Rehellisesti Me !! Löysin kanavan äsken on melko uus mu hyvältä näyttää.
Tilatkaa kanava
45
643
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenen kanava
- Anonyymi00002
Tylsempää en tiedä.
- Anonyymi00004
No en minäkään tiedä jos et kerro
- Anonyymi00003
Ihan kiva pariskunta, olen seurannut.
- Anonyymi00005
Linki siitä kanavasta
- Anonyymi00007
Pariskunta vaikutti aluksi kivalta, mutta kerta kerralta enemmän he pröystäilevät tiedoillaan ja taidoillaan sekä myös varakkuudellaan - ylisiistissä keittiössään.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Linki siitä kanavasta
Linkipä linki
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pariskunta vaikutti aluksi kivalta, mutta kerta kerralta enemmän he pröystäilevät tiedoillaan ja taidoillaan sekä myös varakkuudellaan - ylisiistissä keittiössään.
Samaa mieltä. Erittäin tekemällä tehdyiltä vaikuttivat videot.
- Anonyymi00011
Hän oli ostanut ne nettikirppikseltä! Hinnaksi kertoi 200e!
- Anonyymi00006
Yhtä hidasta kuin helka h
- Anonyymi00012
Yrittävät liikaa, mihin eivät pysty. Lesotusta ja muiden matkintaa. Aitous puuttuu.
Katselkaa kanavaa Maistuva historia, viihdyttävä ja maukas, aito, selkeä.- Anonyymi00013
Totta. Esittämistä taitaa olla vaan?
- Anonyymi00014
Minä pidän "Vesi kielellä" -videoista, joissa tubettajasta näkyy vain tekevät kädet.
- Anonyymi00029
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä pidän "Vesi kielellä" -videoista, joissa tubettajasta näkyy vain tekevät kädet.
Niin minäkin!
On laadukasta,ammattitaitoista ruoan laittoa.Toisin kuin turamummon taikinoinnit😉
- Anonyymi00015
Mitä.näillä.kanavilla on annettavana katsojille. ?
Keittiön pöydän ympärillä jatustelua !
Mikä tekee näiden tubettajien elämästä niin kiinnostavaa että oikein kehotetaan katsomaan heidän tuotoksiaan?
Samaa tylsää elämäänsä niin moni ikäihminen nykyään kuvaa!
Rahan ja kehujen toivossa?- Anonyymi00017
Näyttämisen halu, naapureille, sukulaisille jne. Yleensä ovat pieniltä paikkakunnilta ja ehkä omasta mielestään ovat jottain, mutta eivät saa riittävästi arvostusta normi elämästä.
Tyyliin: näin olemme trendikkäitä/nuorekkaita ja meillä menee niin kovin hyvin.
- Anonyymi00016
Nikiman vois väliin matkia kaljuarskaa. Tulis vaihtelua.
- Anonyymi00018
Puhuu paljon, mutta ei sano mitään.
Naishlöstä saa ilkeän vaikutelman, mies narussa.- Anonyymi00019
Juu, mies tekee kaikki ruuat, ja rouva kyttää vieressä 'pomona' neuvomassa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juu, mies tekee kaikki ruuat, ja rouva kyttää vieressä 'pomona' neuvomassa.
Kiusallista katsottavaa,hyi!
- Anonyymi00021
Onko nikiman niitten poika tai tyttö?
- Anonyymi00022
Yhtä typerää jaaritrelua,kuin Helka H.
Ovatkin Helkan lajitovereita! - Anonyymi00023
Onkohan naishenkilö päiväkodin lastenhoitaja? Puhetyyli on sama.
- Anonyymi00024
Onko nikiman siellä hoidossa?
- Anonyymi00037
Anonyymi00024 kirjoitti:
Onko nikiman siellä hoidossa?
Mies ainakin on kertonut olevansa kokki.
- Anonyymi00025
Selvännäkijöitä taas liikenteessä.
- Anonyymi00026
Laittaisivat edes valot päälle, on muutenkin pimeetä touhua.
Kuka syö pizzaa haarukalla ja veitsellä??- Anonyymi00027
Aika moni, minäkin..
- Anonyymi00028
Tykkään Helka H. n puutarhan kasvua seurata. Samoin Timo tekee mielenkiintoisia projekteja, kuten sen kärrysaunan sekä sorvilla puusta erilaisia esineitä. Hitaus helpottaa, kun katson 1.25× nopeutettuna. Kissojen paapominen menee joskus yli, mutta heillä kun ei muuta perhettä ole.
- Anonyymi00031
Missä päin nuo asuvat?
- Anonyymi00032
Aivan varmasti syvällä Hämeessä, vauhdista päätellen.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aivan varmasti syvällä Hämeessä, vauhdista päätellen.
😆 Ihan samaa mieltä! (Hyvä kun muutkin on panneet asian merkille. Helkan puhe on vielä astetta hitaanpaa..) Rouva sanoo usein "tota noin", niinkuin Porissa sanotaan..
Kuvaukset on niin hämäriä - on tuskallista katsoa😟.
Sukan neulomisen "opetusvideo" oli säkkipimeässä kuvattu!😡Lopetin tilauksen jo monta vk sitten.
- Anonyymi00034
Samanlaisia lässyttäjiä,kuin turat🥱
- Anonyymi00035
Tännekikkö piti turat vetää, olet sinä turasairas tyyppi! Mitään muuta ei kalloosi mahdu..
- Anonyymi00036
Samaa mieltä! Liian imelää karsottavaa kumpikin. Mummon videoissa ei ole mitään uutta. Miten se kehtaa noita fraasejaan tunkea joka videoon! Muka "pohtii" paljon asioita, kuten Tero!? 😯 (Oho, tuota emme tienneetkään). Psykologin ammatti ois kiinnostanu, mut hyvä kun pääsi jotenkii läpi edes peruskoulusta.. (Pohtiikohan sitä, miksi kehtaa vetää tätä lässyroolia vuosikaidet..?)
Pyörähteli "hoikkana tyttönä" kameran edessä, jotta katsojat voi tulla uteluaisuudesta arvioimaan, onko vaatekoko pienentynyt, niinkuin kehuu, vai onko yhtään, vai päinvastoin suurentunut. - Anonyymi00038
Turat ovat pirteitä. Ukkikin vikkelä liikkeissään. Laskettelee ja kaikkea.
Turarouva ui ja sauvakävelee. Molemmat pyöräilevät ja retkeilevät! - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Turat ovat pirteitä. Ukkikin vikkelä liikkeissään. Laskettelee ja kaikkea.
Turarouva ui ja sauvakävelee. Molemmat pyöräilevät ja retkeilevät!Sen verran,jotta saavat videolle kuvattua!
Ei nuo kyllä näytä kovin liikunnallisilta!
Miksi sitten lihovat koko ajan?😂 - Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Turat ovat pirteitä. Ukkikin vikkelä liikkeissään. Laskettelee ja kaikkea.
Turarouva ui ja sauvakävelee. Molemmat pyöräilevät ja retkeilevät!Turamummon liikunta on kännääminen siltojen alla!
- Anonyymi00041
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tännekikkö piti turat vetää, olet sinä turasairas tyyppi! Mitään muuta ei kalloosi mahdu..
Hän - turamummo on meidän suuresti ihailema henkilö, joka tekee aitoa elämää kuvaavia, laadukkaita videoita, jotka on lisäksi hyvin tehtyjäkin. Hän on jatkuvasti mielissämme.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hän - turamummo on meidän suuresti ihailema henkilö, joka tekee aitoa elämää kuvaavia, laadukkaita videoita, jotka on lisäksi hyvin tehtyjäkin. Hän on jatkuvasti mielissämme.
Olet se toinen lässyttäjä,josta tämä ketju alkoi🫵
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hän - turamummo on meidän suuresti ihailema henkilö, joka tekee aitoa elämää kuvaavia, laadukkaita videoita, jotka on lisäksi hyvin tehtyjäkin. Hän on jatkuvasti mielissämme.
Voi kauhistus,mitä teeskentelyä ja vain rahan himon vuoksi😱
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Voi kauhistus,mitä teeskentelyä ja vain rahan himon vuoksi😱
Turavahdilla on tehokas tutka, joka jatkuvasti haravoi kaikkia keskusteluja ja iskee heti, kun tutka havaitsee jossain tura-sanan.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Turavahdilla on tehokas tutka, joka jatkuvasti haravoi kaikkia keskusteluja ja iskee heti, kun tutka havaitsee jossain tura-sanan.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍😂
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Samaa mieltä! Liian imelää karsottavaa kumpikin. Mummon videoissa ei ole mitään uutta. Miten se kehtaa noita fraasejaan tunkea joka videoon! Muka "pohtii" paljon asioita, kuten Tero!? 😯 (Oho, tuota emme tienneetkään). Psykologin ammatti ois kiinnostanu, mut hyvä kun pääsi jotenkii läpi edes peruskoulusta.. (Pohtiikohan sitä, miksi kehtaa vetää tätä lässyroolia vuosikaidet..?)
Pyörähteli "hoikkana tyttönä" kameran edessä, jotta katsojat voi tulla uteluaisuudesta arvioimaan, onko vaatekoko pienentynyt, niinkuin kehuu, vai onko yhtään, vai päinvastoin suurentunut.No nyt voi opiskella psykologiaa etänä! Mitään ei ole vielä menetetty! Tuollaiset "pohdiskelijat", kuten mummo, ovat erinomaista opiskeluainesta!👏Kohta pääsemme juhlimaan tohtoritutkintoa.
- Anonyymi00046UUSI
Nuo rehellisesti me,kanavan pariskunta matkii turia!
Joko matkiksella siltojen alle,ryyppäämään!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439