Ukkolan ohjelmasta:
"Haluatko sinä nyt ja tässä kameralle pyytää anteeksi niiltä nuorilta ja homoilta, joita olet siis oikeudenkin mukaan solvannut?
– Minä en ole solvannut ketään, Räsänen vastaa.
Haluatko pyytää anteeksi? Oikeus on sitä mieltä, että olet [solvannut] ja olet saanut siitä tuomion.
– Minä en koe, että minun pitäisi pyytää anteeksi sellaisia sanoja, jotka minä koen, että ovat totta ja oikein, jotka nousevat esimerkiksi Jumalan sanan pohjalta, Räsänen sanoo.
– Jos sanon, että samaa sukupuolta olevien suhteet ovat syntiä, niin ajattelen, että on tärkeää, että ne nuoret ihmiset myös kuulevat sen ja he tietävät sen, jos he haluavat seurata Raamatun opetuksia."
Räsäsen siirsi keskustelun saman tien pois tuomiosta ja viittaa sen sijaan syntiin ja siitähän, homoseksuaalisuuden sanomisesta synniksi häntä ei tuomittu, vaan homoseksuaalien leimaamisesta mielisairaiksi. Ja tähänhän Räsänen jätti vastaamatta.
Kyllä on kiero eukko, ymmärsi kyllä kysymyksen, mutta ei ollut selkärankaa vastata siihen. Harmi kun Ukkola ei laittanut Räsästä seinää vasten, nyt päästi liian helpolla.
Tuomittu ei kadu
57
213
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
"Jotka nousevat Jumalan sanan pohjalta", ja nyt pitää sitten ymmärtää, että MISTÄ JUMALASTA on Paavalin opilla kristinuskossa kyse. Tarinan pointti.
- Anonyymi00002UUSI
Ukkolan olisi nyt syytä itse perehtyä tarinaan, että mistä ylipäätään on kyse - kuten sanoin, tämä ei ole uskovaisten ongelma, vaan niiden ymmärtämättömien, jotka eivät tajua, että tarinassa on kaksi Jumalaa, ja eivät ymmärrä, että mihin Jumalaan helvetti pelotteluin synti liittyy - Räsänen vallan hyvin tietää totuuden, onhan juuri teologit kirjoittaneet aiheesta kirjankin.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ukkolan olisi nyt syytä itse perehtyä tarinaan, että mistä ylipäätään on kyse - kuten sanoin, tämä ei ole uskovaisten ongelma, vaan niiden ymmärtämättömien, jotka eivät tajua, että tarinassa on kaksi Jumalaa, ja eivät ymmärrä, että mihin Jumalaan helvetti pelotteluin synti liittyy - Räsänen vallan hyvin tietää totuuden, onhan juuri teologit kirjoittaneet aiheesta kirjankin.
Räsäsen asia ei ole nyt taivutella totuutta rautalangasta - minä olen tehnyt sitä nyt seitsemän vuotta, mutta ei vaan mene perille. Mitä siitä tulisi, jos hän edes yrittäisi!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Räsäsen asia ei ole nyt taivutella totuutta rautalangasta - minä olen tehnyt sitä nyt seitsemän vuotta, mutta ei vaan mene perille. Mitä siitä tulisi, jos hän edes yrittäisi!
Jos jokin juttu on paha, vihattava ja pitää jopa muka pyytää sitä anteeksikin Jumalan sanana, niin minkälainen taliaivo ei ryhdy ihmettelemään, että mikä Jumala se sellainen on?!
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos jokin juttu on paha, vihattava ja pitää jopa muka pyytää sitä anteeksikin Jumalan sanana, niin minkälainen taliaivo ei ryhdy ihmettelemään, että mikä Jumala se sellainen on?!
Jassoo ja taas lähti roskiin tarkentava Raamatun selvennys.
Päivi on täysin paatunut ja häikäilemätön narsisti.
- Anonyymi00005UUSI
Ei Jumalan sanan lausumista tarvitse pyytää anteeksi. Sehän olisi sama kuin ei pitäisi sitä totena ja häpeää sitä.
" Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, " Room.1:16Miten saisit Päivin lausumaan mitä kuvitteellinen Jumala?
Raamatussa oleva Jumala ei ole ollut tietoinen evankeliumista. Paavali oli kova hörhö.
