Kokemuksena hölmö tunne. En tiedä ollenkaan, mitä ajattelet.
En tiedä, mitä sulle kirjoittaa
43
750
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hämärää
- Anonyymi00031
Tämä sinun jatkuva palstaäijän avausten juonto on kyllä erittäin hämärää, poju
- Anonyymi00002
Mikä aiheuttaa epävarmuutta?
- Anonyymi00003
Samaa kuin niille muille.
- Anonyymi00004
Et sinä mitään vakinaista halua.
- Anonyymi00005
Kyllä haluaisin.
- Anonyymi00006
Kirjoita nyt tai vaikene,en ajatellut enää huomenna näitä sivuja lukea.
I- Anonyymi00037
On totta, et jos oikein kauan asioita vatvoo, sitä vaikeammaksi ne tulee kohdata? Kokemusta on ja aina se ei edes mitään selkeää syytä tarvi pelko epäonnistua riittää, ettei uskallusta ole kohdata toista. Moni hyväkin suhde voi kaatua, ennen kuin ehtii kunnolla syntyäkään ja vain pelkoon epäonnistua? Maailman epävarmuudet näkyvät eri tavoin ihmisissä. Sivusta. 🫣🥲
- Anonyymi00007
Kerro vaan.
- Anonyymi00008
Senkun höpöttää ellei sitten ole tärkeä kirjekaveri 😀
- Anonyymi00009
Ajattelen samaa kuin sinä.
- Anonyymi00010
Ehkä jos kysyisit suoraan, mitä hän ajattelee?
- Anonyymi00011
Pyydät mies vain kahville?
- Anonyymi00013
Minä en halua kahvitella yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Haluan vain ne korvaukset, jotka menetin turhaan aloitetun projektin takia! Miksi hel..tissä minulta ei kysytty sitä mitä minä pidän elämässäni tärkeänä ja siihen olisi ollut yksi ainoa oikea vastaus, olisin halunnut tehdä töitä ja pärjätä omillani. Miksi ette sitä minulle suoneet!
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä en halua kahvitella yhdenkään oman lapseni ikäisen kanssa! Haluan vain ne korvaukset, jotka menetin turhaan aloitetun projektin takia! Miksi hel..tissä minulta ei kysytty sitä mitä minä pidän elämässäni tärkeänä ja siihen olisi ollut yksi ainoa oikea vastaus, olisin halunnut tehdä töitä ja pärjätä omillani. Miksi ette sitä minulle suoneet!
Olet kyllä rasittava. Kyllä olet.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Projektin aloittajat luulivat minun ajattelevan kuten he ajattelivat, että haluaisin uuden parisuhteen, mutta niinhän se ei ole ollut koskaan! Jos korvauksia ei tule, levitän tietoa isolle määrälle ihmisiä! Lupasitte järjestää sen, mutta mitään ei ole tapahtunut!
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Projektin aloittajat luulivat minun ajattelevan kuten he ajattelivat, että haluaisin uuden parisuhteen, mutta niinhän se ei ole ollut koskaan! Jos korvauksia ei tule, levitän tietoa isolle määrälle ihmisiä! Lupasitte järjestää sen, mutta mitään ei ole tapahtunut!
Jees, ei muuta kuin antaa palaa vaan! Kaikki julki, älä jätä mitään sanomatta, kertomatta tai unohtamatta. Puhdistuu sielu ja mieli. Kerro niin monelle ja niin monta kertaa että uuvutat itsesi, alat inhota koko tarinaa ja haluat lopettaa ja unohtaa. Vain sitten pääset eteenpäin ja saat rauhan sielullesi. Vain salaisilla kryptisillä viesteilläsi pitkität kärsimystäsi...nimenomaan vain sinun kärsimystä. Minulla ei tunnu mitään. Ei tunnu vieläkään, vaikka olet toistanut projekti-fiksaatiota kiihtyvällä innolla. Ei edes ärsytä, ohitan sujuvasti. Tähän tartuin koska havaitsin jotain uutta. Mahdollisen ulospääsyn tilanteesta. Luo vähän toivoa tähän jankutukseen. Mutta...kuten kaikki muutkin, tämä jatkunee palstan hiljaisissa bittikammioissa hiljaisuuden korvia rikkovassa äänettömyysessä. Täysin turtana, ilman mitään vaikutusta mihinkään. Tuuleen huutelua. Olet rakas🥴❤️
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olet kyllä rasittava. Kyllä olet.
Mikä tässä aloittajaäijän vakiojarginissa sinua oikeastaan ahristaa- koetko että se tulee jotenkin sinun manipulaation tielle tai jotain?
- Anonyymi00012
Juu, ei ole oikein mitään mieltä muutenkaan kirjoitella. Joskus, joku juttu lipsahtaa.
