Kaikkein surullisimpia tapauksia ovat nuoret ja muut ulkoisille vaikutteille alttiit haavoittuvaiset henkilöt, jotka vasemmalle kallellaan olevien vanhempien tai seurustelukumppanin ehdotuksen, suosittelun tai painostuksen vuoksi hankkivat Skodan ensiautokseen. Heille kertyy kokemusta vain avtoista ja sitten syntyy vääristynyt kuva autoilun hauskuudesta. Sinäkin olet varmaan joskus nähnyt lippispäinen nuorukaisen parkittamassa itälavetti räsää Vemixin tai muun aatteellisen huoltokorjaamon pihalla. Anna hänelle mahdollisuus kokea oikeaa autoa viemällä hänet pikku rundille kylätielle ja ohjaa nuorukainen isällisellä otteella länsiautojen pariin. Kiitos!
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Toyotapojulla kunnon itkupotkuraivarit menossa jo ties monettako päivää
- Anonyymi00002
Kato, fanibotti ilmaantui heti.
- Anonyymi00003
Meillä on jo 2 parasta LÄNSIAUTOA pihassa ne ovat Skoda merkkisiä parhaita LÄNSIAUTOJA ,ja sehän sua näyttää vituttavan....mutta monesti muissakin asioisaa totuuden kuuleminen vituttaa.....
- Anonyymi00007
NAM! NAM!
- Anonyymi00004
Olen IKL mies .siksi ajankin parhaalla mahdollisella LÄNSIAUTOLLA ,eli Skodalla .NAM!!!
- Anonyymi00008
Meillä äänestetään politrukin ohjeiden mukaisesti SKP:ta tai jos heillä ei ole ehdokasta, niin VKK:ta. Ajamme yhdessä kommunalkan Taavia. Skoda on tosiaan NAM ja Neuvostoliitto NAM:n tärkeimpiä tarkkailijajäseniä! Taisto
- Anonyymi00005
Kommarit ajaa itäskoodilla, varokaa niitä desantteja.
- Anonyymi00006
Tykkään Skodasta vaikka on itäavto. Mulla on superb tai kansanomaisesti suoerbeeee. Jore
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.832630Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432220Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35938
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi7595- 21545
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512