Jm auto parts oy oravala kokemuksia?

Anonyymi-ap

Onko miten asiallista toiminta?

31

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

      Onko ko firmalla toimilupaa purkaa autoja nurmikolla.kysyn vaan?

      • Anonyymi00004

        Antaa ilpolle luun niin on luvat omia se katsoo vieressä nurmikolla kuin purku tapahtuu


    • Anonyymi00005

      onkohan ympäristötarkastaja lahjottu kanssa luulla.?

      • Anonyymi00006

        Voisko olla että ympäristötarkastaja olisi mainoshahmon kaveri tai vaikka jotain lähempää suhdetta


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Voisko olla että ympäristötarkastaja olisi mainoshahmon kaveri tai vaikka jotain lähempää suhdetta

        kyllä niin sen täytyy olla,muuta selitystä tälle ei ole


    • Anonyymi00007

      Nykymaailman menossa kaikki voi olla mahdollista.ken tietää?

    • Anonyymi00014

      kuuleman mukaan joku 200000e voipi olla enemmänkin...tuskin ukolta saatu senttiäkään perittyä valtiolle

    • Anonyymi00015

      Kyseinen yritys ei kuulu ennakonperintärekisteriin, mikä kyllä herättää ihmetystä. Tarkastin sekä YTJ:stä että asiakastiedosta.

      Googlettakaapa arvon herrasväki tekoälyllä seuraava kappale sanasta sanaan, niin tulee kommentti kuka joutuu pulittamaan verot ostaessaan varaosia !!!

      jos autoromuttamo ei kuulu ennakonperintärekisteriin, niin kuka joutuu maksamaan ennakonpidätykset varaosien myyntitapahtumissa

    • Anonyymi00016

      jos vaikka johtaja ite lyhentäää .vai varttuuko että vanhenevat?

      • Anonyymi00017

        On se jollain köyhä elämä kun pitää vatvoa täällä muiden asioita ja miettiä onko korvaukset maksettu , mene kysymään häneltä jos noin kiinnostaa 🤣🤣


    • Anonyymi00018

      Niin miksi ei kuulu ennakkoperintään..tuskin silloin voi autokorjaamonakaan laskuttaa asiakasta tai asiakas joutuu maksaa verot?

      • Anonyymi00020

        voipi olla puheenjohtajalla hiukan huonoy,noi luottotiedot nääs?


    • Ovat rekisteröineet yrityksen toimialaksi "Autokorjaamo ja autohuolto" sillä PRH:ssä ei ole varmaan mennyt läpi "auton varaosat". Nimittäin olen rekisteröinyt yritykseni JM-Parts toimialalle Auton varaosat (tai ajoneuvojen varaosat). Me toki toimitaan raskaamman kaluston varaosien parissa, mutta joka tapauksessa melkein viikottain tulee meille kyselyitä osista, jotka on tarkoitettu tuolla JM auto Partsille. Ollaan kuitenkin paljon vanhempi yritys, jolla on nettisivut ja google haussa tulee meidän tiedot ensimmäisenä. Olisi tietysti mukavaa, jos ihan rehellisesti rekisteröisi yrityksen sellaiselle toimialalle jota oikeasti tekee, sellaisella tai samankaltaisella nimellä joka ei ole jo samalla toimialalla tomivan yrityksen käytössä.

    • Anonyymi00022

      toivottavasti tilanne korjaantuu tulevaisuudessa!

    • Anonyymi00023

      Minkä ikäistä purkuautoa siällä on vai puretaanko siellä semmoista mikä pitäisi suoraan paalata eikä purkaa

    • Anonyymi00024

      onko ihan rehellistä toimintaa muita alan yrittäjiä kohtaan,miten yleensä annetaan toimia?

      • Anonyymi00025

        Hyvinhän ne purkaa


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Hyvinhän ne purkaa

        Facebook:
        VAHVA SUOSITUS Markus on suuri paikallinen hyväntekijä. Hän on mm. ajeluttanut pieniä lapsia avoautollaan jäätelölle.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Facebook:
        VAHVA SUOSITUS Markus on suuri paikallinen hyväntekijä. Hän on mm. ajeluttanut pieniä lapsia avoautollaan jäätelölle.

        Vai oman edun tavottelua


    • Anonyymi00027

      joo niin se kertoo

    • Anonyymi00029

      kyllä aivan oikein ei kuulu epr rekisteriin tarvisko kuulua? minkä takia kun myy vain varaosia??

    • Anonyymi00030

      Erittäin hyvä ja osaava palvelut ollut kun joskus käynyt. käsittääkseni lupasiat tiedossa ja menossa koko ajan eteenpäin. Toinen torissa myyvä yritys ei nähtävästi ole ja heillä pihat täynnä romuja myös

    • Anonyymi00031

      Tuolla ei ainakaan rahoitusautoja pureta niinkuin valkealassa.. ihmetellyt miten saavat jatkaa vaikka tuollaista toimintaa.

    • Anonyymi00032

      Ovokon kautta tilannut heiltä osia ja palvelu toiminut hienosti. Varmisti vielä varaosan sopivuuden ennen kauppoja. Ovokossa ymmärtääkseni hänen puheistaan todella tiukat säädökset ketä ottavat myyjiksi sivuille.

    • Anonyymi00033

      En kyllä ymmärrä tuota luottotieto juttua.. nehän pystyy tarkistamaan jokainen ja näyttää yrityksen omistajilla olevan ainakin kaikki kunnossa.

    • Anonyymi00034

      Hienosti pelasi palvelu, hienot tilat kyllä heillä

    • Anonyymi00035

      Todella hyvin toimi palvelut heillä. Osasi neuvoa vielä oikean osan minkä toinen paikka läheltä myi varmasti sopivana…

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe