Loitsut

Sami L.

Teen tutkimusta, ja toivoisin teidän wiccojen auttavan minua. Voisitteko kertoa loitsujanne? Please.
Tack.

11

1347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmaavaris

      Yksi asia pitää ymmärtää ennen kun kyselee wiccoilta loitsukaavoja.

      Wicca on vastuussa tekemästään loitsusta ja sen vaikutuksista. Monet wiccat eivät suostu antamaan loitsukaavojaan ulkopuolisille, koska he eivät voi tietää, mihin ja miten niitä käytetään. Väärin käytetyn loitsun "karma" palaa takaisin loitsun tekijälle, vaikkei hän olisi loitsua käyttänytkään. Toisin sanottuna loitsusta mitään tietämätön voisi käyttää tekijälleen harmitonta loitsua itselleen vahingoittavin seurauksin. Sama, jos aikuinen antaisi taaperoikäiselle lapselle käsiaseen, näin reilusti kärjistettynä.

      Veikkaan, ettei kovin moni loitsujaan jaa. Kannattaa kysellä noidilta tuolta magian ja luonnonuskonnon palstoilta.

    • niin että mitäs tutkimusta sinä edes olet tekemässä?

    • Kronos

      >>Teen tutkimusta, ja toivoisin teidän wiccojen auttavan minua.

      • Satza

        mieltä, kuin Kronos. Olisi mukavampaa tietää mihin niitä edes tarvitset. Tosin.. Itse en mitään kerro. ;]


      • NoitaÄmmä
        Satza kirjoitti:

        mieltä, kuin Kronos. Olisi mukavampaa tietää mihin niitä edes tarvitset. Tosin.. Itse en mitään kerro. ;]

        Olen täysin samaa mieltä teidän muiden kanssa! Jos olisit oikeasti tekemässä jotain tutkimusta, kertoisit siitä tarkemmin ja sanoisit mihin niitä loitsuja tarvitset jne.
        Ja sitä paitsi, kukaan tosissaan otettava tutkija tms. ei kirjoittaisi viestinsä loppuun "please". ;o)
        Kuulostat lähinnä joltain teiniltä (*huokaus*), joka on lukenut yhden wiccaa käsittelevän kirjan ja on nyt sitten WICCA ja NOITA. Mutta ei jaksa tehdä itse mitään asian eteen, esim. tekisi loitsuja tai mitään. Helpoitenhan sitä aidan ylittää, tai tässä tapauksessa ALITTAA, kun kerää kaiken mahdollisen toisilta. Säästyy itseltä energia vaikka tietokonepeleihin...


    • shadow

      Todellakin, mitä "tutkimusta"?
      Minä en ainakaan itsekehittelemiäni kaavoja jaa. En ainakaan täysin tuntemattomille, tietämättä mihin niitä on tarkoitus käyttää...eikä varmasti jaa kukaan muukaan itseään kunnioittava wicca.

      Tässä sinulle loitsua taudin lähdetykseen kalevalaisittain:)

      "Ollet tauti luojan luoma,
      Surma säätämä Jumalan,
      Niinp' on luome luojahani,
      Heitäime Jumalahani:
      Ei Herra hyveä heitä,
      Luoja ei kaunista kaota."
      (Runo 17: 179—184)

    • tarantella

      noin tiukkapipoja.

      Itse loitsuthan ovat vaan sanahelinää. TAhdonvoimallahan ne asiat tapahtuvat, jos ovat tapahtuakseen, eikä moiseen edes välttämättä loitsuja tarvita.

      heh.

      • Noita

        Magiassa oleellisinta on se,
        että tietää mitä haluaa ja omaa tarpeeksi lujan tahdon saadakseen sen mitä haluaa!
        Loitsut ovat vain yksi apukeino, ei niitä välttämättä tarvita ollenkaan.


      • shadow
        Noita kirjoitti:

        Magiassa oleellisinta on se,
        että tietää mitä haluaa ja omaa tarpeeksi lujan tahdon saadakseen sen mitä haluaa!
        Loitsut ovat vain yksi apukeino, ei niitä välttämättä tarvita ollenkaan.

        Tottahan tuo on, ei pelkällä runolla mitään tee. Kun se magian ydin ei ihan ole siinä sanojen lausumisessa...mutta sen verran hömelö oli tuo pyyntö loitsuista..että ei kyllä ollenkaan huvita omiaan jakaa..ja sitäpaitsi ne ovat henkilökohtaisia:)


    • Todella ylättävää, että yksikään wicca ei suostu kertomaan loitsujensa tekotapaa, vaikutusta tai yhtään mitään.

      Onko kenelläkään koskaan tapahtunut mitään konkreettista, jonka voi todistaa tapahtuvan? Vai onko kaikki sellaista, minkä voi laittaa itsesuggestion piiriin, niinkuin satanismissa?

    • Heoas

      Tässä ehkä tunnetuin loitsu, jota voi käyttää melkein mihin vain. Eli, aseta oikea kätesi sydämesi päälle ja vasen käsi otsalle. Sulje silmäsi ja keskity loitsuun. Kun tunnet olevasi valmis lausu " Simssala bim!" ja muutut sammakoksi. Toinen loitsu on samanlainen, mutta ehkei niin luetettava kuin edellinen. Lausu "jokeri pokeri poks!", niin muutut takaisin ihmiseksi. Ainoa ongelma on että kun muutut takaisin ihmiseksi, jää sinulle sammakon sukupuoli elin. Onnea!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe