On tarkoitettu niile joille se kuuluu Myös Nivalassa mutta onko Nivala invala? Kun nämät katumaasturimiehet surutta huitasee ovieneteen?? Miten tervee juntit kehtaa?
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kyllä ne on enimmäkseen bemareita ja savuttavia mersuja, jotka invapaikoille ja supparin oven pieleen parkkeeraavat... Ja nokivasaroissa on huonot startit tai jotain muuta vikaa, kun tämmöisillä keleillä ne on käynnissä parkissa. Eikä kyllä vilkutkaan taho toimia. Ja talvella ohjauksessakin jotain häikkää, kun laidasta laitaan liirailee...
- Anonyymi00002
Luulis hävettävän kun tekeytyvät invalideiksi ja tosi merkin omaavalle ei ole paikkaa. Minä katon aina onko invapaikalle pysäköidyn auton lasista näkyvissä inva paikoitus lupa. Nämä luvattomat paikan valtaajat ovat invalideja vain päästään.
- Anonyymi00003
:D
- Anonyymi00004
Eräs kerran joskus 2000 -luvul huoltoasemalla käyttäytyi ylimielisesti knu ei huomioinu kanssaihmisiä asioidessaan huoltoasemalla.
Onko se joskus huolimattomuutta en tiedä mut onko huonoa käytöstä. Jälkimmäistä epäilen. - Anonyymi00005
jos vahingossa on parkkeeraamassa invapaikalle ja jos huomaa tekevänsä virhettä niin pitää tehhä korjausliike ja peruuttaa póies invapaikalta koska pitää kunnioittaa ihimisiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811475
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.99586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557