- Anonyymi00006UUSI
Tuo tekee pahaa jälkeä KD-puolueen kannatukselle, joka jo nyt on romahtanut aika alas.
Pe.ku- Anonyymi00042UUSI
Parempi kun romahtaakin, jumalan asioita ei ajeta enemmitöpäätöksillä.
Homoasiaa ajetaan koko valtakunnan voimin.
Kumma ettei giljotiinia ole vielä lainattu ranskastaa
!
- Anonyymi00007UUSI
Ehkä Räsänen ei todellakaan uskonsokeudessaan täysin itse edes ymmärrä mistä tuomio tuli? Mahdollista kai sekin on. Mutta, kyllä: luultavasti kuitenkin täysin tietoinen kysymyksen väistöyritys.
Mutta tuomiosta ei kuitenkaan loppujen lopuksi kummoista äläkkää noussut, konservatiiviporukatkin ovat olleet melko vaitonaisia. Olisiko oivallettu, ettei tähän tuomioon oikein voi perustellusti tai edes perustelematta lähteä mölisemään?
-a-teisti-- Anonyymi00011UUSI
Ei tajua ei sitäkään mistä tuomio tuli.
Ei tullut Raamatun tulkinnasta.
Raamatustakaan ei kanata kaikkea tulkita ainakaan omana mielipiteenä.
Ei kannata omana mielipiteenä tulkita esimerkiksi sitä Raamatun kohtaa, jossa Jumala määrää rakentamaan teuraspenkkejä lapsille.
Pe.ku - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei kannata omana mielipiteenä tulkita esimerkiksi sitä Raamatun kohtaa, jossa Jumala määrää rakentamaan teuraspenkkejä lapsille.
Pe.kuMissä siellä semmoinen kohta on?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pe.kuRaamatun Taivaalliselle Isällemme epäjumalien lapsiuhrit olivat kauhistus, kuten Hän selvästi ilmoittaa tämän Raamatussa. Korkeimman oikeuden päätös oli selvästi luopumuksenajan päätöksiä. Näin olemme jo siirtynee maallisen lainkin osalta, selvään antikristuksen valmistelevaan esiaikaan.
- Anonyymi00008UUSI
Itsekullekkin mistä tulee sanonta? Liuas kuin papin kulli..
- Anonyymi00012UUSI
Ongelma nyt on kyllä yläpäässä eikä alapäässä.
- Anonyymi00009UUSI
Äskettäin Korkeimmassa oikeudessa rikostuomion kansanryhmää vastaan kiihottamisesta saanut kristillisdemokraattien kansanedustaja Päivi Räsänen osoittaa olevansa paatunut rikollinen ilman katumuksen häivääkään.
Että tällainen lainsäätäjä Suomen eduskunnassa on tämä kansanedustaja Päivi Räsänen.- Anonyymi00013UUSI
Vain SUORASELKÄINEN USKOVAINEN, JONKA JUMALA ON TARINAN SAATANA.
- Anonyymi00010UUSI
Minua on aina kiehtonut ilmiö, jossa ihmisen pääkopan sisälle muuttaa näkymätön kämppäkaveri, joka sattumoisin on kaikesta täsmälleen samaa mieltä kuin asunnon omistaja. Tämä kämppis tunnetaan joissain piireissä nimellä Jumala. Hän ei koskaan keskeytä, ei kyseenalaista, eikä varsinkaan sano: “Kuule, ehkä oletkin väärässä.”
Psykologian näkökulmasta kyse ei ole edes erityisen mystisestä asiasta. Ihmismieli rakentaa identiteettiään tarinoista, joita se toistaa tarpeeksi kauan. Kun jokin ajatus opitaan nuorena, vieläpä auktoriteetin siunaamana, siitä tulee osa minuuden perustuksia. Ja perustuksia ei mielellään remontoida seitsemänkymppisenä, ellei talo ole jo liekeissä.
Tilanne on oikeastaan varsin tragikoominen. Maailmassa, jossa tiede korjaa itseään jatkuvasti, osa ihmisistä pitää suurimpana hyveenä sitä, ettei koskaan muuta mieltään. Ikään kuin henkinen kehitys olisi epäluotettavaa käytöstä. “Olen ajatellut näin 50 vuotta” esitetään argumenttina, vaikka se kuulostaa lähinnä siltä, että ohjelmistopäivitykset on estetty vuodesta 1973.
