En tiedä, mitä sulle kirjoittaa

Anonyymi-ap

Kokemuksena hölmö tunne. En tiedä ollenkaan, mitä ajattelet.

43

750

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Hämärää

• Anonyymi00031

Tämä sinun jatkuva palstaäijän avausten juonto on kyllä erittäin hämärää, poju

• Anonyymi00002

Mikä aiheuttaa epävarmuutta?

• Anonyymi00003

Samaa kuin niille muille.

• Anonyymi00004

Et sinä mitään vakinaista halua.

• Anonyymi00005

Kyllä haluaisin.

• Anonyymi00006

Kirjoita nyt tai vaikene,en ajatellut enää huomenna näitä sivuja lukea.

I

• Anonyymi00037

On totta, et jos oikein kauan asioita vatvoo, sitä vaikeammaksi ne tulee kohdata? Kokemusta on ja aina se ei edes mitään selkeää syytä tarvi pelko epäonnistua riittää, ettei uskallusta ole kohdata toista. Moni hyväkin suhde voi kaatua, ennen kuin ehtii kunnolla syntyäkään ja vain pelkoon epäonnistua? Maailman epävarmuudet näkyvät eri tavoin ihmisissä. Sivusta. 🫣🥲

• Anonyymi00007

Kerro vaan.

• Anonyymi00008

Senkun höpöttää ellei sitten ole tärkeä kirjekaveri 😀

• Anonyymi00009

Ajattelen samaa kuin sinä.

• Anonyymi00010

Ehkä jos kysyisit suoraan, mitä hän ajattelee?

• Anonyymi00011

Pyydät mies vain kahville?

• Anonyymi00013

Minä en halua kahvitella yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Haluan vain ne korvaukset, jotka menetin turhaan aloitetun projektin takia! Miksi hel..tissä minulta ei kysytty sitä mitä minä pidän elämässäni tärkeänä ja siihen olisi ollut yksi ainoa oikea vastaus, olisin halunnut tehdä töitä ja pärjätä omillani. Miksi ette sitä minulle suoneet!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä en halua kahvitella yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Haluan vain ne korvaukset, jotka menetin turhaan aloitetun projektin takia! Miksi hel..tissä minulta ei kysytty sitä mitä minä pidän elämässäni tärkeänä ja siihen olisi ollut yksi ainoa oikea vastaus, olisin halunnut tehdä töitä ja pärjätä omillani. Miksi ette sitä minulle suoneet!

Olet kyllä rasittava. Kyllä olet.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Projektin aloittajat luulivat minun ajattelevan kuten he ajattelivat, että haluaisin uuden parisuhteen, mutta niinhän se ei ole ollut koskaan! Jos korvauksia ei tule, levitän tietoa isolle määrälle ihmisiä! Lupasitte järjestää sen, mutta mitään ei ole tapahtunut!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Projektin aloittajat luulivat minun ajattelevan kuten he ajattelivat, että haluaisin uuden parisuhteen, mutta niinhän se ei ole ollut koskaan! Jos korvauksia ei tule, levitän tietoa isolle määrälle ihmisiä! Lupasitte järjestää sen, mutta mitään ei ole tapahtunut!

Jees, ei muuta kuin antaa palaa vaan! Kaikki julki, älä jätä mitään sanomatta, kertomatta tai unohtamatta. Puhdistuu sielu ja mieli. Kerro niin monelle ja niin monta kertaa että uuvutat itsesi, alat inhota koko tarinaa ja haluat lopettaa ja unohtaa. Vain sitten pääset eteenpäin ja saat rauhan sielullesi. Vain salaisilla kryptisillä viesteilläsi pitkität kärsimystäsi...nimenomaan vain sinun kärsimystä. Minulla ei tunnu mitään. Ei tunnu vieläkään, vaikka olet toistanut projekti-fiksaatiota kiihtyvällä innolla. Ei edes ärsytä, ohitan sujuvasti. Tähän tartuin koska havaitsin jotain uutta. Mahdollisen ulospääsyn tilanteesta. Luo vähän toivoa tähän jankutukseen. Mutta...kuten kaikki muutkin, tämä jatkunee palstan hiljaisissa bittikammioissa hiljaisuuden korvia rikkovassa äänettömyysessä. Täysin turtana, ilman mitään vaikutusta mihinkään. Tuuleen huutelua. Olet rakas🥴❤️

• Anonyymi00033
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olet kyllä rasittava. Kyllä olet.

Mikä tässä aloittajaäijän vakiojarginissa sinua oikeastaan ahristaa- koetko että se tulee jotenkin sinun manipulaation tielle tai jotain?

• Anonyymi00012

Juu, ei ole oikein mitään mieltä muutenkaan kirjoitella. Joskus, joku juttu lipsahtaa.

