Laatu ja kesto.
Avioliiton laatua ei määritellä keston perusteella.
Kunnioitusta täytyy olla ja kemioiden tulee kohdata.
Kunnioitusta ei ole golfmatkat Pattayalle ihokosketuksia ostamaan, eikä sadat maksukaadot.
Sen johdosta kestot loppuu aikanaan vex vex vaan, kun lopulta sietoraja ylittyy.
Kestolaatua.
15
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kemiat kohtaa parhaiten kun karjakeittiön poika naippasee maatalouslomittajan.
Myös kun henkilön valtaosa ihokosketuksista on ollut maksullisia, niin vaimoksi sopii mainiosti Tinder. - Anonyymi00002
En tiedä millaiseksi peliksi golfin ajattelet, mutta siinä
ainoa ihokosketus on kättely pelin jälkeen pelikavereiden kanssa. Onko ajatuksesi hyvästä avioliitosta se ettei mies käy ikinä missään vaan jörnöttää kotona odottelemassa vaimoa?- Anonyymi00004
Täytyyhän siinä hole in one täräyttää vaimon kotiinpalun kunniaksi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täytyyhän siinä hole in one täräyttää vaimon kotiinpalun kunniaksi.
Kakkonen on ykkönen, enkä puhu Kyöstistä. Ammattilaisväylä jolla pelaavat tietää että sillä tienaa extraa.
- Anonyymi00006
Kun bumba on poissa, ei zumbaakaan näy.
- Anonyymi00007
Meilahden psykiatrisella yritetään kaivaa mielikuvitusystävää kattilasta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Meilahden psykiatrisella yritetään kaivaa mielikuvitusystävää kattilasta.
Taitaa olla Numballa oikein painekattila!
- Anonyymi00009
SENSSU kirjoitti:
Todella mielenkiintoista.
Työviikko takana, paljon sain uutta tietoa lähinnä tekoälyn hyödyntämiseen omassa duunissa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Työviikko takana, paljon sain uutta tietoa lähinnä tekoälyn hyödyntämiseen omassa duunissa.
Lahkolaiset jatkaa omalle tyylilleen uskollisena.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Työviikko takana, paljon sain uutta tietoa lähinnä tekoälyn hyödyntämiseen omassa duunissa.
"Työviikko"? 😆 Himoittu työmies ajan hermolla tekoälyn maailmassa seikkailemassa. Kotoasi et ole liikahtanut senttiäkään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Työviikko"? 😆 Himoittu työmies ajan hermolla tekoälyn maailmassa seikkailemassa. Kotoasi et ole liikahtanut senttiäkään.
Hienoa kun kerroit mitä taas olen tehnyt, mielestäsi... hienoa ihan oikeesti.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hienoa kun kerroit mitä taas olen tehnyt, mielestäsi... hienoa ihan oikeesti.
Mikähän se sun "duuni" on? Tuhat ja yksi yötä lumppusen etsimiseen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikähän se sun "duuni" on? Tuhat ja yksi yötä lumppusen etsimiseen.
Onko taas lumppuset mielessä on sinulla terveitä ihmissuhteita lainkaan, laholainen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onko taas lumppuset mielessä on sinulla terveitä ihmissuhteita lainkaan, laholainen.
Jostain syystä aina kun sun lökäpöksyn juttuja lukee, tulee mieleen se lumppunen joka sulta karkailee vähän väliä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501