Mutta nyt en jaksa tätä enää. Ei jaksa.
Pidän kyllä sinusta edelleen
30
566
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lopetatko palstailun? Jatketaanko sitten irl?
- Anonyymi00002
Palstaako tarkoitat?
- Anonyymi00020
Etkö sinä itse kyllästy tähän kyselyyn täällä palstalla kun fantasioit, että tämä palstaäijä on joku muu henkilö jota hallinnoida ns kyselemällä suppeita ja tympeitä kysymyksiä?
- Anonyymi00003
Aika vähän tunnisteita. Joutaisi täältä itsekin jo kokonaan pois.
- Anonyymi00004
Ei ole multa noin vinkumiset ja typerät kysymykset.
- Anonyymi00021
Kyllä taitaa aloittajaäijä olla juuri sinulta tämä typerä teatteri, mitä vihamieliset nettitontut tykkää kuvailla juuri tuolla tavalla graavisti. Sairasta populaa
- Anonyymi00005
Minä voin rehellisesti kertoa, etten pidä yhdestäkään palstalla kirjoittavasta! Minun kiinnostuksen kohteeni ovat minun ikäluokkaa, en halua elämääni yhtäkään paljon nuoremapaa henkilöä!
- Anonyymi00006
Voitko lopettaa tuon jankuttamisen?
- Anonyymi00010
Voitko rehellisesti tunkea ikäluokkasi sinne mihin ei valonkajo kanna. Tuo sukupolvi onkin aina imenyt kaiken ilman ympäriltään.
- Anonyymi00014
Kannattaa hakeutua dementiatutkimuksiin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voitko lopettaa tuon jankuttamisen?
Millä tavalla tämä aloittajaäijän vakioprovo häiritsee sinun mielenrauhaa- ai koska se ei illustroi tätä nk kaipausaspektia?
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kannattaa hakeutua dementiatutkimuksiin.
Ehkä palstasedän jargonia spinnaava sinunkin kannattaisi hakeutua avun piiriin
- Anonyymi00029
Projekti!! PROJEKTI!!!!! Voi elämän kevät sentään...
- Anonyymi00007
Minä en taida enää uskoa, että olisit täällä kirjoitellut minulle. Joskus kyllä tuntui siltä aika vahvasti
- Anonyymi00008
Ei siinä ole mitään jaksamista, kaikki menee hyvin ja saadaan siitä paljon iloa ja voimaa arkeen. 💛 naiselta
- Anonyymi00009
Tiedän, että täällä käymällä ruokin tunnetta ja kärsimystäni. Ehkä myös hänen? En vaan osaa irrottautua. Mitä tämä on, kun kestää ja kestää. En minä tällaista jaksaisi. Joskus oli elämä vielä minullakin, eikä tällaista sairasta ikävöintiä. Sairastahan tämän on pakko olla.
Normaalit/tasapainoiset ihmiset eivät varmaan tällaisesta ongelmasta kärsi. Häpeän tätä heikkouttani, mutta kun en osaa tehdä sille mitään. Vielä kymmenen vuotta sitten olisin voinut toimia niin, että olisin vetänyt ykköset päälle ja hankkinut laastarisuhteen. Nyt en voi niin toimia, olen muuttunut ihminen. Olen rukoillut vapautusta hänestä, tunteistani. Ei ne mihinkään muutu.
Ja kun täytyy joskus kohdata, niin en haluaisi että siitä koituu viikkojen masennus. On pakko yrittää vältellä. Ehkä muutan jonnekin, jos saan asunnon myytyä. En tosiaan jaksa tällaista.
- en ap- Anonyymi00027
Musta tuntuu ihan samalta!
- Anonyymi00028
"Häpeän tätä heikkouttani,"
niin, ja kuka on paljastanut kellekään että käy tällaisilla palstoilla kirjottamassa tunteistaan?
- Anonyymi00011
Tietäähän hän että pidät?
- Anonyymi00013
Tietää
- Anonyymi00012
En ole jaksanut moneen kuukauteen.
- Anonyymi00018
En minäkään, mutta oli mielenkiintoista kun hän halusi viedä minut unessa golfaamaan 🤣 Olen kyllä sanonut että mitä tahansa, mutta tuo oli yllätys.
- Anonyymi00015
vedä sinä irvinaama niitä lääkkeitä vaan mä en oo tarvinnu sua näinä menneinäkää vuosina en tule tarviimaankaa se oli viimene näkemine
- Anonyymi00017
Et taida tykätä itsestäsi? Siis noin ilkeistä jutuista päätellen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Et taida tykätä itsestäsi? Siis noin ilkeistä jutuista päätellen.
Et sitten vieläkään sisäistä sitä, että tämäkin kommentti on osa palstaäijän, eli aapeen näytelmää ja tämä kommenttien perkuu on siten yhtä tyhjän kanssa
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Et sitten vieläkään sisäistä sitä, että tämäkin kommentti on osa palstaäijän, eli aapeen näytelmää ja tämä kommenttien perkuu on siten yhtä tyhjän kanssa
T vissiin hakkeri kun liian hyvin arvaa ja tunnistaa eräiden lukijoiden maneerit. Lucky guesses only maybe babies
- Anonyymi00016
En jaksa mäkään. Tai jaksan. Mutta valitsen suunnata energiani johonkin mikä tuottaa tulosta ja luottamus rakentuu vankalle pohjalle. Mitään korttitaloja en kaipaa.
- Anonyymi00026
Huset alltid vinnar nej
- Anonyymi00019
Olisin oikeasti halunnut, että minun ja kaipaamani ihmisen välille olisi vielä tullut jotain.
On ollut sen suhteen vaikea olla ja ikävöin.
Itse sotkin kaiken.
Enkä tiedä olisiko mistään muutenkaan tullut mitään, en saanut selvyyttä toisen tunteista.
Olet rakas.
Kuin hänelle. - Anonyymi00030
Mä en pidä sinusta ei ole edes tunteita no omapagan oli vikasi kun pelleilit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi402989Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332807100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482443Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo452111Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212024Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581790- 441697
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371550- 451473
- 261321