Mutta kiinnostavinta on tämä kuplaefekti. Sisäinen todellisuus voi olla täysin johdonmukainen. Jos uskot vilpittömästi, että ajatuksesi ovat jumalallista alkuperää, niiden kyseenalaistaminen tuntuu hyökkäykseltä itse todellisuutta vastaan. Ulkoinen maailma taas toimii toisin. Siellä sanat vaikuttavat oikeisiin ihmisiin, oikeilla tunteilla ja oikeilla seurauksilla. Törmäys on väistämätön.
Ja juuri siinä syntyy se väärinkäsitys. Toinen puhuu kokemuksesta, toinen vaikutuksesta. Toinen sanoo: “Minä vain sanon totuuden.” Toinen kuulee: “Sinä olet vääränlainen ihminen.” Molemmat kokevat olevansa vilpittömiä, mutta elävät eri todellisuuksissa.
Ihmismieli on muuten mestari rationalisoimaan. Jos oma moraali tuntuu hyvältä, sille löytyy aina kosminen perustelu. Historia tuntee lukemattomia tapauksia, joissa Jumala on ollut hämmästyttävän yksimielinen puhujansa kulttuurin, aikakauden ja henkilökohtaisten ennakkoluulojen kanssa. Harvemmin hän on käskenyt seuraajiaan tarkistamaan omia oletuksiaan tai kuuntelemaan vähemmistöjä pidempään kuin kolme sekuntia.
Yhteiskunta kuitenkin muuttuu, koska uudet sukupolvet eivät kanna samoja pelkoja tai itsestäänselvyyksiä. Se, mikä ennen oli normaalia, alkaa näyttää myöhemmin oudolta. Vähän kuin sisustustrendit tai tupakointi lentokoneessa. Muutos ei tarkoita, että ihmiset muuttuvat pahoiksi, vaan että empatiapiiri laajenee.
Ja ehkä tässä on koko jutun ydin. Anteeksipyyntö ei aina ole tunnustus siitä, että oli pahantahtoinen. Se on joskus vain merkki siitä, että ymmärtää maailman kasvaneen suuremmaksi kuin oma nuoruuden kartta.
Mutta se on vaikeaa. Me kaikki asumme omissa päämme kuplissa. Erona on vain se, kutsummeko kuplan ääntä omaksi mielipiteeksemme. Vai maailmankaikkeuden erehtymättömäksi ilmoitukseksi.
- E.M.- Anonyymi00014UUSI
Minusta taas on hilpeää, kun sen pään sisäinen kämppis ONKIN SAATANA, JOTA USKOVAINEN LUULEE JUMALAKSI, vaikka ääni väristen vakuuttaa uskolla saavansa demonit kimppuunsa, eivätkä edes ateistit ja toimittajat ymmärrä, että mikä on jutun juoni, kun Lumikki onkin nukkunut 2000 vuotta.
- Anonyymi00015UUSI
torre3 kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää millainen oli Päivi Räsäsen lapsuus.
Ainakin hänellä äly riittää.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ainakin hänellä äly riittää.
Voimme sitten vaikka jälkeenpäin yhdessä hihitellä idiooteille.
Löytyy: Aloita ketjun lukeminen alusta. - Anonyymi00017UUSI
E.M - mitähän jos sinäkin aloittaisit lukemaan alusta ja testaisit, että riittääkö äly.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voimme sitten vaikka jälkeenpäin yhdessä hihitellä idiooteille.
Löytyy: Aloita ketjun lukeminen alusta.Sehän olisi sama, jos tuomarin pitäisi katua sitä, että hän kertoo syytetylle , mitä pahaa tämä on tehnyt.
Räsänen toimi vain Raamatun ohjeen mukaan. Pitäisikö siitä syyttää Jumalaa? - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
E.M - mitähän jos sinäkin aloittaisit lukemaan alusta ja testaisit, että riittääkö äly.
No, jälleen poistettiin Raamatun kohdat ja totuus jäi vai hyllyvälle suolle. Tarkoitus ilmeisesti on, että te ette tajuakaan. Katala idea, mihinkähän se on suunnattu?!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
No, jälleen poistettiin Raamatun kohdat ja totuus jäi vai hyllyvälle suolle. Tarkoitus ilmeisesti on, että te ette tajuakaan. Katala idea, mihinkähän se on suunnattu?!
