Pena viettää hiljaista viikkoa. Kopiokone rallattaa yötä päivää🤣🤣🤣🤣🤣
Hiljainen viikko
4
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hiljainen viikko on pääsiäistä edeltävä viikko, jolloin muistellaan Jeesuksen kärsimystä ja valmistaututaan pääsiäisen juhlintaan.
Hiljainen viikko, joka tunnetaan myös nimillä suuri viikko tai piinaviikko, alkaa palmusunnuntaista ja päättyy pääsiäiseen. Tänä aikana kristityt keskittyvät Jeesuksen kärsimyksen muistelemiseen. Viikon jokaiselle päivälle on oma nimityksensä ja perinteensä, ja se on tärkeä osa kristillistä kalenteria.
Palmusunnuntai: Viikon alussa muistellaan Jeesuksen saapumista Jerusalemiin, jolloin ihmiset heittivät palmunoksia hänen kulkureitilleen.
Kellokeskiviikko: Tällä päivällä kirkon kellot vaikenevat, mikä symboloi apostolien vaikenemista.
Pitkäperjantai: Tämä on hiljaisen viikon tärkein päivä, jolloin muistellaan Jeesuksen ristiinnaulitsemista ja kuolemaa. Se on myös paastopäivä monissa kirkkokunnissa.- Anonyymi00002
Haill to Jeesus.
- Anonyymi00003
Hittilöitä tulossa♥️
Mie en vietä hiljast viikkoo niiko sie. Mie oon vieläkii pakana vaik jo 2023 yritit värvätä täält palstalt porukkaa käännyttämää minuu. Miun käännytys oli kuulemma kaikkien imatralaisten vastuulla. Ei vaa tuottanu tulosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632