- Anonyymi00014
Kysele kuulumisia kuten viime maaliskuussa.
- Anonyymi00018
Itse olen ollut niin tiukilla viime maaliskuussa, että on vähän pimennossa olenko jotain kenties höpöttänyt. Siksi tämä tilanne syö minua, kun en tiedä mitä pitäisi ajatella tai mitä hän ajattelee.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itse olen ollut niin tiukilla viime maaliskuussa, että on vähän pimennossa olenko jotain kenties höpöttänyt. Siksi tämä tilanne syö minua, kun en tiedä mitä pitäisi ajatella tai mitä hän ajattelee.
Minä voin rehellisesti kertoa, etten halua olla koskaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan! Kannattaa todella lopettaa se ovien aukominen yläkerrassa, se vain pahentaa koko tilannetta ja syventää inhoa häirikköä kohtaan!
- Anonyymi00038
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä voin rehellisesti kertoa, etten halua olla koskaan missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa koskaan! Kannattaa todella lopettaa se ovien aukominen yläkerrassa, se vain pahentaa koko tilannetta ja syventää inhoa häirikköä kohtaan!
No onneksi en ole lapsesi ikäinen, etkä ole mitään sukua minulle.
- Anonyymi00017
Kirjoita mitä tunnet.
- Anonyymi00022
Miksi koet että kokemuksesta jäi hölmö tunne? Koetko itse itsesi hölmöksi vai koetko että joku muu pitää toimintaasi hölmönä? Hölmöys on ihanan inhimillistä, jotenkin helposti lähestyttävää. Jokainen voi samaistua siihen, kaikille tuttu juttu.
- Anonyymi00023
Minäkään en tiedä mitä sinä ajattelet.
- Anonyymi00024
kuin tonttu kiukaasta ja silleen.. 🤕
- Anonyymi00028
Ammeeseen
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ammeeseen
Kinkusta.
- Anonyymi00030
Toivottavasti oli sen arvoista 😏
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ammeeseen
Onko sinulla ”sinut tapetaan pian” kommentteja kirjoitteleva tuuleen huuteluja joku paloittelufantasia päällä? Muistaakseni kirjoitit jonkun kommentin perään missä käsiteltiin inceliyttä ko kommentin ja todistit olevasi sellainen. T naiselta jatkahan Kakara samaan malliin
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Onko sinulla ”sinut tapetaan pian” kommentteja kirjoitteleva tuuleen huuteluja joku paloittelufantasia päällä? Muistaakseni kirjoitit jonkun kommentin perään missä käsiteltiin inceliyttä ko kommentin ja todistit olevasi sellainen. T naiselta jatkahan Kakara samaan malliin
Ja terrveisiä muillekin
- Anonyymi00025
Kuinka voisit muka tietää mitä toinen ajattelee mikä tai kuka kuvittelit olevasi se on jotain yliluonnollista että kykenee tietämään toisen ajatukset ennen kuin tämä edes mitään sanoo kuinka vaikeaa on oppia hallitsemaan omia ajatuksiaan mitä olen oppinu ni mahdotonta kuinka saa helpoiten sanomaan toisen ajatuksensa ääneen juottaa tämän humalaan ja suututtaa saattaa joutua varomaan jos toinen on agressiivinen
- Anonyymi00026
Jos tiedät mitä ajattelen se vaikuttaa väistämättä omiin ajatuksiisi,tunteisiin. Näin voit ladata minuun mitä tahansa odotuksia todellisuudesta piittaamatta. Kunnes joudun laittamaan rajan.
- Anonyymi00027
Vai voisiko avoimuus ja ymmärtäminen auttaa molempia tarvittaessa pääsemään eteenpäin?
- Anonyymi00036
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vai voisiko avoimuus ja ymmärtäminen auttaa molempia tarvittaessa pääsemään eteenpäin?
Ei. Nihil est. Sivusta.
- Anonyymi00032
LAita alkuun tekstarilla vaan ihan moi
- Anonyymi00039
En yhtään mitään olet tuntematon ei ole ikävä ei ole edds tunteita
- Anonyymi00040
Ihan näi uteliaisuudesta mistä luulit tietäväsi mitä toinen ajattelee
- Anonyymi00041
Kirjoita ihan mitä vain.
Siitä voi toinen jatkaa. - Anonyymi00042
Kultaseni... Ei nämä meille. Rakastan Sinua!
- Anonyymi00043
Nyt on hyvä aika laittaa pääsiäis toivotukset
- Anonyymi00044
Aloita kirjoittamalla sana "anteeksi".
Mn tumma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402989Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332807100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482443Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452111Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212024Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581790- 441697
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371550- 451473
- 261321