Raamatun tarinan idea perustuu siihen, kun Paholainen varastaa uskojan sielun, myös se esiintyy tarinassa Jumalan nimelle - on ihan sama tarina kuin tämän päivän rakkaushuijaukset. Hilpeä tarina todellisuudessa.
- Anonyymi00025UUSI
torre3 kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää millainen oli Päivi Räsäsen lapsuus.
Kylläpä on OUTOJA kannanottoja täällä! Törkeitä!
Päivi Räsänen, joka toimii Raamatun mukaan, noudattaa sitä, yrittää parhaansa ja puolustaa totuutta, - niin hänet täällä leimataan "rikolliseksi". Ja leimaajat ovat itse luterilaisia. Ja Ukkola, siinä se vasta on "totuuden toitottaja".
Leikkivät itse "kaikkitietävää". Vaativat vielä anteeksipyyntöä! HÖH!
Kun tekee oikein, ei ole mitään aihetta pyydellä anteeksi.
Miten hyvä, että nimenomaan nuoret saavat tietoon, ja rupeavat itsekin tutkimaan asiaa!
Päivi Räsänen on rohkea nainen!
Mutta niinhän se on, että "Totuudenpuhuja ei saa yösijaa".
Valhettelijat kylläkin. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
😄 Kiitos huolenpidosta. On aina lohdullista, kun tuntematon keskustelupalstan kanssaihminen kantaa vastuuta älyllisestä hyvinvoinnistani. Kommenttisikin kertoo itse asiassa varsin kiinnostavasta ilmiöstä...
Aikas usein silloin, kun keskustelun sisältö alkaa tuntua epämukavalta, huomio siirtyy argumenteista keskustelijan älykkyyteen. Se on vähän kuin mielen oma palohälytin. Jos ajatukset uhkaavat horjuttaa omaa varmuutta, helpointa on olettaa vastapuolen olevan yksinkertaisesti tyhmä. Näin sisäinen maailma säilyy järjestyksessä ilman, että tarvitsee oikeasti arvioida mitään uudelleen.
Tätä kutsutaan psykologisesti puolustusmekanismiksi. Arkikielellä “jos en ymmärrä tai pidä tästä, vika on varmasti toisessa”.
Mutta vastaan silti rehellisesti. Olen kyllä lukenut alusta. Useammankin kerran. Äly riitti siihen asti, että huomasin keskustelun käsittelevän enemmän identiteetin suojelemista kuin argumentteja. Se on muuten hyvin inhimillistä. Me kaikki teemme sitä joskus.
Huoli omasta älystä taas on kiinnostava tunne. Yleensä sitä kokevat eniten juuri ne, joille älykkyys on tärkeä osa minäkuvaa. Silloin eriävä mielipide ei tunnu vain eriävältä mielipiteeltä. Vaan henkilökohtaiselta uhalta.
Ei hätää. Keskustelu kestää kyllä eri näkökulmia ilman älykkyystestejäkin. Ja jos joskus järjestetään sellainen, ehdotan että aloitetaan kyvystä sietää eri mieltä olevia ihmisiä. Se muuten on yllättävän vaativa laji.
- E.M. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Päivi Räsänen, joka toimii Raamatun mukaan, noudattaa sitä, yrittää parhaansa ja puolustaa totuutta, - niin hänet täällä leimataan "rikolliseksi". Ja leimaajat ovat itse luterilaisia. Ja Ukkola, siinä se vasta on "totuuden toitottaja".
Miten hyvä, että nimenomaan nuoret saavat tietoon, ja rupeavat itsekin tutkimaan asiaa!
Valhettelijat kylläkin.Kansanedustaja Päivi Räsänen on rikoksesta tuomittu, eikä tämä tosiasia vänkäämällä muuksi muutu.
Mikä siinä on, ettei tuon ikäinen ihminen osaa käyttäytyä kuten ihmisen kuuluu käyttäytyä? - Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Valhettelijat kylläkin.Totta, kyseinen kansanedustajamme siis toimii antamasi todistuksesi mukaan rehellisen totuudenmukaisesti Raamatun kirjoituksia noudattaen kaikessa elämässään.
Hienoa miten olemme saaneet Eduskuntaan noin rohkean ja vilpittömän ihmisen.
