aiheuttaa halun tehdä töitä tienatakseen niin paljon, että voi ostaa vielä hienomman kuin naapuri. Sitten on sitä "venäläistä kateutta", jossa naapurin hienon auton näkeminen aiheuttaa halun mennä paukuttamaan pellit lommolle pesäpallomailalla. Yleensä nettipalstoilla kateellisia ajatuksiaan sanoittavat ihmiset ovat enemmän tuota jälkimmäistä ryhmää. Työnteko ei maita, mutta Porsche kelpaisi.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vl:t eivät ole muita parempia ihmisiä, mutta toki itse vl:na arvostan vl:ten arvoja enemmän kuin vaikka sinun arvoja. Esim. kateus ei ole ominaisuus, jota hirveästi arvostan - arvoksi kateutta tuskin voi sanoa. Toki on olemassa positiivishenkistä "amerikkalaista kateutta ", jossa naapurin hienon auton näkeminen aiheuttaa halun tehdä töitä tienatakseen niin paljon, että voi ostaa vielä hienomman kuin naapuri. Sitten on sitä "venäläistä kateutta", jossa naapurin hienon auton näkeminen aiheuttaa halun mennä paukuttamaan pellit lommolle pesäpallomailalla. Yleensä nettipalstoilla kateellisia ajatuksiaan sanoittavat ihmiset ovat enemmän tuota jälkimmäistä ryhmää. Työnteko ei maita, mutta Porsche kelpaisi.

Juuri kerroit, että olet parempi ihminen kuin minä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Juuri kerroit, että olet parempi ihminen kuin minä.

Minkä kirjoitin, sen kirjoitin, mutta noin en kirjoittanut.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minkä kirjoitin, sen kirjoitin, mutta noin en kirjoittanut.

" itse vl:na arvostan vl:ten arvoja enemmän kuin vaikka sinun arvoja. "

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

" itse vl:na arvostan vl:ten arvoja enemmän kuin vaikka sinun arvoja. "

Niin, kuten itsekin voit lukea, en kirjoittanut olevani sinua parempi ihminen, vaan itsekin vl:na arvostavani vl:ten arvoja enemmän kuin vaikka sinun arvoja.

• Anonyymi00013

Olet kamala sika! Vähintään narsisti ellet jopa psykopaatti. Lestatiolaisen heimon kasvatti.

• Anonyymi00020

Ahneus ja kateus on vl perimässä.

• Anonyymi00022

Ei tosiaan kannata Israelia siunata jos se raha ja menestys ei tuo onnea.

• Anonyymi00023

Oon tosi köyhä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      161
      2278
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1295
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1177
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1048
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      998
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      989
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      972
    Aihe