Tänään 1. huhtikuuta Naantali ja Raisio aikovat yhdistyä eli nyt on enää kyse siitä kumpi nimi tulee säilymään eli Naantali vai Raisio.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Totta!
Sisäpiiristä vuotaneen tiedon mukaan vahvimmilla uudeksi nimeksi (siis Raisio & Naantali) olisi tulossa molempien alkuperäinen nimi huomioiden ytimekkäästi RAITALI!- Anonyymi00002
Raitali sopii kyllä hyvin. Kannatetaan.
- Anonyymi00003
Tää aloitus oli varmasti aprillipila, eikö?
- Anonyymi00004
1.4. päivätyt aloitukset ja kommentit ovat luonnollisesti totisinta TOTTA!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
1.4. päivätyt aloitukset ja kommentit ovat luonnollisesti totisinta TOTTA!
Niinpä ovat joo kuten Parikkalaan pudonnut drone sekin oli siis totta.
- Anonyymi00006
Eikös veroäyri tule ainakin sitten pienenemään kun yhdytään Raisioon?
- Anonyymi00007
Ei tule vaan nousee usealla eurolla.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei tule vaan nousee usealla eurolla.
"Naantalin tuloveroprosentti vuonna 2026 on 6,40 %."
"Raision kunnallisveroprosentti (tuloveroprosentti) vuonna 2026 on 7,60 %"
"Turun kunnallisveroprosentti eli tuloveroprosentti vuonna 2026 on 7,10 %"
[+ tuleva pieni ratikkalisä]
"Kaarinan kunnallisveroprosentti (tuloveroprosentti) vuonna 2026 on 7,60 prosenttia"
Verotus yksin ei näytä olevan porkkana Naantalillle sulautua naapureihinsa
- Anonyymi00008
Aprillipäivä oli ja meni
- Anonyymi00009
Eikös se sitten olisi ihan Purran toiveiden mukainen ratkaisu?
- Anonyymi00012
Aprillipila jaksaa elää omaa elämäänsä😅
- Anonyymi00013
Eikös se olisi hyvä jos oikeasti yhdistyisi sillä veroprosentti alenisi.
- Anonyymi00014
Enpä usko
- Anonyymi00015
Mikä on aikataulu?
- Anonyymi00016
Lokakuun alku.
- Anonyymi00017
Uuden Rio Gratiaen kapungin kaupungintalo on tietenkin suunniteltava ja rakennettava pikavauhtia. Muutoinhan yhdistymisasiassa ei ole päätä eikä häntää. Kaupungintalom olisi hyvä sijaita sopivasti nykyisten kaupungintalojen välimatkan puolivälissä. Se on demokratiaa. Sopiva paikka kaupungintalolle voisi olla Vierulanmäessä tahi vaihtoehtoisesti Armonlaaksontien ja Raisionlahdentien liittymäkohdassa. Rakenusmateriaalit saataisin kierrättämällä ja purkamalla nykyiset kapungintalot. Pohjakerrokseen sopisi naantalin kaupungintalon musta kivi ja yläkerrokseen raision punainen tiiliskivi. Se olisi aika iso ja näyttävä kolossaalinen palatsi. Isossa Rio Gratiaessa kaupungintalon pitääkin olla isoa ja mahtavaa. Napeilla ei pelata.
- Anonyymi00018
Onko hanke edistynyt sitte viimen?
- Anonyymi00019
Lausuntokierroksella on kuulemma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50508Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483