- Anonyymi00018UUSI
Kysymys oli väärä.
Olisi pitänyt kysyä että kadutko sitä, että luit lääkärikirjaa väärin.
Toisaalta Räsänen on selittänyt että kun kokosi vuonna 2004 tuon opetuksen ei ajatellut sitä tekstiä sen tarkemmin, vain se on koottu hänen vanhoista teksteistään sen hetkisen tiedon perustella ja hän on sen jälkeen kirjoittanut kirjan jossa ei enää tuota mainintaa ole kun on kyse avioliitosta.
Siis jo kyse on tuomiosta.
Taas jos on kyse siitä miten on mätkäissyt homoja Raamatulla päähän, niin siinä ei ole mitään tavatonta, vaan se on normaalia uskoa että mätkitään Raamatulla toinen tosiaan ja vähän säestetään omilla herjoilla. Eikä kukaan sitä kadu. - Anonyymi00022UUSI
Mitä pitäisi pyytää anteeksi?
Mielipidettäkö?
Lääkäreissäkin on paljon toisinajattelijoita, joita virallinen lääketiede ei tunnusta.
mm. dr Rima Laibow - Anonyymi00024UUSI
Räsäsellä on ollut lääkäri oikeudet 68-25v eli 43v ja pitkän lääkäri toinen ohessa saanut kokemusta. Muuten mikä ala?
- Anonyymi00026UUSI
Sanotaan että KKO punnitsi päätöstään Euroopan ihmisoikeus viraston näkemyksiä kuullen. Eli kun Räsänen valittaa päätös on mitä vain. Vain ihana Trump auttaa.
- Anonyymi00027UUSI
Kylmä nainen
- Anonyymi00028UUSI
Ennemmin huora häpeää kuin uskovainen tunnustaa syntinsä ja katuu. Tämä on totta.
- Anonyymi00029UUSI
Räsänen on härski peluri. Yhdessä hetkessä esittää näkemyksiään lääkärin perspektiivistään ja toisessa hetkessä kääntää asian uskonnolliseen perspektiiviinsä. Aina sen mukaan, mitä oma etunsa vaatii.
Enpä henkilökohtaisesti menisi tuollaisen lääkärin vastaanotolle. Ja minä olen hetero. Ehkäpä tuossa selviääkin se syy, miksi Räsänen ei istu praktiikalla vaan Arkadianmäellä.- Anonyymi00033UUSI
Totta. Pamfletissaan solvasi lääkärin auktoriteettien vedoten, kun tuomio tuli kyseessä onkin uskonnollinen näkemys. Rehellisyys ei ainakaan kuulu Päivin hyveisiin.
- Anonyymi00045UUSI
Menisit nyt töihin jäisi ainakin muutama typerä kommentti pois foorumilta.
Kansa ei siedä mitään rasmatun ilmoitusta siihen on tultu.
- Anonyymi00031UUSI
Oletko tavannut muuallakaan rehellistä ja reilua uskovaista?
- Anonyymi00047UUSI
Mshtaako riittää ääoosi tajuamaan kuin järjetön kommentti pääsi lujkustazi ulos !?
Epäilen suuresti.
- Anonyymi00034UUSI
Onko Niilo Räsänen homo ja Päivi on katkera siitä ja käy muiden homojen kimppuun? Tiedän että Kansanlähetyksen Ryttylässä on ollut ja on varmaan vieläkin monia homoja.
- Anonyymi00049UUSI
Oho kylläpäs ne lisääntyy kovasti !
Ennustan kyllä sukupuuttoa sille populaatiolle.
- Anonyymi00035UUSI
Raamatun Jumala kutsuu parannukseen, ei milloinkaan synnissä paatumiseen. Jeesus sanoi: "Mene, äläkä tästedes enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi". Synnistä varoittaminen on rakkautta, mitä ihminen kylvää, sitä niittää. Homoilun salliminen on rappeuttanut Suomea oikein kumuloituvasti.
- Anonyymi00038UUSI
On kyllä helpottavaa tietää, että maailmankaikkeuden moraalinen tasapaino riippuu edelleen suomalaisesta keskustelupalstasta. Luojakin varmaan seuraa ketjua huolestuneena ja nyökkäilee: “Juuri näin minä sen tarkoitin.”