• Anonyymi00014

Kysele kuulumisia kuten viime maaliskuussa.

• Anonyymi00018

Itse olen ollut niin tiukilla viime maaliskuussa, että on vähän pimennossa olenko jotain kenties höpöttänyt. Siksi tämä tilanne syö minua, kun en tiedä mitä pitäisi ajatella tai mitä hän ajattelee.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Itse olen ollut niin tiukilla viime maaliskuussa, että on vähän pimennossa olenko jotain kenties höpöttänyt. Siksi tämä tilanne syö minua, kun en tiedä mitä pitäisi ajatella tai mitä hän ajattelee.

Minä voin rehellisesti kertoa, etten halua olla koskaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan! Kannattaa todella lopettaa se ovien aukominen yläkerrassa, se vain pahentaa koko tilannetta ja syventää inhoa häirikköä kohtaan!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä voin rehellisesti kertoa, etten halua olla koskaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan! Kannattaa todella lopettaa se ovien aukominen yläkerrassa, se vain pahentaa koko tilannetta ja syventää inhoa häirikköä kohtaan!

No onneksi en ole lapsesi ikäinen, etkä ole mitään sukua minulle.

• Anonyymi00017

Kirjoita mitä tunnet.

• Anonyymi00022

Miksi koet että kokemuksesta jäi hölmö tunne? Koetko itse itsesi hölmöksi vai koetko että joku muu pitää toimintaasi hölmönä? Hölmöys on ihanan inhimillistä, jotenkin helposti lähestyttävää. Jokainen voi samaistua siihen, kaikille tuttu juttu.

• Anonyymi00023

Minäkään en tiedä mitä sinä ajattelet.

• Anonyymi00024

kuin tonttu kiukaasta ja silleen.. 🤕

• Anonyymi00028

Ammeeseen

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ammeeseen

Kinkusta.

• Anonyymi00030

Toivottavasti oli sen arvoista 😏

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ammeeseen

Onko sinulla ”sinut tapetaan pian” kommentteja kirjoitteleva tuuleen huuteluja joku paloittelufantasia päällä? Muistaakseni kirjoitit jonkun kommentin perään missä käsiteltiin inceliyttä ko kommentin ja todistit olevasi sellainen. T naiselta jatkahan Kakara samaan malliin

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Onko sinulla ”sinut tapetaan pian” kommentteja kirjoitteleva tuuleen huuteluja joku paloittelufantasia päällä? Muistaakseni kirjoitit jonkun kommentin perään missä käsiteltiin inceliyttä ko kommentin ja todistit olevasi sellainen. T naiselta jatkahan Kakara samaan malliin

Ja terrveisiä muillekin

• Anonyymi00025

Kuinka voisit muka tietää mitä toinen ajattelee mikä tai kuka kuvittelit olevasi se on jotain yliluonnollista että kykenee tietämään toisen ajatukset ennen kuin tämä edes mitään sanoo kuinka vaikeaa on oppia hallitsemaan omia ajatuksiaan mitä olen oppinu ni mahdotonta kuinka saa helpoiten sanomaan toisen ajatuksensa ääneen juottaa tämän humalaan ja suututtaa saattaa joutua varomaan jos toinen on agressiivinen

• Anonyymi00026

Jos tiedät mitä ajattelen se vaikuttaa väistämättä omiin ajatuksiisi,tunteisiin. Näin voit ladata minuun mitä tahansa odotuksia todellisuudesta piittaamatta. Kunnes joudun laittamaan rajan.

• Anonyymi00027

Vai voisiko avoimuus ja ymmärtäminen auttaa molempia tarvittaessa pääsemään eteenpäin?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Vai voisiko avoimuus ja ymmärtäminen auttaa molempia tarvittaessa pääsemään eteenpäin?

Ei. Nihil est. Sivusta.

• Anonyymi00032

LAita alkuun tekstarilla vaan ihan moi

• Anonyymi00039

En yhtään mitään olet tuntematon ei ole ikävä ei ole edds tunteita

• Anonyymi00040

Ihan näi uteliaisuudesta mistä luulit tietäväsi mitä toinen ajattelee

• Anonyymi00041

Kirjoita ihan mitä vain.
      Siitä voi toinen jatkaa.

• Anonyymi00042

Kultaseni... Ei nämä meille. Rakastan Sinua!

• Anonyymi00043

Nyt on hyvä aika laittaa pääsiäis toivotukset

• Anonyymi00044

Aloita kirjoittamalla sana "anteeksi".

Mn tumma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      40
      2989
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2807
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2443
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      45
      2111
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      2024
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1790
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      44
      1697
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1550
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1473
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26