Muotitalo Prisma mainostelee laadukasta tyyliä 😄, valmistusmaina Kiina ja Banglasdesh. Jälkimmäisessä enimmäkseen lapsiorjatyövoimalla!
Kuka mitäkin uskoo
17
198
Vastaukset
- Anonyymi00001
Temu toimittaa ilman kuljetuskuluja ihan samantasoista tavaraa alle puoleen hintaan. Aikuisten valmistamana.
- Anonyymi00002
Pysy sinä siellä sovatekissa penkomassa krääsää
- Anonyymi00003
Nokinenä kilahti
- Anonyymi00004
Bangladeshissä pienten duunarilasten kädet ja jalat täynnä ihottumaa kun värjäävät "muotikamaa" pohjolan duunarien muotitietoisille.
- Anonyymi00005
Vihreät sateenkaarisössöt ostavat niitä pyhäkuteiksi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vihreät sateenkaarisössöt ostavat niitä pyhäkuteiksi.
Minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi00008
Asvaltti-istujilla menee paljon halpoja housuja.
- Anonyymi00011
Jännää kääkk
- Anonyymi00009
Aina kaihoatellaan lapsityövoimaa. Olisiko parempi että lapset näkisi nälkää tai olisivat seksiorjia.
Parempi heidän on käydä töissä, kyllä lapsikin voimistui ja jaksaa tehdä jopa paremmin työtä kuin esim viisikymppinen.- Anonyymi00012
Vaan sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vaan sinua ei huolita edes vessan pönttöjä puunaamaan
Olen puunannut vessanpönttöjä 38 vuotta ennen eläkettä. Olin Arabian posliinifabriikissa duunissa. Älä sinä jalaton pelle ruikuta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen puunannut vessanpönttöjä 38 vuotta ennen eläkettä. Olin Arabian posliinifabriikissa duunissa. Älä sinä jalaton pelle ruikuta.
Hölömölä höh
- Anonyymi00016
Hyvä että lapsille on töitä . Muutoin he tonkivat kaatopaikoilla apetta itselleen
- Anonyymi00017
Olipa melkoisen typerä kommentti. Varmaan kepulainen.
- Anonyymi00019
Hölömölä höh
- Anonyymi00020
Tuo on totta, Suomessakin lapset töihin! 6 vuotiaskin kykenee tekemään töitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2833522Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.411603- 841451
- 1431139
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.751115- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91928Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210811Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61747