Olen aina ihaillut sitä tehokkuutta, jolla tuhansia vuosia vanha tekstikokoelma onnistuu olemaan täsmälleen samaa mieltä kulloisenkin kirjoittajan henkilökohtaisten ärtymysten kanssa. Kun maailma tuntuu monimutkaiselta, tekee hyvää jakaa ihmiset kahteen ryhmään. Niihin jotka pelastavat sivilisaation, ja niihin jotka ilmeisesti kaatavat sen olemalla olemassa.
Se, että Suomen rappio johtuu homoista, on muuten psykologisesti aika nerokas idea. Se ratkaisee monta ahdistusta kerralla. Ei tarvitse miettiä taloutta, politiikkaa, yksinäisyyttä tai omaa epävarmuutta. Riittää kun joku muu on syyllinen. Mieli rakastaa yksinkertaisia selityksiä.
- E.M.
- Anonyymi00036UUSI
Jumalaa tulee totella eikä ihmisiä, jotka lietsovat homouden syntiä.
- Anonyymi00043UUSI
Raamattu on mielikuvitustarinoiden kokoelma, eikä sitä kukaan tervejärkinen ole totena pitänytkään.
Mutta ei Suomessa toki ole kiellettyä olla uskonharhainenkin, joten siittä vaan sano saikovski. - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Raamattu on mielikuvitustarinoiden kokoelma, eikä sitä kukaan tervejärkinen ole totena pitänytkään.
Mutta ei Suomessa toki ole kiellettyä olla uskonharhainenkin, joten siittä vaan sano saikovski.Onko sinulla albuumissasi keltasen klöntin kuvia esipolviesi sivuilla ?
Siinä sitä on mielen kuvitusta melkonen määrä !
- Anonyymi00037UUSI
Kuuluiko Räsäsen tuomioon anteeksipyyntö homoilta?
- Anonyymi00040UUSI
Mitä ihmeelllistä siinä on jos homoja herjataan?
Uskovat herjaavat toisiaan ja mätkivät Raamatulla paljon vähäpätöisemmistäkin asioista.
Siitä milloin levätään, mitä syödään, miten kastetaan, sekä vain yleisesti herjaillaan ilman että aina edes muistetaan mätkäistä Raamatulla.
Mikä siinä niin ihmeellistä jos homoja sitten herjataan.
Se olisi ihmeellistä jos heitä ei herjattaisi. - Anonyymi00044UUSI
Suomi ei jouda nyt sotimaankaan, on tärkeintä saada räsänen linnaan vähintään.
Hyvä jos kerkiävät vetää nauhoja droonien ympärille ja pitää kymmenen miehen voimin paneeleita kuinka nyt ollaan kun pari lennokkia on harhautunut !
Entäs kun niitä tulee sata joka toinen yö ! - Anonyymi00046UUSI
Kkoossa ei toistaiseksi huomioida lainkaan ja sen kanssa minkään valtakunnan anteeksi pyyntöjä. Rahaa kun on ja se yksin käy. Eksytys on valtaisa Jumalan antaessa sellaisen. Fakta.
- Anonyymi00051UUSI
Yleensä tuomioistuimissa katsotaan katumus ja anteeksipyyntö tuomiota lieventäväksi asiaksi. Mutta Päivi ei kadu tekojaan. Hän panee tekonsa oman Jumalansa piikkiin. Saman periaatteen mukaan natsirikolliset kertoivat. He vain tottelivat käskyjä.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Yleensä tuomioistuimissa katsotaan katumus ja anteeksipyyntö tuomiota lieventäväksi asiaksi. Mutta Päivi ei kadu tekojaan. Hän panee tekonsa oman Jumalansa piikkiin. Saman periaatteen mukaan natsirikolliset kertoivat. He vain tottelivat käskyjä.
Räsänen on jo tuomittu, niin pitääkö vielä pyytää anteeksi, eihän tuomio enää muutu vaikka Räsänen kumartaa homoja!
- Anonyymi00050UUSI
räsänen on niin homo , että luulee uskonnonkin olevan valintakysymys
- Anonyymi00052UUSI
Viidesläisyyshän on amerikkalaista evankelikaalisuutta eli ratkaisunteko -teologiaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3206272Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta664120Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413485Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773378Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava853310Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1813222Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022678Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll572484Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2152358Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782113