Onko miten asiallista toiminta?
Jm auto parts oy oravala kokemuksia?
31
1287
Vastaukset
- Anonyymi00003
Onko ko firmalla toimilupaa purkaa autoja nurmikolla.kysyn vaan?
- Anonyymi00004
Antaa ilpolle luun niin on luvat omia se katsoo vieressä nurmikolla kuin purku tapahtuu
- Anonyymi00005
onkohan ympäristötarkastaja lahjottu kanssa luulla.?
- Anonyymi00006
Voisko olla että ympäristötarkastaja olisi mainoshahmon kaveri tai vaikka jotain lähempää suhdetta
- Anonyymi00021
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voisko olla että ympäristötarkastaja olisi mainoshahmon kaveri tai vaikka jotain lähempää suhdetta
kyllä niin sen täytyy olla,muuta selitystä tälle ei ole
- Anonyymi00007
Nykymaailman menossa kaikki voi olla mahdollista.ken tietää?
- Anonyymi00014
kuuleman mukaan joku 200000e voipi olla enemmänkin...tuskin ukolta saatu senttiäkään perittyä valtiolle
- Anonyymi00015
Kyseinen yritys ei kuulu ennakonperintärekisteriin, mikä kyllä herättää ihmetystä. Tarkastin sekä YTJ:stä että asiakastiedosta.
Googlettakaapa arvon herrasväki tekoälyllä seuraava kappale sanasta sanaan, niin tulee kommentti kuka joutuu pulittamaan verot ostaessaan varaosia !!!
jos autoromuttamo ei kuulu ennakonperintärekisteriin, niin kuka joutuu maksamaan ennakonpidätykset varaosien myyntitapahtumissa - Anonyymi00016
jos vaikka johtaja ite lyhentäää .vai varttuuko että vanhenevat?
- Anonyymi00017
On se jollain köyhä elämä kun pitää vatvoa täällä muiden asioita ja miettiä onko korvaukset maksettu , mene kysymään häneltä jos noin kiinnostaa 🤣🤣
- Anonyymi00018
Niin miksi ei kuulu ennakkoperintään..tuskin silloin voi autokorjaamonakaan laskuttaa asiakasta tai asiakas joutuu maksaa verot?
- Anonyymi00020
voipi olla puheenjohtajalla hiukan huonoy,noi luottotiedot nääs?
Ovat rekisteröineet yrityksen toimialaksi "Autokorjaamo ja autohuolto" sillä PRH:ssä ei ole varmaan mennyt läpi "auton varaosat". Nimittäin olen rekisteröinyt yritykseni JM-Parts toimialalle Auton varaosat (tai ajoneuvojen varaosat). Me toki toimitaan raskaamman kaluston varaosien parissa, mutta joka tapauksessa melkein viikottain tulee meille kyselyitä osista, jotka on tarkoitettu tuolla JM auto Partsille. Ollaan kuitenkin paljon vanhempi yritys, jolla on nettisivut ja google haussa tulee meidän tiedot ensimmäisenä. Olisi tietysti mukavaa, jos ihan rehellisesti rekisteröisi yrityksen sellaiselle toimialalle jota oikeasti tekee, sellaisella tai samankaltaisella nimellä joka ei ole jo samalla toimialalla tomivan yrityksen käytössä.
- Anonyymi00022
toivottavasti tilanne korjaantuu tulevaisuudessa!
- Anonyymi00023
Minkä ikäistä purkuautoa siällä on vai puretaanko siellä semmoista mikä pitäisi suoraan paalata eikä purkaa
- Anonyymi00024
onko ihan rehellistä toimintaa muita alan yrittäjiä kohtaan,miten yleensä annetaan toimia?
- Anonyymi00025
Hyvinhän ne purkaa
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hyvinhän ne purkaa
Facebook:
VAHVA SUOSITUS Markus on suuri paikallinen hyväntekijä. Hän on mm. ajeluttanut pieniä lapsia avoautollaan jäätelölle. - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Facebook:
VAHVA SUOSITUS Markus on suuri paikallinen hyväntekijä. Hän on mm. ajeluttanut pieniä lapsia avoautollaan jäätelölle.Vai oman edun tavottelua
- Anonyymi00027
joo niin se kertoo
- Anonyymi00029
kyllä aivan oikein ei kuulu epr rekisteriin tarvisko kuulua? minkä takia kun myy vain varaosia??
- Anonyymi00030
Erittäin hyvä ja osaava palvelut ollut kun joskus käynyt. käsittääkseni lupasiat tiedossa ja menossa koko ajan eteenpäin. Toinen torissa myyvä yritys ei nähtävästi ole ja heillä pihat täynnä romuja myös
- Anonyymi00031
Tuolla ei ainakaan rahoitusautoja pureta niinkuin valkealassa.. ihmetellyt miten saavat jatkaa vaikka tuollaista toimintaa.
- Anonyymi00032
Ovokon kautta tilannut heiltä osia ja palvelu toiminut hienosti. Varmisti vielä varaosan sopivuuden ennen kauppoja. Ovokossa ymmärtääkseni hänen puheistaan todella tiukat säädökset ketä ottavat myyjiksi sivuille.
- Anonyymi00033
En kyllä ymmärrä tuota luottotieto juttua.. nehän pystyy tarkistamaan jokainen ja näyttää yrityksen omistajilla olevan ainakin kaikki kunnossa.
- Anonyymi00034
Hienosti pelasi palvelu, hienot tilat kyllä heillä
- Anonyymi00035
Todella hyvin toimi palvelut heillä. Osasi neuvoa vielä oikean osan minkä toinen paikka läheltä myi varmasti sopivana…
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514