Tilatkaa kanava

Anonyymi-ap

Rehellisesti Me !! Löysin kanavan äsken on melko uus mu hyvältä näyttää.

45

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kenen kanava

    • Anonyymi00002

      Tylsempää en tiedä.

      • Anonyymi00004

        No en minäkään tiedä jos et kerro


    • Anonyymi00003

      Ihan kiva pariskunta, olen seurannut.

      • Anonyymi00005

        Linki siitä kanavasta


      • Anonyymi00007

        Pariskunta vaikutti aluksi kivalta, mutta kerta kerralta enemmän he pröystäilevät tiedoillaan ja taidoillaan sekä myös varakkuudellaan - ylisiistissä keittiössään.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Linki siitä kanavasta

        Linkipä linki


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Pariskunta vaikutti aluksi kivalta, mutta kerta kerralta enemmän he pröystäilevät tiedoillaan ja taidoillaan sekä myös varakkuudellaan - ylisiistissä keittiössään.

        Samaa mieltä. Erittäin tekemällä tehdyiltä vaikuttivat videot.


      • Anonyymi00011

        Hän oli ostanut ne nettikirppikseltä! Hinnaksi kertoi 200e!


    • Anonyymi00006

      Yhtä hidasta kuin helka h

    • Anonyymi00012

      Yrittävät liikaa, mihin eivät pysty. Lesotusta ja muiden matkintaa. Aitous puuttuu.
      Katselkaa kanavaa Maistuva historia, viihdyttävä ja maukas, aito, selkeä.

      • Anonyymi00013

        Totta. Esittämistä taitaa olla vaan?


      • Anonyymi00014

        Minä pidän "Vesi kielellä" -videoista, joissa tubettajasta näkyy vain tekevät kädet.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Minä pidän "Vesi kielellä" -videoista, joissa tubettajasta näkyy vain tekevät kädet.

        Niin minäkin!
        On laadukasta,ammattitaitoista ruoan laittoa.Toisin kuin turamummon taikinoinnit😉


    • Anonyymi00015

      Mitä.näillä.kanavilla on annettavana katsojille. ?
      Keittiön pöydän ympärillä jatustelua !






      Mikä tekee näiden tubettajien elämästä niin kiinnostavaa että oikein kehotetaan katsomaan heidän tuotoksiaan?
      Samaa tylsää elämäänsä niin moni ikäihminen nykyään kuvaa!
      Rahan ja kehujen toivossa?

      • Anonyymi00017

        Näyttämisen halu, naapureille, sukulaisille jne. Yleensä ovat pieniltä paikkakunnilta ja ehkä omasta mielestään ovat jottain, mutta eivät saa riittävästi arvostusta normi elämästä.

        Tyyliin: näin olemme trendikkäitä/nuorekkaita ja meillä menee niin kovin hyvin.


    • Anonyymi00016

      Nikiman vois väliin matkia kaljuarskaa. Tulis vaihtelua.

    • Anonyymi00018

      Puhuu paljon, mutta ei sano mitään.
      Naishlöstä saa ilkeän vaikutelman, mies narussa.

      • Anonyymi00019

        Juu, mies tekee kaikki ruuat, ja rouva kyttää vieressä 'pomona' neuvomassa.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Juu, mies tekee kaikki ruuat, ja rouva kyttää vieressä 'pomona' neuvomassa.

        Kiusallista katsottavaa,hyi!


    • Anonyymi00021

      Onko nikiman niitten poika tai tyttö?

    • Anonyymi00022

      Yhtä typerää jaaritrelua,kuin Helka H.
      Ovatkin Helkan lajitovereita!

    • Anonyymi00023

      Onkohan naishenkilö päiväkodin lastenhoitaja? Puhetyyli on sama.

      • Anonyymi00024

        Onko nikiman siellä hoidossa?


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Onko nikiman siellä hoidossa?

        Mies ainakin on kertonut olevansa kokki.


    • Anonyymi00025

      Selvännäkijöitä taas liikenteessä.

    • Anonyymi00026

      Laittaisivat edes valot päälle, on muutenkin pimeetä touhua.
      Kuka syö pizzaa haarukalla ja veitsellä??

      • Anonyymi00027

        Aika moni, minäkin..


    • Anonyymi00028

      Tykkään Helka H. n puutarhan kasvua seurata. Samoin Timo tekee mielenkiintoisia projekteja, kuten sen kärrysaunan sekä sorvilla puusta erilaisia esineitä. Hitaus helpottaa, kun katson 1.25× nopeutettuna. Kissojen paapominen menee joskus yli, mutta heillä kun ei muuta perhettä ole.

    • Anonyymi00031

      Missä päin nuo asuvat?

      • Anonyymi00032

        Aivan varmasti syvällä Hämeessä, vauhdista päätellen.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Aivan varmasti syvällä Hämeessä, vauhdista päätellen.

        😆 Ihan samaa mieltä! (Hyvä kun muutkin on panneet asian merkille. Helkan puhe on vielä astetta hitaanpaa..) Rouva sanoo usein "tota noin", niinkuin Porissa sanotaan..
        Kuvaukset on niin hämäriä - on tuskallista katsoa😟.
        Sukan neulomisen "opetusvideo" oli säkkipimeässä kuvattu!😡Lopetin tilauksen jo monta vk sitten.


    • Anonyymi00034

      Samanlaisia lässyttäjiä,kuin turat🥱

      • Anonyymi00035

        Tännekikkö piti turat vetää, olet sinä turasairas tyyppi! Mitään muuta ei kalloosi mahdu..


      • Anonyymi00036

        Samaa mieltä! Liian imelää karsottavaa kumpikin. Mummon videoissa ei ole mitään uutta. Miten se kehtaa noita fraasejaan tunkea joka videoon! Muka "pohtii" paljon asioita, kuten Tero!? 😯 (Oho, tuota emme tienneetkään). Psykologin ammatti ois kiinnostanu, mut hyvä kun pääsi jotenkii läpi edes peruskoulusta.. (Pohtiikohan sitä, miksi kehtaa vetää tätä lässyroolia vuosikaidet..?)
        Pyörähteli "hoikkana tyttönä" kameran edessä, jotta katsojat voi tulla uteluaisuudesta arvioimaan, onko vaatekoko pienentynyt, niinkuin kehuu, vai onko yhtään, vai päinvastoin suurentunut.


      • Anonyymi00038

        Turat ovat pirteitä. Ukkikin vikkelä liikkeissään. Laskettelee ja kaikkea.
        Turarouva ui ja sauvakävelee. Molemmat pyöräilevät ja retkeilevät!


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Turat ovat pirteitä. Ukkikin vikkelä liikkeissään. Laskettelee ja kaikkea.
        Turarouva ui ja sauvakävelee. Molemmat pyöräilevät ja retkeilevät!

        Sen verran,jotta saavat videolle kuvattua!
        Ei nuo kyllä näytä kovin liikunnallisilta!
        Miksi sitten lihovat koko ajan?😂


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Turat ovat pirteitä. Ukkikin vikkelä liikkeissään. Laskettelee ja kaikkea.
        Turarouva ui ja sauvakävelee. Molemmat pyöräilevät ja retkeilevät!

        Turamummon liikunta on kännääminen siltojen alla!


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Tännekikkö piti turat vetää, olet sinä turasairas tyyppi! Mitään muuta ei kalloosi mahdu..

        Hän - turamummo on meidän suuresti ihailema henkilö, joka tekee aitoa elämää kuvaavia, laadukkaita videoita, jotka on lisäksi hyvin tehtyjäkin. Hän on jatkuvasti mielissämme.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Hän - turamummo on meidän suuresti ihailema henkilö, joka tekee aitoa elämää kuvaavia, laadukkaita videoita, jotka on lisäksi hyvin tehtyjäkin. Hän on jatkuvasti mielissämme.

        Olet se toinen lässyttäjä,josta tämä ketju alkoi🫵


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Hän - turamummo on meidän suuresti ihailema henkilö, joka tekee aitoa elämää kuvaavia, laadukkaita videoita, jotka on lisäksi hyvin tehtyjäkin. Hän on jatkuvasti mielissämme.

        Voi kauhistus,mitä teeskentelyä ja vain rahan himon vuoksi😱


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Voi kauhistus,mitä teeskentelyä ja vain rahan himon vuoksi😱

        Turavahdilla on tehokas tutka, joka jatkuvasti haravoi kaikkia keskusteluja ja iskee heti, kun tutka havaitsee jossain tura-sanan.


      • Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

        Turavahdilla on tehokas tutka, joka jatkuvasti haravoi kaikkia keskusteluja ja iskee heti, kun tutka havaitsee jossain tura-sanan.

        👍👍👍👍👍👍👍👍👍😂


      • Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Samaa mieltä! Liian imelää karsottavaa kumpikin. Mummon videoissa ei ole mitään uutta. Miten se kehtaa noita fraasejaan tunkea joka videoon! Muka "pohtii" paljon asioita, kuten Tero!? 😯 (Oho, tuota emme tienneetkään). Psykologin ammatti ois kiinnostanu, mut hyvä kun pääsi jotenkii läpi edes peruskoulusta.. (Pohtiikohan sitä, miksi kehtaa vetää tätä lässyroolia vuosikaidet..?)
        Pyörähteli "hoikkana tyttönä" kameran edessä, jotta katsojat voi tulla uteluaisuudesta arvioimaan, onko vaatekoko pienentynyt, niinkuin kehuu, vai onko yhtään, vai päinvastoin suurentunut.

        No nyt voi opiskella psykologiaa etänä! Mitään ei ole vielä menetetty! Tuollaiset "pohdiskelijat", kuten mummo, ovat erinomaista opiskeluainesta!👏Kohta pääsemme juhlimaan tohtoritutkintoa.


    • Anonyymi00046
      UUSI

      Nuo rehellisesti me,kanavan pariskunta matkii turia!
      Joko matkiksella siltojen alle,ryyppäämään!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe