Sian Naissa salaisessa tallissa...
==============================================================================================================================
Käväsin tuossa tallin puolella ja päätin antaa palautteen, koska riidantahto voimakas rakkaalla, jolla itsellä luonnollisesti on kaikkea ja vähän päälle.
Minä ajelen pääsääntöisesti Laatupyörä Inkkarilla ja Romumersulla.
Kitaranmuotoinen vastaavasti Sporalla ja Premium MB-G täyssähköllään jonka osti käteisellä kohtuumiljoonasaaren myyntituotoillaan.
Poika silloin tällöin pikkumatkan rekisterissä olevalla Ärrällään, mutta useammin Mobedilla.
Venettä ei tällä hetkellä ole.
SALAISTA PUUHASTELUA
Anonyymi-ap
5
193
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Mitä teit tallissa yöllä kello kaksi, pistelitkö injektioruiskulla hunajaa sisäfileisiin?
- Anonyymi00002
Tänään, huomenna ja loppu elämän, aivopesu toimii.
- Anonyymi00003
Hyvin sanotu Senssu, ja villa langa, fackta.
By NumBall - Anonyymi00005
Juu juu ja joo joo... hienosti sinä Posso täällä toimit mielikuvitusystäväsi senssun kanssa yksikkökaksikkona, Tri aivopesijänä. Kyllähän sinulla on syytä olla ylpeä saavutuksistasi.
- Anonyymi00004
Minkä G luvun injektioneuloja Senssu käytät, vaaleanpunaisia 18G neuloja, vai isompia 25G oransseja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393998- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei298860- 77748
- 82726
- 71701
- 50655
- 37646
- 44617
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609