muita häneen ihastuneita mustasukkaisia miehiä/naisia?
Miten hätistelisit
36
439
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
😍🤏🤨
- Anonyymi00002UUSI
Haulikon kanssa.
- Anonyymi00004UUSI
😍🤏🤨
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä ne antaa meidän olla rauhassa ku sauvakävellään samanlaisissa tuulipuvuissa. Lisäksi sulla on se neon värinen pipo jossa vilkkuu teksti "varattu". Sauvasta saavat jos yrittävät iholle.
- Anonyymi00006UUSI
Ei oo mun tyyli. En osaa kilpailla ihmisistä, vaan luovutan. Oletko kulta pettynyt? Haluaisitko että taistelen ? Kuin hänelle
- Anonyymi00018UUSI
Osaan kilpailla en kilpaile ei hyödytä etenkään jos toisen mielestä hänestä pitäisi kilpailla ei osaisi arvostaa kuitenkaan ja voittajallekin palkinto menettää arvonsa pian voiton jälkeen on nääs se kilpailu mitä arvostavat palkinnot on aina hyllyllä tai vitriinissä pölyttymässä kun ei niille ole mitään käyttöä muuta kun esitellä
- Anonyymi00007UUSI
En mitenkään. Hän on aikuinen mies, joka valitsee itse kumppaninsa niiden joukosta, jotka hänestä ovat kiinnostuneet.
- Anonyymi00021UUSI
Jos vaihtoehtoja on edes kaksi ihminen mitä todennäköisemmin valitsee väärin
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos vaihtoehtoja on edes kaksi ihminen mitä todennäköisemmin valitsee väärin
Tietysti jos valitsija on vähemmän älykäs, tunneälyltään kyvytön, omaa jotenkin puutteellisen kriittisen ajattelun taidon tai valitsee sukuelimellään, niin tokihan tuo väärin valitsemisen todennäköisyys kasvaa. Oma kaivattuni ei kuitenkaan ole helposti vietävissä.
- Anonyymi00008UUSI
🧍♂️🤺
- Anonyymi00009UUSI
tapan jokasen:)
- Anonyymi00011UUSI
Satu-Täti-Setänä ootki jo useasti ainaki yrittänyt. Kuulemma.
-sivusta - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Satu-Täti-Setänä ootki jo useasti ainaki yrittänyt. Kuulemma.
-sivustaKohta osuu paska tuulettimeen S naisella. Lentää suuhun asti ellei kuole enne sitä.
- Anonyymi00017UUSI
ensimmäisestä tuollaisesta teosta joudut vankilaan ja siellä on mukava elellä, heh..
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kohta osuu paska tuulettimeen S naisella. Lentää suuhun asti ellei kuole enne sitä.
Anteeksi vaan sivusta kysyn, että miten mikään tuossa liittyy S naiseen? Ei mikään eikä mitenkään. Asiallisen ihmisen trollausta. Saa olla aika yksinkertainen jos uskoo tälläisiä maalituksia. Ihmettelen myös, että eikö ole omaa elämää. Tänään en ole ollut palstalla. Nyt vasta tulin hetkeksi. Oma elämäni on muualla kyin palstalla. Niin ja en ole se Satu vsi Sari vai kuka se mut olikaan enkä se trans s. Yksinkertaisilta vaikutatte .
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kohta osuu paska tuulettimeen S naisella. Lentää suuhun asti ellei kuole enne sitä.
on varmaan osunu jo
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
ensimmäisestä tuollaisesta teosta joudut vankilaan ja siellä on mukava elellä, heh..
no en minä ketään litistä
- Anonyymi00010UUSI
🧍🏻♂️🤺💃
- Anonyymi00029UUSI
Oiskin noin
- Anonyymi00012UUSI
🧎🏌️🕺🏻
- Anonyymi00013UUSI
En!
- Anonyymi00015UUSI
Ei ole minun tehtäväni miksi muut kokee voivansa edes lähestyä (minkä vaikutelman itse antaa itsestään) ei kuulu puolisolle kumppanille puuttua asiaan ennen kuin vasta sitten jos ei toinen uskonut kieltävää vastausta aivan kuten julkkiksillakin heillä on henkivartijat erikseen työnsä takia mielestäni fanittaminen on jonkin sortin sairaus jo henkivartija taas puuttuu tilanteeseen jo siinä vaiheessa jos ns fani yrittää iholle edes lupaa kysymättä tuli sitäkin josku harkittua ammattina olis ollu kova palkkanen työ hyvälle henkivartijalle mä taas olen ylisuojeleva omastani henkivartijaa pahempi ei ole koulutuksessa opittuja rajoitteita rajoittamassa niinsanotusti
- Anonyymi00020UUSI
On se vaan kumma, että pakkomielteinen ihminen ei ymmärrä sitä, ettei hänellä ole mitään oikeutta pakottaa ketään olemaan hänen ystävänsä!
- Anonyymi00035UUSI
Vaikutat aika harhaiselta suhteessa naiseen.
- Anonyymi00016UUSI
🪤
- Anonyymi00019UUSI
🔫🫲😡
- Anonyymi00022UUSI
Ei ne kiinnostu jos on kaapu kuin Mikki Hiiren vihollisella Mustakaavulla
- Anonyymi00024UUSI
No ei varmaan, jos on valmiiks lakanas alla. -lisääliitua
- Anonyymi00023UUSI
Virtsalla yleensä reviirini merkinnyt.
- Anonyymi00033UUSI
Kumpparit ✔️
- Anonyymi00025UUSI
Eiköhän se olisi miehen homma hätistellä häneen ihastuneita naisia sen sijaan, että minun pitäisi hätistellä. Ihan vain suoraselkäisesti todeta, että on parisuhteessa eikä ole kiinnostunut.
Ellei olisi kyse parisuhdekumppanista niin olisihan se naurettavaa, jos ärhentelisin muiille naisille, jotka ovat häneen ihastuneita. Loppujen lopuksi olisi kuitenkin kyse siitä onko mies kiinnostunut juuri minusta vai ei. Jos on niin ei häntä hetkauttaisi muiden naisten liehittely ja, jos ei niin mitäpä ärhentelyllä ja hätistelyllä saavuttaisi?- Anonyymi00037UUSI
En katselisi yhtään, jos seuralaiseni jättäisi minut jossain paikassa yksin ja seurustelisi muiden naisten kanssa. Lähtisin pois. Se on minun tapa toimia, on ollut aina. Ja siinä ei ole kyse mustasukkaisuudesta, vaan omaa naista on kunnioitettava. Naista on huomioitava, kohdeltava kuin jumalatarta niin julkisuudessa, kuin yksityisestikin. Vähempään en tyydy. Siinä saa myös omat parhaat puoleni esiin, jos niin tahtoo.
- Anonyymi00027UUSI
En usko että tarvitsee. Minä olen minä ja jollen kelpaa, suren ja unohdan.
- Anonyymi00030UUSI
En tee asialle yhtään mitään. Mies saa vapaasti mennä jos ei ymmärrä mitä menettää. T.vaalea nainen
- Anonyymi00034UUSI
Se on aika alentuvaa, en sellaiseen itse ala, varsinkaan epärehellisesti..jos mies ottaa mielummin sellaisen naisen niin ottakoon. Aitous kunniaan, jos se ei riitä, niin se ei riitä.
- Anonyymi00036UUSI
Kun nainen on tarpeeksi ihana, se hoitaa ihan itse muut pois. Jos minun täytyy siihen osallistua, niin nainen ei rakasta minua eikä ole minulle oikea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3116140Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta633995Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413332Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773254Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava843177Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1803099Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022556Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll522291Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2132217Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782103