Muotitalo Prisma mainostelee laadukasta tyyliä 😄, valmistusmaina Kiina ja Banglasdesh. Jälkimmäisessä enimmäkseen lapsiorjatyövoimalla!
Kuka mitäkin uskoo
17
178
Vastaukset
- Anonyymi00001
Temu toimittaa ilman kuljetuskuluja ihan samantasoista tavaraa alle puoleen hintaan. Aikuisten valmistamana.
- Anonyymi00002
Pysy sinä siellä sovatekissa penkomassa krääsää
- Anonyymi00003
Nokinenä kilahti
- Anonyymi00004
Bangladeshissä pienten duunarilasten kädet ja jalat täynnä ihottumaa kun värjäävät "muotikamaa" pohjolan duunarien muotitietoisille.
- Anonyymi00005
Vihreät sateenkaarisössöt ostavat niitä pyhäkuteiksi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vihreät sateenkaarisössöt ostavat niitä pyhäkuteiksi.
Minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi00008
Asvaltti-istujilla menee paljon halpoja housuja.
- Anonyymi00011
Jännää kääkk
- Anonyymi00009
Aina kaihoatellaan lapsityövoimaa. Olisiko parempi että lapset näkisi nälkää tai olisivat seksiorjia.
Parempi heidän on käydä töissä, kyllä lapsikin voimistui ja jaksaa tehdä jopa paremmin työtä kuin esim viisikymppinen.- Anonyymi00012
Vaan sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vaan sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan
Olen puunannut vessanpönttöjä 38 vuotta ennen eläkettä. Olin Arabian posliinifabriikissa duunissa. Älä sinä jalaton pelle ruikuta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen puunannut vessanpönttöjä 38 vuotta ennen eläkettä. Olin Arabian posliinifabriikissa duunissa. Älä sinä jalaton pelle ruikuta.
Hölömölä höh
- Anonyymi00016
Hyvä että lapsille on töitä . Muutoin he tonkivat kaatopaikoilla apetta itselleen
- Anonyymi00017
Olipa melkoisen typerä kommentti. Varmaan kepulainen.
- Anonyymi00019
Hölömölä höh
- Anonyymi00020
Tuo on totta, Suomessakin lapset töihin! 6 vuotiaskin kykenee tekemään töitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2022784Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1622490Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 64951
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait255899Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies104881Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20879Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka306869Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22748Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93739