Haluisin runkata, ottaa suuhun sun kyrpää niin kauan kuin se on täydessä seisokissa niin että sä voisit ruveta naimaan mua peppuun alkuun varovasti ja sitten kun mun peppu on tottunut sun kyrpään niin voisit ruveta naimaan mua peppuun kovaan ja kunnolla niin kauan että mä saisin orgasmin pelkästään siitä syystä että sä naisit mua peppuun ja mulla olis tajun lähteminen lähellä!!! Oon tosi kovassa kiimassa ja kyrvän puutteessa!!!
Onko Lahen seudulla miestä harrastamaan seksiä!!!
29
628
Vastaukset
- Anonyymi00001
Moi. Minkälainen sä? Onko paikkaa missä tavata?
- Anonyymi00013
On kyllä paikka
- Anonyymi00002
Samaa mietin
- Anonyymi00003
Heinolassa olis 49 vuotias setä
- Anonyymi00004
Heinolan Sedän keksijalka on valitettavasti epäkunnossa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Heinolan Sedän keksijalka on valitettavasti epäkunnossa.
Koko setä on epäkunnossa. Paha valmistusvika.
kuulostaa ihanalta , toisin minä myös haluan olla se joka saa kullia 😋
kullityttö kirjoitti:
kiehtovaa , tästä lahden alueelta ?
En oo. Onko sulla paikka? Millanen oot?
tepu72 kirjoitti:
Ois kyl mahtavaa saada sua! Laitatko viestiä
viestiä mihin , onko kik sovellusta
Tänää vois lähteä ajelemaan😉siis lahden seuduilla!
- Anonyymi00005
Juu lähde ota liukkarit ja kotsut mukaan!
Ps. Toivottavasti ei häiritse oon hieman ylipainoimen ja en ole käynyt testeissä vuosiin, kun annan aina paljaalla! ONKO OK? - Anonyymi00006
Onko täällä hippulihäkin käyttäjiä?
22/6 ehkäpä...harva haluaa paksua.
22/6 Ehkäpä..
Jos isoa haluat- Anonyymi00011
Mä haluan isoa ja olis ihana antaa sun isolle suuhoitoa.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mä haluan isoa ja olis ihana antaa sun isolle suuhoitoa.
Kukapa oot?
- Anonyymi00012
jarip1964 kirjoitti:
Kukapa oot?
170 cm hyväkroppainen 45v mies.
- Anonyymi00007
Täällä ois peku 50v Mäntsälästä ja haluaisin isoa perseeseen..
- Anonyymi00008
Hyvinkäällä toppi 58v 17cm karvaton mulla.
näköjään lahden alueella on hiljaista
- Anonyymi00014
Ajelen siitä ohi tiistaina, en ole aikaisemmin kokeillut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2802621Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552195Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1201628
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1341406
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099