On niin paha mieli, kun en ole semmoinen kuin haluaisin ja sinä ansaitsisit. Kun sinä olet niin hyväkäytöksinen.
Olet niin lempeä ja ihana
32
752
Vastaukset
- Anonyymi00001
Millaisen ansaitsee
- Anonyymi00002
Varmasti olet hyvä ja ihana itsekin!
- Anonyymi00003
Mitä sä nyt olet tehnyt?😔
Naiselta - Anonyymi00004
Aikamoinen töksäyttelijä olen. 🤦
- Anonyymi00005
Suorapuheisuus on hyve. Tietenkin riippuu millä aikeilla töksäyttelee. 😊❤️ Aloittaja
- Anonyymi00008
Söpö olet!
- Anonyymi00006
Miten niin et ole?
- Anonyymi00010
Olen rumapuheinen ja ajoittain ilkeyteen taipuvainen. Aloittaja
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olen rumapuheinen ja ajoittain ilkeyteen taipuvainen. Aloittaja
Se on ollut jo tiedossa kauan ja se on yksi syy lisää siihen, miksi en halua olla edes ystäväsi koskaan!
- Anonyymi00007
Ei voi olla minulle tai ehkä on sellaiselta joka ei minua oikeasti tunne.
- Anonyymi00009
No en kyllä oikeasti edes tunne sitä miestä, mutta ajattelen hänestä noin. Aloittaja
- Anonyymi00011
Tv:tä katson ja siinä oli mainos jossa laittavat dödöä housuihin 😆😅 tuota en oo kokeillut 🤔
Mistä tiiät mitä ansaitsen? Koulussa en ollut parhaasta päästä käytökseltäni enkä muutenkaan. Joten älä nostele jalustalle 😇- Anonyymi00012
En tarkoituksella koita nostaa jalustalle. Tykkään vain niin paljon hänestä. Aloittaja
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
En tarkoituksella koita nostaa jalustalle. Tykkään vain niin paljon hänestä. Aloittaja
Minulla ei ole tapana nostaa ketään jalustalle, ei varsinkaan sellaista ihmistä, joka pakkomielteisesti roikkuu toisessa ihmisessä!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minulla ei ole tapana nostaa ketään jalustalle, ei varsinkaan sellaista ihmistä, joka pakkomielteisesti roikkuu toisessa ihmisessä!
voisin taas laulaa näin sinua, sinua inhoan..
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tykkääminen on aina hyvä asia. Oon lomalla ja kommentoin kun on hiljaista ja oon yksin(äinen).
Sorry vastasin kuin olisi ollut mulle. Turhaa omin 🌾
- Anonyymi00013
Olipa hieno vitsi. Maalitusta.
- Anonyymi00014
No ei ollut. Aloittaja
- Anonyymi00016
Mulla on paha mieli kun oon ollu kiva ksipäälle. Mut elämä opettaa.
- Anonyymi00020
Hyvä se on ainakin huomata, niin pääsee eteenpäin.
Mulla kesti myös aivan liian kauan huomata. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mulla kesti myös aivan liian kauan huomata.Miten huomasit?
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mulla kesti myös aivan liian kauan huomata.Niimpä onneks ei ehtinyt 20 vuotta mennä sentään tän huomaamiseen.
- Anonyymi00026
Mä taas ajattelen, että kauniilla kohtelulla on ainakin voinut todeta itsellä löytyvän lempeyttä, ymmärrystä ja joustavuutta. Ilkeys ei taas imartele ihmistä koskaan eikä se kuulu hyveisiin.
- Anonyymi00023
Opettele hallitsemaan nepsykäytöstäsi. Myöskin neurotyypilliset fiksut tyypit ei jaksa katsoa s
huonoa käytöstä. Et voi vyöryttää kaikkea toisen niskaan ja käyttäytyä impulsiivisesti. Molemmat ovat hävettävää käytöstä suurimman osan mielestä. Fiksujen tyyppien siis, sekavat on sit keskenään yleensä.- Anonyymi00024
Nepsyttäjä lähtee käräjille.
- Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nepsyttäjä lähtee käräjille.
Määrätäänkö hänelle korvaukset!
- Anonyymi00025
Laitetaan tytny peffan alle jaksaa istua.
- Anonyymi00028
Miksi siitä pitäisi olla pahamieli jos hän edes susta välittää mistään syystä häntä tuskin häiritsee vaan hän hyväksyy sut sellaisena kuin olet pystytkö itse hyväksymään hänet sellaisena kuin hän on (tunnetteko toisenne riittävän hyvin) voidaksenne hyväksyä toinen toisenne
- Anonyymi00030
Niinpä olen mukava luotettava sen takia moni tykkääkin minusta kun olen aito en pelleile toisten kustannuksella niinkuin sinä
- Anonyymi00031
Mukavat ei syyttele toisia palstalla. 🤭
- Anonyymi00032
Oliko tämä anteeksipyyntö?
-nainen - Anonyymi00033
Aivan upeaa kuulla ja saada sitä......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463108Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532584100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481582
- 261381