Uneni vieras ruokapöydän äärellä

Anonyymi-ap

Näin aamuyöllä unen.

Olin siinä nykyisessä talossa. Olin siinä unessa ollut uppo-oudon miehen kanssa yön ja oli aamu ja mies tuli keittiön pöydän ääreen. Olin jotenkin nuorempi, koska asuin mukamas vielä isän ja äudin kanssa, mutta nykyisessä talossani. Mies oli keski-ikäinen. Kysyin oliko hänellä lapsia. Sanoi hänellä olevan yksi lapsi. Mietin unessa olinko ollut miehen kanssa seksuaalisesti tekemisissä. En tiennyt sitä. Ihmettelin etten tiennyt sitä, mitään muistikuvaa asiasta ei ollut, mutta hän oli jostakin tullut yöksi ja mietin siksi, että olin ollut yön hånen kanssaan.

Mietin ehkä jo unessani vai herätessäni siinä, etten tunnistanut siitä tytöstä itseäni, en kokenut olevani sellainen, huoleton ja välinpitämätön. Se tyttö mietti ainoastaan sitä etteihän tullut sukupuolitautia, jos jotain olisi tapahtunut.

Minua jäi asia mietityttämään yön jälkeen. Onko jotain muuttunut? Siihen miten aiemmin oli. Suhteessa sinuun?

Näin täällä myös kummallisen kirjoituksen hieman samanlaisesta unesta ja...mietin, pitäisikö minun tästä kertoa tänne.

LS

2

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä uni kertoo jotain itselleni.

Ehkä olen herännyt ajatukseen, tunnenko sinua oikeasti ja omaa käytöstäni, miten olen toiminut kanssasi.

Anna anteeksi.

LS

• Anonyymi00002

Kyse ei ole loppuviimein siitä, mikä olisi mahdollista
      Usko ei kahlitse lainkirjaimen noudattamiseen, vaan on elämistä vapaudessa.

Totuus on, etten oikeasti tunne sinua tarpeeksi. Tunnen Hengen kautta, mutta en niinkuin ihminen tuntee toisen ihmisen.

LS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe