Tzau olisin menossa käymään Haaparanta ostos reissu, mahtuuko jonkun autoon??? hoidan kyllä polttoaineet T: Roope
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Stsau, linjuriin nää mahut. Myös junalla pääset ja samalla voit ihailla peräpohjolan maisemia vaikkapa ravintelivaunusa pilsneriä samalla hörppien.
- Anonyymi00002
Pitäiskö ostoksilta "mahtua" kyytiin myös "paketti"?
- Anonyymi00003
Laskin joskus 1970 -luvulla, että jos automatkalle laskee polttoaineesta aiheutuneen kilometrihinnan, niin kun sen kertoo kolmella, niin saa todellisen kilometrihinnan. Lisäksi tulee auton pääoma- ja korkokulut, joita en laskenut. Enkä huoltojen hintaa, koska huolsin ja huollan yhä autoni itse.
Miksipä et ostaisi itse sitä polttoainetta ja matkustaisi sillä? Muutahan et olisikaan halunnut korvata.- Anonyymi00004
Tähän liittyen "kellä auto on, se autoa käyttäköön". Autoilun kulut koostuvat sekä kiinteistä että muuttuvista kuluista. Kiinteät kulut "on ja pysyy", käytti autoa tai ei. Muuttuvat kulut ovat pienemmät kuin esim. joukkoliikenteen käyttökulut.
Auton omistajilta onkin taloudellisesti "sulaa hulluutta" käyttää liikkumiseensa bussia, junaa tmv. maksullista liikkumismuotoa. Jalkaisin, pyörällä, suksilla ym. kulku on toki miltei ilmaisena järkevä vaihtoehto auton käytölle, auton omistajaltakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 115874
- 58782
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534